Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heel verstandig maar ik ben daar altijd wel eerlijk in als ik er ff geen zin in heb heb ik er geen zin in moeten ze maar rekening mee houden.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja dat kan ik me wel voorstellen. Als het een kleiner groepje zou zijn, zou ik dat denk ik ook wel doen. Maar nu kon ik het gelukkig wel een beetje omzeilen.

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; ik duim heel hard voor je.

Danjo; mijn cyclus kan duren van 26 t/m 32 dagen. Dussss.... nog even wachten.
    Bij jou weet je het ook maar nooit. Een zaadje kan soms langer zwemmen dan 48 uur....

Yippie; balen meid.

Allen; weet heel jullie omgeving van jullie traject? De vraag komt eigenlijk een beetje voort uit het verhaal van FT. Ik ben het er mee eens dat mensen wel rekening met je kunnen houden maar door een hele vervelende reactie van een 'vriendin' hebben we het maar een paar mensen verteld. Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier mee om zijn gegaan.

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    we zien het wel en gemiddeld zaad leeft 72 uur

hier weer iedereen het en ik heb vriendinnen waar het ook moeizaam gaat is gegaan en vriendinnen pats boem zwanger zelf al meiden die van een 2e zwanger zijn en korter dan ons bezig

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    fairy tale: jee meid
    das dan idd ook niet leuk als ze het daar over gaan hebben :(

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wij hebben er nooit echt een geheim van gemaakt dat we zijn getrouwd omdat we een kinderwens hebben. De mensen die ons heel na staan (familie en een paar goede vrienden) weten dat we nu bezig zijn met onderzoeken. Dus mijn vriendin weet ook van onze problemen en ze houdt hier heel veel rekening mee. Maar op zo'n verjaardag komen zoveel mensen die er niet van op de hoogte zijn en die dan natuurlijk met haar (en met mijn broer en schoonzus die er met hun kleintje waren) over baby's praten. Da's niet zo gek en ik vind het op zich geen probleem. Maar soms irriteert het me dat het zo ongeveer het enige onderwerp lijkt te zijn.

Dat komt dan ook wel weer doordat zo'n beetje al mijn kennissen en vrienden al kinderen hebben of zwanger zijn. En ook op het werk heeft iedereen al kinderen of is er nog helemaal niet aan toe. Twee van de drie collega's op mijn kamer hebben al kinderen en die zijn ook heel vaak onderwerp van gesprek. Toevallig heb ik laatst met een collega gesproken die vertelde dat zij ook al een tijd bezig zijn. Ik maak af en toe wel eens toespelingen op onze situatie (in dit geval ging het over part time werken. Ik zei dat het natuurlijk eigenlijk al lang de bedoeling was geweest) en hij vertelde toen dat het bij hun ook nog niet gelukt is. Nu zijn zij wel korte periode uit elkaar geweest, dus heeft er wel een pauze in gezeten, maar het is wel fijn om te weten dat niet bij iedereen het vlekkeloos gaat.

Verder leeft de vriendin van mijn zwager heel erg met ons mee. Zij heeft een dochter van 18 en een zoon van 13, maar daar heeft ze ook heel veel moeite voor moeten doen. Zij is een DES-dochter en heeft meerdere miskramen gehad. Je merkt wel dat zij je veel beter begrijpt als de rest. Iedereen leeft ontzettend met ons mee en houdt zeker rekening met ons, maar da's toch niet helemaal hetzelfde.

Ik moet wel zeggen, gisteren gaf ik mijn kleine neefje de fles en had ik hem een hele tijd lekker in mijn armen en tegen mijn schouder liggen. Dan ruik je die speciale babygeur en voel je dat zachte huidje onder je vingers en dan weet ik dat het allemaal het wachten meer dan waard is. Op zo'n moment ben ik meer gemotiveerd dan ooit om er alles voor te doen wat nodig is. [​IMG]

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mijn ouders en twee goede vriendinnen weten het, en die andere 'vriendin' die rot reageert. Verder heeft mijn vriend het aan twee stellen verteld aan 'zijn' kant. De meeste houden wel rekening met ons, maar er zijn ook nog zo veel mensen die het niet weten en er dus ook geen rekening mee houden. Idd logisch natuurlijk maar soms wel lastig.

8. Wij zijn er hier heel open over..
    ouders weten het, vrienden en mensen die ons dicht nabij zijn. Ook de collega's hebben we het verteld.. want ja afspraak plannen naast je werk is bijna niet te doen.. en op het laatste moment willen ruilen in de zorg is ook zo raar.
    Moet eerlijk zeggen vind het ook fijn dat collega's het weten.
    Ik werd zaterdag ongi net voor ik moest werken.. en baalde er echt van was al bijna 2weken misselijk (heb ook de griep gehad)..
    ik kwam binnen en me collega zag dat er wat was.. dus dat is echt fijn dan..

liefs yippie

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als ik de lijst kopieer, gaat het altijd mis met het plaatje. Kan iemand mij op de lijst zetten?

15-12-08: Anouk (ronde 40).

