hey meiden tirtil nog beterschap meid hoop dat de verkoudheid ook snel over is. enise ja ze zullen het wel weten he. danjo werkse voor nu meiden allemaal een dikke knuffel
hey meiden! @enise succes meid! @tirlitilsko ow wat gaat de tijd idd snel zeg!ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @danjo zo 11 buisjes! dat is niet niks.. En lekker ff de mac! @FT succes 15 december! en de uitslagen zijn (uit mijn ervaring) elke keer zo anders,een man heeft ook een soort van cyclus. sorry als ik iemand vergeten ben! hier gaat alles goed, nog steeds bezig met het kinderkamertje, we gaan van t weekend even langs de ikea en dan zijn we zo goed als klaar!en ik zal dan ook een foto laten zien. iedereen veel succes met alles!ik denk aan jullie allemaal meiden!knuff! liefs mounia
@Danjo, 11 buisjes maar? Krijg je dan ook gelijk een bloedtransfusie erbij? Ik weet idd dat de uitslag bij mannen ook elke keer anders kan zijn, dat vind ik ook zo "eng". De vorige keer was er gezegd dat het niet optimaal maar ook niet heel erg slecht was. Ik ben een doemdenker en ben dus wel een beetje nerveus, wie weet is het nu wel slecht...
danjo was volgens mij gister net te laat met mijn berichtje haha 11 buisjes is wel veel zeg. mounia ben wel heel nieuwschierig naar de kamer en natuurlijk ook naar het kindje wat jullie gaan opvangen. hier niet veel te melden wens iedereen alvast een fijne sint avond
he lieve jullie ik kom effe hoi zeggen! ben druk met werken en pieten.. dus moest nu ok al vlink wat terug lezzen... iedereen zuzzes met alles waar je in zit.. liefs yippie
@Danjo, zooo das veel bloed afgeven zeg! Wel voorzichtig zijn he na het afgeven? @LizaM, als ik mijn IUI heb gehad, dan weet ik ook gelijk wanneer mijn NOD is.. momenteel weet ik het dus niet
Ja moet nuchter dus neem een broodje mee haha. oh ja daar ben ik niet in thuis geloof er al jaren niiet meer in Mannetje en ik hebben net lekker gegourmet heerlijk hoor
Yippie; collega piet! wat leuk dat jij dat ook doet. Ik mag morgen ook weer en heb er al een ochtend op zitten. Wel super vermoeiend, maar ik heb nu al weekend! Danjo: 11 buisjes! waar gaan ze allemaal naar kijken? Of heb ik dat weer eens gemist? Enise; oh, ik dacht dat je al wel vast een schatting kon maken. FT; oh, het lijkt wel of ik mijn tekst lees, ik kan ook zo doemdenken. Bij ons is het maar een keer onderzocht en toen was het behoorlijk goed, maar ik denk dan altijd..... tja, je snapt me. Wij hebben trouwens niet zo'n uitgebreide uitslag gehad als jij hier nu neerschrijft.
dag dames, hier ff berichtje over vandaag de uitslagen waren goed, geen rare dingen bij mij .. veel informatie gekregen voor icsi.. alleen nu omdat er geen echte oorzaak gevonden is waarom het zaad niet zooo geweldig is, willen ze eerst een chromosomenonderzoek laten doen.. (duurd zo'n 3/4 maanden...) dus moeten we eerst daarop wachten voordat we kunnen gaan beginnen met de hele behandeling.. wel mogen we 5 feb lanx voor de prikinstructie en evt overige informatie.. pfft.. oftewel wachten wachten wachten wachten en nog eens wachten.. liefsss renaat
he liza leuk! ik mag morgen ook nog en dan is het klaar met zwarte pieten.. ik heb alles zelf een pak etc,, liefs van mij
hey allemaal! @kanjer gelukkig zijn er geen gekke dingen bij jou!mijn man heeft ook een chromosonenonderzoek gehad, duurt max 6/12 weken zeiden ze tegen mij. en duurt idd erg lang altijd dat soort dingen, ik ben ondertussen ook erg goed geworden in wachten wachten wachten hihi @danjo gourmetten lekker hoor! @en hoe is het met de rest? hier weinig nieuws, liefs mounia
Allemaal een fijne Sinterklaas toegewenst! Ik hoop dat jullie allemaal lief zijn geweest! (Hoewel, een gratis tripje naar Spanje klinkt ook lekker toch? )
Hi meiden! Lang niet geschreven hier, wel meegelezen trouwens . Was verkouden (zoals meer mensen denk ik). Heb last gehad van schimmel , candida noemen ze het geloof ik. Is nu over gelukkig met medicijnen. Mijn man die heeft eindelijk vorige maand zijn potje ingeleverd, uitslag was 13%. Arts zei dat het door stress kan zijn dus over 3 maanden weer inleveren (hopelijk is het dan niet meer nodig). Ben gisteren helaas ongi geworden, nieuwe NOD = 1 januari! ronde 30...ja ja!, hopelijk gaan we het nieuwe jaar goed in! Kan iemand mij op lijst van januari zetten? Bedankt alvast! Iedereen nog een fijne Sinterklaas!
Yippie; zijn bij jou alle kindjes ook weer tevreden? Bij ons was het weer super. Love Child; zo te horen krijgt iedereen de uitslag op een andere manier. Interpreteer ik het goed als er dan 13 % goede zaadcellen gevonden zijn? Dat van die schimmel herken ik wel. Welke medicijnen heb jij gekregen? Kanjer; wachten is altijd zo rot, maar helaas moeten we heel veel geduld leren opbrengen. Sterke meid. Hier weer wachten op ongi, alle voortekenen zijn er weer....
LizaM: yep! 13% goede zaadcellen, heb gyno-daktarin-3 gebruikt zijn van die balletjes (3) die je 1x per dag vaginaal zo ver mogelijk erin duwt. Hoop voor je dat je ongi wegblijft!