Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bedankt dames

danjo heb nu nog last van mijn buike en weet zeker dat het niet mijn ei was/is want dat voelt anders.
    ze brengen het nu verder in voorbij het slim zodat het meer kans heeft.
    heb zelf nooit problemen met de ovulatietesten gehad.
    en zo een dagje chillen op debillen is niks mis mee hihi

mounia voor jou ook lekker rustig dagje heerlijk meid geniet ervan.

lizaM ben benieuwd hoop dat je eerder kunt starten daar, succes meid.

fairy tale balen meis dikke knuffel

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Maar Ml leg me eens uit hoe doen jullie het nu
    zodra je ovu test posi is IUI?

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Wat een rust hier zeg bah bah
    Morgen ben ik weer aan het werk dus zal er ook minder zijn.
    hier aan het wassen de laatste staat aan voor de rest niks gedaan en ga ook niet koken

4. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Dank voor jullie lieve berichtjes....
    Doet goed.. Hier gaat het met ups and downs.....
    Wel verdrietig en veel praten.......Onze ouders geven ons veel steun, gelukkig.
    Morgenochtend naar 't ZH voor de evaluatie. We vinden het erg spannend omdat we helemaal nog niet weten wat er uberhaupt met de overige 8 embryo's is gebeurd....
    Spannend dus.......

Hoe is het met jullie meiden?
    Goed weekend gehad?
    (dat altijd veels te snel voorbij gaat.....)
    liefs

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hier geen bank hangen tot een uurtje geleden. Beide druk geweest met klusjes in huis. De strijk is wee weg, was opgevouwen, keuken opgeruimd, badkamer heeft hier en daar een nieuwe kitrand gekregen en op zolder weer een beetje alles op zijn plek gezet.
    Dus veel te druk geweest om jullie te komen bezoeken.

Miss Lady; spannend hoor, je weet maar nooit, als je jezelf maar niet helemaal gek maakt.... we zijn allemaal te vaak teleurgesteld. Maar ik duim zeker verder voor je.

Esser; wat fijn dat je goede steun hebt en er veel over kunt praten. Schrijf het hier ook maar lekker van je af. Ben ook erg benieuwd wat ze morgen gaan zeggen.

FT; balen meid, blijft een rot moment, nietwaar?

Danjo; wat heb je nu gegeten?

6. danjo ik moet testen en als die positief is bellen voor een afspraak voor de dag erna en dan iui

esser succes morgen en dikke knuffel meis.

lizaM maak me nu nog niet gek hoor, weet dat het veelste vroeg is voor symtomen.
    heb mezelf al vaker wel gek gemaakt en automatisch als je iets voelt of zo een paar dagen voor nod ga je jezelf toch wel gek maken al wil je het niet, tenminste dat heb ik hihi

we zijn even bij mijn ouders geweest en nu weer lekker op de bank heb nergens zin in op het moment

o,ja danjo werkse morgen meid

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Het erge is dat ik er eigenlijk niet eens meer vanuit ga dat het raak zou zijn. :oops: Voordeel daarvan is wel dat het niet zo heel erg tegenvalt als je ongi eraankomt. Mijn temp is nog wel hoog, dus het is nog niet echt zover.

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Heel herkenbaar! Het is soms erg moeilijk om er in te blijven geloven.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ook heel herkenbaar! Ik heb dan ergens achterin mijn hoofd een stemmetje dat zegt, maar het kan toch dat dit een symtoom is...

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Net was mijn vriend aan het bellen met die vriedin die net zwanger is. Ik vond het zo verschrikkelijk moeilijk om hem bezorgt over haar te horen doen. Kon hij dat eindelijk maar eens naar mij doen in de situatie dat ik zwanger ben :(
    Sorry, ladies veel downs op het moment.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Een hele goede morgen dames,

Dat is weer een tijdje geleden, heb jullie wel gemist. Ik heb een onwijs drukke week achter de rug, dinsdags met vriendin weze ontbijten in Adam, vervolgens met mijn broer naar mams gegaan. We zijn woensdag, donderdag en vrijdag uitgenodigd geweest voor het avondeten bij familie en kennissen. Zaterdag wezen zwemmen en uit eten met vriendinnen in Antwerpen en gisteren lekker thuis gekomen (wel vermoeid) en op de bank gehangen. En heb de hele week geen last gehad van migraine/hoofdpijn omdat ik erg druk in de weer was gelukkig. Dit zal een rustigere week zijn, ze komen mijn wc en douche renoveren en de gasleidingen vervangen dus ben heel de week gwn lekker thuis.