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    ik kan van de lijst af
    het ivf traject is voor ons afgelopen
    onze laatste behandeling is sinds vandaag mislukt
    we hebben er geen meer over en ook geen cryo's meer...
    na 4,5 zijn we uitbehandeld :cry:

meiden ik wens iedereen heel veel succes en hoop echt dat er voor jullie allemaal in de toekomst een beebje komt!

ik zal af en toe nog komen spieken als jullie dat goed vinden ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli nee ik moet gewoon huilen ik vind dit zo erg voor jullie.
    Weet even niet wat ik zeggen moet meid
    als ik een behandeling weg mocht geven was ie voor jullie geweest
    wil je een hele dikke knuffel geven meid

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Oh Caruli wat een vreselijk nieuws! Ik had het jullie zo gegund na zo'n lange tijd!

Ik hoop dat je dit nieuws een plekje kan geven en dat er wellicht echt een wonder gebeurt bij jullie.

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Meiden wat is het hier rustig zeg

Marjoleintje moet straks weer werken een late en heb helemaal geen zin bah bah

14. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Lieve Caruli,

Wat ontzettend erg om te horen, het spijt me zo verschrikkelijk voor jullie....
    Natuurlijk blijf je hier welkom! het is niet hetzelfde zonder jou! Maar alleen als je het zelf ook aankan natuurlijk!
    Ik denk aan jullie.....

15. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Hallo lieve meiden,

Hier alles prima, vandaag ongi doorgebroken, dag 35! ik snap niks meer van mijn cylus. Hij is ongeveer 27 rondes normaal geweest maar nu schommelt het verschrikkelijk...
    Iemand tips?

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hopes zou je niet eens de gyn kunnen bellen
    en dan gewoon eerlijk en open zijn dat je vriend nog niet toe is aan het zh
    maar dat j zelf wel wilt ( zeggen dat je cyclussen zo verschillend zijn etc)
    Mischien kunnen ze jou onderzoeken en wilt je mannetje bvb voor een samenlevingstest wel een x verplicht .......

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08

0 zwangeren in December

NOD December
    5-12-08 : Faire tale (ronde 20), Love child,
    9-12-08 : Danjo (3,5 jr)
    10-12-08: LizaM (25 mnd)
    15-12-08 : Anouk ( ronde 40), Miss Layla
    18-12-08: Teun026
    22-12-08: Kanjer ( ronde 12)
    25-12-08: Mounia ( ronde 26)
    26-12-08: Freewilly ( ronde 18 )

NOD Januari
    10-01-09: Yippie
    Hopes

IUI of IVF
    Esser: 2e ICSI
    Enise: 2e IUI

Afspraak MMM
    09-12-08: Enise echo
    18-12-08: Kliniek
    5-01-09: Teun na de gyn

Meeting
    Wie gaan ermee?
    Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje
    Caruli , Yippie , Tirtilisko

De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08

0 zwangeren in December

NOD December
    5-12-08 : Love child,
    9-12-08 : Danjo (3,5 jr)
    10-12-08: LizaM (25 mnd)
    15-12-08 : Anouk ( ronde 40), Miss Layla
    18-12-08: Teun026
    22-12-08: Kanjer ( ronde 12)
    25-12-08: Mounia ( ronde 26)
    26-12-08: Freewilly ( ronde 18 )
    01-01-09: FairyTale (ronde 21)

NOD Januari
    10-01-09: Yippie
    Hopes

IUI of IVF
    Esser: 2e ICSI
    Enise: 2e IUI

Afspraak MMM
    09-12-08: Enise echo
    15-12-08: FairyTale gyn, uitslagen onderzoeken
    18-12-08: Kliniek
    5-01-09: Teun na de gyn

Meeting
    Wie gaan ermee?
    Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje
    Caruli , Yippie , Tirtilisko

De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.

Ik heb hem nog weer aangepast. ;)

19. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,
    zo een tijdje niet geschreven, hoe is het met iedereen hier?
    vandaag is het schapenfeest dus druk gezellig hier zo :)

@meiden die ongi zijn geworden een dikke knuff!

@meiden op het wachtbankje veel succes!

@caruli ow meid :( ik heb er geen woorden voor, wat vreselijk!ik wens jou en je man veel sterkte,dikke kuff!

@danjo werkse meid!

@enise probeer positief te blijven denken schat, het zullen vast topeitjes worden!

@esser hoe is het met jou?

@freewilly wat gezellig een weekendje weg! en wat betreft je man ik herken dat ook, mijn man voelt zich ook soms schuldig zeg maar, hij wil zich zo graag bewijzen, terwijl ik absoluut niet zo denk.ik zie het echt als ONS probleem, goed dat je met je mannetje hebt gepraat.

als ik iemand ben vergeten , sorry!

20. mounia schaapie schaapie :) wist niet dat dat vandaag was.

caruli meid wat een ongelovelijk kl*te nieuws zeg. weet gewoon niet wat ik er van kan zeggen , dikke knuffel

meiden die ongi zijn dikke knuffel

meiden op het wachtbankje, ik wacht gezellig met jullie mee.

ben mezelf alweer lekker gek aan het maken dus dat gaat goed :(

Share This Page