@Hopes, dikke knuffel meid! Ik hoop dat er iets is (komt) dat je uit je dip kan halen! Da's zo'n rotgevoel! @Danjo, idd mooie banner! Bernasaines (geen idee hoe je dat schrijft!) zijn lief he? Een kennis van mij heeft er ook één (de derde al inmiddels). Wij hebben vandaag ook lekker frietjes gegeten. @Esser, dat klinkt idd heel positief! En 6 cryo's, da's mooi! Ik hoop voor je dat er een mooi kindje uit komt! @LizaM, ook een dikke knuffel. Het valt niet mee, omgaan met zwangere vriendinnen.
Esser; wat fijn dat je met een goed gevoel het zh uit kwam. Ik moet je onderwerp over invriezen nog lezen, maar niet nu meer, mijn boek roept! Danjo; erg mooie banner, wat ben je toch handig daar mee.
Heeft iemand gedaan voor me Lizam Ik kan het zelf ook alleen draait het programma niet super op vista Maar ga hem morgen weer eens installeren en eens iets moois voor onze lijst maken En hopen dat het geluk mag brengen
@enise oow wat jammer meid!knuff! @esser ow dat is goed nieuws zeg!spannend! @danjo wat super je banner! @roosje zo jij bent aardig druk geweest!wel gezellig! hoe gaat t verder met je? jaa zodra de kinderkamer klaar is laat ik een foto zien. @hopes knuff! hier ook een drukke dag!hele dag de hele stad heen en weer gereden op de fiets (sportief he!haha) voor cadeautjes en spullen voor de kinderkamer. slaap lekker iedereen! liefs mounia
@Danjo: wat ben je toch een heerlijke lieve meid! je straalt een en al positieviteit uit hier! geweldig! en ja... een hele mooir banner! ben benieuwd wat je voor ons paginaatje in elkaar hebt geflanst! dikke knuf voor jou! Maar hoest nu echt met je??? (pb-en kan hoor! xxx) @Mounia: hele dag gefietst?? heerlijk meis, en lekker gezond ook! @Fairy Tale: tja, een winterdip noem ik het maar!!! @Esser: fijn voor je meis dat alles goed gaat wat goed kon gaan..... houd dit vast he!!!! Hier nog niet ongi, maar komt er zo te voelen wel aan, zit nu op dag 28 vorige maand 26 dagen maand ervoor 42 daarvoor 28.... ik wet het even niet meer... ga ook niet testen, kwacht nog maar een weekje... werkse allemaal vandaag of succes met wat je ook gaat doen! dikke knuf van mij!
Hopes hier gaat het wel weer aardig goed hoor het leven gaat door hoe moeilijk het soms ook even is. We gaan gewoon weer verder eens moet de dag kmen dat er wel een gezond beebje in mn buik zit. balen dat je niks van je ongi opaan kan zeg bah. Ja ladies hij is ,mooi ik val wel op nu haha Mounia ben heel benieuwd zeg. Enise alweer met hormonen gestart? Hier vandaag thuis en dan morgen en donderdag weer werken.
Hey Danjo, Moet morgen weer beginnen. Krijg eerst een echo, als alles er rustig uitziet krijg ik groen licht. Ben trouwens wel erg benieuwd of mijn cyste aan de rechterkant eindelijk weg is. Morgen zullen we zien
Denk je dat die cyste in de weg staat? Volgens de echocopiste niet.. maar toch krijg ik soms nare gedachtes..
Ik weet het niet Maar mn idee zegt wel het hoort niet in je ichaam thuis. Hun zullen er kijk op hebben hoor maar weet niet mn gevoel zegt hoort er gewoon niet.
hey meiden hoops dikke knuffel balen dat je zon onregelmatige cyclus hebt. danjo gave banner zeg. de rest hebben we gister al besproken hihi esser nou wat een goed nieuws ga hard voor je duimen enise ik hoop dat de cycte weg is morgen mounia wel leuk zo shoppen voor de kinderkamer. hier niet veel te melden, zit in mijn wachtweken dus kan niet veel meer der aan doen he
Hoi dames, Mounia, ja hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben vandaag ook wezen fietsen heerlijk is dat bewegen, wel minder van de tegenwind en wat regentje hier en daar. Ben benieuwd naar de foto.. Danjo, zeker een leuke banner. Ben ook benieuwd wat je van deze pagina gaat maken, en wie weet idd zit het geluk hier meer aan deze kant. Enise, ik duim voor je dat je cyte morgen weg is of iig geen obstakel is voor de volgende iui. Esser, heerlijk nieuws meid. Ben blij voor jullie dat jullie 6 mooie cryo's hebben, hoop dat er gauw een mooi/gezond kindje uit mag komen. Misslayla, spannende dagen voor jou. Ik duim voor je... Hopes, er is niks frustrerend dan een onregelmatige cyclus en ik weet er alles van. Heb je nooit Clomid overwogen? Heeft bij mij wel geholpen. Tirti, wens je veel beterschap meid. Doe het rustig aan he! All, dikke knuff.
