Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ben blij dat ik niet aan die stomme testen hoef te beginnen.

hm mischien je verjaardag een andere dag geven hahahaha

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden.

Het is rustig hier de laatste paar dagen. Het internet op de zaak doet het weer goed, maar ik heb weer werk te doen! :D:D:D

Waarschijnlijk moet ik in december 3 dagen per week bij een klant op kantoor gaan werken. Op zich wel heel leuk, maar dan kan ik helemaal niet meer op internet! hihi

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft het is idd rustiger ( reden dat ik ook minder vaak kijk).
    Hm das wel balen FT dat je dan minder kan internetten haha.

4. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    teun,
    ook hier was het eerst een formuliertje invullen en daarna op de stoel voor een echo en uitstrijkjes enzo,.
    daarnaast kregen we formulieren mee om zaad weer te laten testen, ditmaal in a'dam..
    ook werden we ffkes beide op de weegschaal gezet en ff gemeten :)
    owja en ik moest bloed laten afnemen op dag 2/3 van mn cyclus..
    nu 4 december alle uitslagen.. dus weer spanning.. :)

ik was ook reuze zenuwachtig, maar viel me achteraf echt heel erg mee!

danjo bedankt voor de uitnodiging, maar ik vind dat ik nog te kort contact met jullie heb om nu direct ja te zeggen :) wil jullie beter leren kennen hoor, maar beginnend hier op het forum :)

fairy tale, de vraag wat voor n werk je doet komt in me op, maar dit kan ik misschien beter in het algemeen vragen ,,.. hoogstwaarschijnlijk weten jullie dit wel al van elkaar maar om nu 400pagina's door te spitten vind ik wel wat veel.. :)

ik werk zelf bij een kinderverblijf, ik ga binnenkort ergens anders beginnen want waar ik nu zit wordk gestressed van!
    (directrice beloofd van alles, komt niks na, vergeet wat ze beloofd heeft, afgesproken heeft.. etc.. dus om moe van te worden)

liefsssss en fijne aaf nog allemaal :)

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik ben niet bij pagina 1 begonnen en heb ook niet teruggelezen hoor. :)

Ik werk op een administratie kantoor als boekhouder. Voor de meesten ben ik dus een suffe cijfern**ker ;) maar ik vind het heerlijk! hihi

Hiervoor heb ik bij een hele grote kinderopvangorganisatie op de financiële administratie gewerkt.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik werk in het zh Kanjer doe een deel schoonmaak en voeding.
    Als je je nog bedenkt om me te gaan kan altijd meid.
    Ik hoop dat ze snel wat anders voor je hebben want gestresst op je werk lopen is ook niet wat

Meiden hier nog steeds geen ei zit nu al 20 dagen na mn mk pfff wel elke keer steken maar temp is laag...

7. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    Aha, niet verwacht, maar het gaat erom dat je iets doet wat je leuk vind toch? en niet omdat anderen vinden dat je dat moet gaan doen.

Ik werk nu bij een particulier kdv, voorheen wel bij een stichting gewerkt(maar weggegaan omdat we verhuisd zijn en de reistijd/kosten me best tegen zaten..)
    merk wel dat dat een grooooooooooooot verschil is,. hoewel dat niet zo hoeft te zijn mits alles goed geregeld is.. :)

slaap lkkr voor straks, ik ga nog ff naar beneden ff vriendlief de deur uitgooien zooo.., die heeft nachtdienst.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Een stichting kan idd zijn nadelen hebben, maar het heeft ook veel voordelen. Alles is gestructureerd en er is weinig probleem met personeel. We hadden een invalpoule voor als er mensen ziek waren.

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @enise ja voor ons word t ook spannend nu. en idd je hoeft niet perse al wat te voelen hoor ;)

@danjo vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden.

@teun ik moest ook wat forumlieren invullen en wat vragen beantwoorden,toen werden we erop uitgestuurd voor wat testen (bloed,sperma).

@de rest een dikke knuff

ik ben bezig om het kinderkamertje helemaal af te maken (moet klaar voor 11 dec) voor ons pleegje,super leuk!

