Haiii dames, Echo ging goed. Links geen eitjes, helaas zit die cyste er nog steeds aan de rechterkant. Ze zei nogmaals dat het geen obstakel zou zijn. Dus daar ga ik dan ook vanuit.. Waarschijnlijk zit dat eitje daar al heeeeeel lang.. Ga vanavond eerste spuit zetten! @Tirtilisko, veel beterschap, hoop dat het snel overgaat!
Je hebt al snel een echo he Ik pas op dag 10 dan is er ook duidelijk beeld Ik moet straks werken een late dienst en laat ik nou ff helemaal geen zin hebben. Heb een koortsblaar en ben niet zo fitjes Hoop dat dat straks beter word. Lizam rustig aan doen meid ook IUI geeft niet heel veel meer waarde maar het kan net het beetje zijn wat helpt. Het komt allemaal uiteindelijk wel goed
De vorige maand mocht ik alweer op dag 5 terugkomen voor een echo door die cyste en had ik gelijk al 2 eitjes van 1.4mm.. Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan..
Goeiemorgen allemaal, @LizaM, wat vervelend dat je een dip hebt! Ik hoop dat je goed geholpen wordt in die zelfstandige kliniek. @Enise, wat raar dat ze niks aan die cyste doen. Nou ja, zij hebben er verstand van denk ik altijd maar. Klopt het dat niet alle klinieken die IVF/ICSI doen ook automatisch IUI doen? Ik had op de site van Freya gekeken, maar bij ons ziekenhuis stond in het overzicht van IUI verder niks. :-s
Enise; hebben ze iets gezegd over of er aan de kant van de cyste wel een eitje kan groeien? Als dat wel zo is dan begrijp ik het ergens wel. het weghalen is ook niet zonder gevaren. Wanneer moet je weer terug komen? Danjo; over wat je schrijft het ik een vraag maar ik zal je ff pb'en. FT; ik weet wel dat er ziekenhuizen zijn die alleen IUI doen, niet iedereen voert een IVF/ICSI uit. Andersom heb ik het eigenlijk nog niet gehoord.
Ft soms moet je goed zoeken om info te vinden over IUI Lizam ik wacht op je pb nog niks gehad Bij ons zeiden ze dat IUI dezelfde kansen hadden als spontaan. ook omdat alles goed is. Door hormonen te geven hopen ze die kans iets te vergroten in de hoop dat je 2 eitjes hebt. Maar goed het relaxte ervan is niks op commando en het zaad wored ietsjes verder ingebracht. En euh trouwens ik ben 3 x zwanger geworden van een eitje rechts he links doet gewoon niks vaag of vaag.
Danjo; ik was nog aan het typen. stomme laptop liep weer eens vast. Je hebt ondertussen al een aantal vragen beantwoord! haha, je wist kennelijk waar ik op doelde!
ja ik heb je een mail terug gedaan en daar al je vragen beantwoord. Ik hoop dat je het allemaal een beetje snapt.
@LizaM, Ze zeiden dat het wel kon. Want de afgelopen maand bij de FM keken ze ook rechts of er eitjes bij waren gekomen. Volgende week dinsdag moet ik weer terugkomen, dus 9 december.
Hun hebben er verstand van Enise vertrouw daar maar op. Ik ga zo werken ieuwk helemaal geen zin aan bah bah. Roosje dementie hoort erbij hoor meid geeft niks.
Late diensten lijken me inderdaad niet prettig. Jullie hebben dan wel op de dag vrij, als ik op mijn werk zit, maar ik ben eerlijk gezegd toch blij dat ik vaste tijden werk. Mijn man heeft vroeger een tijdje ploegendienst gedraaid, maar kon daar ook niet aan wennen. @LizaM, ik weet dat het Reinier de Graaf IVF doet, maar mocht er voor ons IUI uitkomen vind ik het wel fijn als dat ook daar kan hihi. Ik begon hem al te knijpen!
Enise; wat fijn dat het wel gewoon kan. Als ze het zeggen zou ik er ook wel vertrouwen in hebben. Een vriendin van me is ook zwanger geworden met een cyste. Ze wist het alleen niet dat ze die had. Het bleek bij de eerste echo. Dus het kan inderdaad. Danjo; thanx, je heb weer een pb terug. Werk ze. FT; natuurlijk is het fijn dat je ergens gewoon door kan, als je het heel zeker wil weten zou ik gewoon even bellen. Wanneer weet je meer?
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 0 zwangeren in December NOD December 5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child, 9-12-08 : Danjo (3,5 jr) 10-12-08: Yippie, LizaM (25 mnd) 18-12-08: Teun026 22-12-08: Kanjer ( ronde 12) 25-12-08: Mounia ( ronde 26) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) Caruli, hopes.misslayla,dina IUI of IVF Esser: 2e ICSI Enise: 2e IUI Afspraak MMM 09-12-08: Enise echo 18-12-08: Kliniek 5-01-09: Teun na de gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia Freewilly , Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Zo de lijst even moeten zoeken zeg, die stond wel een paar pagina's terug. Enise; geef je een nieuwe NOD door?
We hebben op 15 december een afspraak om de uitslagen van alle onderzoeken te bespreken. Ik ben benieuwd of er daarna nog meer onderzoeken volgen. Ze heeft het vorige keer wel over evt een HSG gehad, ik ben dus benieuwd. Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind. De uitslag van het zaad was vorige keer matig, maar de omstandigheden waren toen ook niet optimaal. Normaal is het max. 3 dagen oud, maar nu was ie een lang weekend weg geweest en was het dus 7 dagen oud. Het zou dus kunnen dat het deze keer beter is, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. Vorige keer waren er geen snelle zwemmers aanwezig en ong 40% was langzaam. Volgens mij waren de uitslagen: A 0% B 40% C 2% D 48%. Ik vraag me dus af of die D zaadjes verbeterd zijn of niet. En de hoeveelheid was 5 mln per ml, niet onwijs veel dus. Maar dat was wel van 7 dagen oud. Ik hoop dat dit niet te veel invloed heeft gehad (maw, dat het nu niet minder is!)
Ft zaad kan elke 3 maand anders zijn he Hier was het 1e keer zonder IUI 79,9 miljoen 2e keer IUI 49,6 miljoen 3e keer IUI 26,4 miljoen en net die keer zwanger wel met rechtse eitjes he ,Links word hem nooit haha. Hier was ik lekker al vroeg thuis en zijn net ff na de mac gereden want had nergens geen zin meer aan. Morgen om 10 uur beginnen en dan lekker weekend alleen moet ik vrijdag ff 11 buisjes bloed laten tappen als of het niks is haha Lizam je hebt weer pb terug en fijn dat de lijst er weer is wou hem net ophalen maar dat hoeft dus niet meer.