esser wat fijn dat het zo goed gegaan is! goed om te lezen! danjo mooi gedaan met die banner! @ rest.. (sorry loop heelwat achter , ook ivm druk zijn en zorgen maken vanwege werk.. beetje stressy..) ik gun het iedereen zoooo ! dus mag hopen dat we over pooske allemaal heerlijk kunnen genieten van zo'n hummeltje! liefs en knufz renaat
Daar ben ik weer na een lange tijd. Heb wel vaak meegelezen hoor meiden. Had flink de griep te pakken en moe dat ik was/ben pff niet normaal met mega hoofdpijn erbij. Nu al bijna 3 weken maar de verkoudheid is er nog steeds. Enise lieverd hoop dat je tweede iui positief zal zijn en dat de cyste weg zal trekken of iedergeval geen ''probleem'' zal zijn voor je volgende IUI dikke knuff @Danjo meid wat een super mooie banner Hoe is het verder met jou niet te druk doen he @Mounia schat veel plezier met het verder inrichten van de babykamer ik weet zeker dat het super mooi zal worden. @Roosje bedankt schat jij ook al lekker gefietst wel vervelend van de wind. @Esser meid 6 cryo's klinkt super hoop snel op positief nieuws heel veel succes ik duim voor je dikke knuff @hopes meid wat vet balen van je ongi Ik hoop dat het nu iets beter met je gaat las dat je, je een beetje down voelde lieverd echt het is jullie heel erg gegund ik blijf door duimen voor jullie dikke knuff @ miss layla meid spannend de wachtweken ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn en dat je eindelijk kunt genieten. @Lizam meid hoe gaat het verder met jou hoop ook voor jou snel op een positieve test veel succes knuff @Caruli meid hoe gaat het met jou ook dikke knuff voor jou @ Alle meiden die nieuw zijn jullie allemaal ook heeeeel erg veel succes gewenst hoop dat het snel raak zal zijn en we met zn allen naar een lijst langer dan een jaar bezig geweest topic kunnen verhuizen Woww hoop dat ik niemand ben vergeten. zonder terug te lezen kijken wat ik heb kunnen onthouden voor de rest dikke knuff voor iedereen. Hoe moeilijk het ook is (ik weet echt heel goed hoe jullie je voelen) blijf hoop houden meiden ik hoop voor jullie allemaal op een gezond kindje allemaal een hele dikke knuff
Kanjer leuk om weer wat van je te horen meid en niet te druk maken he meid dkke knuf Roosje lachen niemand van hier weet dat tirtil ziek was haha we lullen tevel op de msn. Tirtil wat gaat de tijd toch snel zeg jeetje
@Danjo hahahah ja toen ik het las moest ik ook wel lachen dacht huhhh volgens mij heb ik al een tijdje niks getypt maar idd zal dan wel via msn zijn ja de tijd gaat echt snel ongeloofelijk weetje nog hoe ik me 30 weken hiervoor voelde. Dat je me steeds op ging peppen lieverd echt jij verdient het zo erg he (jullie allemaal) bedankt voor alles meid
Tril; wat gaat de tijd inderdaad snel zeg! Ik wist inderdaad niet dat je ziek was, ben je weer helemaal opgeknap? Hier gaat het op en af. Laatste tijd wat down geweest. Hopelijk gaan we voor februari starten met IUI omdat we overgestapt zijn op een zelfstanidg behandelkliniek. 18 december weten we hopelijk meer... Enise; hoe was het in het ziekenhuis? Hopes; balen van je ongi, hopelijk ben je snel uit je dip. Miss Layla; die wacht weken ook altijd, sterkte Danjo; ben benieuwd wat je voor ons gaat maken! Mounia; wat leuk dat je met de kinderkamer bezig bent. Je gaat ons toch wel laten zien hoe het geworden is?! Voor de rest iedereen een knuffel