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    wat leuk mounia, welke kleuren is het kamertje? en wat voor n pleegkinjde mogen jullie opvangen en voor hoelang ? (soz vragenvuur schiet los)

kzie dat je in hilversum woont, das mijn rootzzz zeg maar ;) heb er nog een dikke band mee, wil later het liefst weer daar terug! :)
    kom er graag en mn ouders en 1 van mn 2 broers wonen er nog steeds :D

liefsss renata

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    kanjer, wat leuk dat je rootz in hilversum ligt :) , ik doe crisisopvang dus tijdelijk, maximaal 6 maandjes.En daarom hebben we het kamertje niet jongens- of meisjesachtig ingericht ;) maar met veel kleurtjes, vooral rood.
    het maakt ons niet uit wat voor pleegkindje, maar wat we wel weten is dat we voornamelijk kleintjes krijgen (0-2 jaar).

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia ik vind het echt super knap van je
    Ik zou het nietkunnen ( zou me teveel hechten)

Hopes,Lizam hoe is het met jullie

Enise en met jou meid
    en Esser van jou ook ff niks gehoord.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik ben ook benieuwd hoe het is met je esser

danjo ja wij hebben ook veel nagedacht over hechten ect ect, want we twijfelde eerst ook tussen langdurige opvang (dus inprincipe voor altijd) maar omdat we ook nog in een icsi procedure zitten en ook bewust zijn dat er ook kindjes alleen tijdelijke opvang nodig hebben, hebben we dus voor tijdelijk gekozen.

14. hey meiden

danjo dag verzetten gaat helaas niet is met de geboorte vastgelegd he hihi
    balen dat je ei nog niet in zicht is.

mounia vindt het ook knap hoor denk dat ik me wel te veel zou gaan hechten.

kanjer ik werk als huishoudelijke hulp, met andere woorden poetswijf hahaha
    ivm kinderwens ook niet op zoek naar ander werk.

voor de andere meiden hoe is het met jullie?

hier vandaag posi ovu test dus morgen naar het ziekenhuis joehoe!

15. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hey meis,

Spannend allemaal zeg!
    Ik denk aan je! Heel veel succes en mijn duimen draaien!

@Danjo balen zeg dat je je ei nog niet hebt gehad! Ik hoop dat ie snel komt! Knuf voor jou!

Liefs,
    Bianca

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik moest ff denken Bianca maar het kwartje valt

Ja ik vind het heel knap mounia werkelijk waar.
    Ml ik ben ook een beetje poetswijf haha en thuis poets ik er ook wat af.

Nou als dit een geslaagde poging word neem ik aan dat we vast snel een x weer gaan

17. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Haha oke ;)

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Dag dames,

Onze laptop is weer terug, nu doet d mousepath het weer maar nog niet de scroll-functie, maar goed met muis is toch wel erg fijn. Het goede nieuws is dat ik jullie weer kan 'bezoeken'.
    Dak is ook weer dicht, dus nu afwachten wat er als gevolgschade overblijft. Komt uit eindelijk weer allemaal goed.

Ik heb wat bladen terug zitten lezen maar niet alles omdat dat een beetje veel was. Dus even wat vraagjes;

Danjo; zit jij nu te wachten op de eerste ei na je mk? Als ik me niet vergis gaan jullie dan meteen weer met IUI starten, nietwaar? Trouwens, wat goed van je dat je mijn stokje overgenomen hebt!

Mounia; wat spannend zeg dat je al snel een pleegkindje zou kunnen hebben. Ik zou me zeker ook kunnen hechten maar zou het ook wel weer gemakkelijk los kunnen laten. Laat je ons een foto zien als het kamertje klaar is?

FT en hopes; hoe is het met jullie?

Enise; hoe vergaat het jou op het wachtbankje?

Roosje; hoe is het met je hoofdpijn vergaan?

Ik hoop dat ik niemand vergeet; voor de rest een knuffel!

19. lieve allemaal

even een tip voor 17 januari de blokker heeft momenteel een actie met 2 personen voor 25 euro met de trein.. tralala danjo en ik gaan cartreinen..
    samen met de blokker haha

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @lizam fijn dat je laptop weer terug is! zodra t kamertje helemaal af is zal ik jullie een foto laten zien!

@yippie leuke actie! alleen is t voor mij niet nodig, ik woon dichtbij.

Deel Deze Pagina