Ik zie wat nieuwelingen hier, welkom heelaas dames. Hoop dat jullie hier weer gauw met positieve nieuws afscheid kunnen nemen.

Danjo, hoe is je eerste werkdag na een tijdje thuis te hebben gezeten? Zijn de klusjes thuis af?
    Esser, veel succes vandaag met het gesprek in het zh en een dikke knuff van me.
    Mounia, super meid ben kei blij voor je dat je al zo ver bent en de kinderkamer wil ik wel zien he!
    MissLayla, ik duim voor je.
    LizaM, met mijn hoofdpijn gaat het stukken beter gelukkig. Door mijn drukke week geen last van gehad, hoop niet dat het terug komt nu ik een rustige week heb. Meid ooit zal jouw vriend zich ook zorgen om je maken, ik denk dat hij het gwn uit beleefdheid heeft gedaan. begrijp best dat je daar down van wordt en dat je het de andere oon gunt alleen hoopte je zelf ook in ide situatie te zitten. Hou de moed er in meid het komt ooit wel goed, ik duim voor jullie allemaal!!!
    Jolanda, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat de rest van de dames gauw mogen volgen! Geniet er van meid!!!
    De rest, ik wens jullie veel succes met alles (sorry ben de helft vergeten bij het lezen) en geef de moed/hoop niet op hoe makkelijk het ook klinkt! Ik duim voor jullie allen, een dikke knuff.

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Ben helaas ongi geworden...

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Das balen meid, hier een dikke knuffel van deze kant. Geef het een plekje en ga met volle moed (wanneer je er laar voor bent uiteraard) er weer tegenaan!

14. denise meid dikke knuffel

roosje inderdaad een druk weekje achter de rug, kom deze week maar lekker bij

lizam snap dat je soms down bent meid dikke knuffel

fairy tale we houden hoop voor je en de duimpjes draaien hoor.

hier nog steeds wat last van mijn buik , zo is het weg en zo is het er weer.
    vandaag een lekker lui doen dagje hihi

15. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goodmorning ladies,

kan effe niet reageren, erg druk...
    beetje down...

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hey hopes wat is dat nou beetje down kom op he meissie en als er wat is je mag altijd pben he.
    dikke nuf voor jou

Lizam heb patatjes gegeten haha.

Mounia klusjes hier af nee , je mag helpen hoor haha.

Nou mn eerste werkag is aardig goed gegaan alleen erg moe nu.
    Ga deze week 3 dagen werken en dan die week erop zien we wel weer

17. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier een fijn evaluatiegesprek gehad. De arts en het ivf team was erg te spreken over onze 1e poging. Alles wat goed kon lopen, is ook allemaal super gegaan! Fijn om te horen!
    Wat nog fijner is; we hebben 6 cryo's! (eskimootjes)

Manlief en ik helemaal in de wolken!
    Tegen de kerstdagen is mijn volgend ongi, en moet ik beginnen met het slikken van progynova, op cd 1, volgens een schema. Daarnaast vanaf
    cd 14 ook weer die bolletjes vaginaal inbrengen.
    Dan op cd 17 de TP van 1 of 2 cryo's! Mits het ontdooien goed gaat natuurlijk.... Maar we houden moed! Kwamen erg opgelucht 't ZH uit...
    Is weer 'n heel verhaal geworden
    liefs

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hopes; een knuffel voor je meid.

Danjo; hmmm frietjes! Fijn dat je eerste werkdag goed ging.

Enise; balen meid, ook voor jou een knuffel.

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Esser heerlijk dat het goed is gegaan
    en euh jehebt het topic over invriezen gelezen he.
    Ik gaat weer duimen voor je

Ja lizam het was heerlijk haha

Enise balen meid grrrr bah

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ladies check mn banner cool he

Share This Page