Hoi hoi allemaal hhaha ik ben eer ook nog.. en ben erg blij... ee ngroot aantal weet dat het voor mij man niet makkelijk is om zaad in te leveren het lukt hem gewoon niet.. Maar het is gelukt gisteren ben zo blij heerlijk.. nu op naar 30 december.. en dan zien we wel weer verder... Caruli ik schrok toen ik het las heb er geen woorden voor het enige wat ik je toe kan is wens is kracht om dit een plekje te geven.. andere meiden ik wens jullie het allerbeste toe en dat 2008 nog rose mag sluiten voor jullie.. Zelf ga ik voor een heel rose 2009.. veel liefs van Yippie.. Ik werk zoveel dat ik hier bijna neit ben.. maar goed geeft niet probeer wel in te halen met lezen.. ps danjo wel site is dat die ik al heb van je
Meiden het is een gelsoten site voor meiden die al wat langer bezig zijn en die een kndje verloren hebben
@Caruli, wat ongelooflijk naar dat het nu afgelopen is. Ik heb er geen woorden voor, want ze schieten allemaal tekort, maar ik vind het zó verdrietig voor jullie. @Enise, je hebt gelijk, maar hoe neem je pauze dan? Zoveel erover praten doen we eigenlijk niet. En spanning voorkomen vlak voor m'n NOD, dat is me ook nog nooit gelukt... Gisteren op kraamvisite geweest bij een bevriend stel van ons. Mooi meisje hoor, maar wat een herrie kwam eruit Huilen, schreeuwen... Maar toch had ik zoiets van: ik ben hier ook klaar voor... Het blijft moeilijk...
Ik heb hem gevonden. Gelukkig vandaag ook weer wat klusjes gehad, maar ben er alweer doorheen. Hoe is het weer trouwens bij jullie? Ik kreeg vanmorgen een SMS van mijn man dat hij met de fiets onderuit was gegaan! Hij heeft er altijd nogal de vaart in en in een bocht schoof ie zo onderuit! Bovenop zijn knie, dus gelijk een vieze broek. Gelukkig doet zijn knie geen pijn, hij had alleen wel een beetje last van zijn pols.
danjo meid kan je berichtje niet vinden hoor? heb je heb op lb gestuurt? doe het anders even via hyves, dat komt zeker aan, kan het verder nergens vinden. doe mij die die link ook maar hihi yippie meid wat goed van je vent zeg nou ben benieuwd wat de uitslag is freewilly ja dat hebben we allemaal denk ik wel als we op kraam zijn. caruli snap dat je je nog niet goed voelt , zal ook nog wel even duren denk ik zo. dikke knuffel meid hier alles nog steeds hetzelfde, wordt wel steeds spannender zeg, ons mam belde net al, zegt ze en , ik zo ja nog niks he is nog te vroeg hahaha
Ml op je andere hyves pagina je hebt er 2 toch een ander is voor een ander doel haha. Oei das minder hier nu zon eigenlijk de hele dag alwel maar was vannochtend ook glad hier
Hey ladies, Hoe gaat het allemaal? Heb niet alles kunnen lezen sorry, heb het erg druk! Hoop morgen tijd te hebben, dan zal ik op iedereen nog reageren Wens jullie allemaal een fijne avond!
@yippie wat goed dat het je man is gelukt! @fairy wat een pech voor je man! maar het is idd best glad buiten,ik lag laatst ook bijna op me bips haha @caruli je mag je ook zeker kl*te voelen hoor!nogmaals een dikke knuff! ik heb vandaag heel veel wasjes gedraaid, ook vooral de lakens ect voor de pleegjes straks ik moet zeggen ik genoot er wel even van met het ophangen hihi ik hoop dat ik dat ook eens mag doen voor me eigen kindje... iedereen een fijne avond! gr mounia
Yippie; wat geweldig dat het gelukt is! Geen idee of het vanmorgen glad was, ik was erug laat mijn bed uit! Caruli; geef jezelf de tijd meid, een dikke knuf voor je!
Fijn yippie toch weer een geruststelling Lizam schaam je laat je bed uit hahah Morgen heb ik een vroege maar vrijdag weer laat of laat heb gezegt wil best werken maar tot 7 uur. Hebben jullie dat nou ook wel eens misselijk zijn ( ook nog aan de diaree) maar zit wel met een zak chips op de bank
Oh ja hoor! Ik ben echt een chips eter, als ik geen chips meer eet dan is het echt goed mis! Geniet er van meid. En hopelijk voel je je al snel weer beter.
Hoi Danjo Ik ben er wel mee begonnen, maar ik twijfel of ik de kaart vol kan krijgen. Zit nu op 23 of zo. Dus ik denk niet dat ik hem vol ga krijgen. Hoever ben jij? Dan kan ik ze misschien wel opsparen en begin januari naar je toesturen.
de hlft ong haha maar kom daar ook niet zo heeel veel dus schooi alles bij elkaar hihih nou meiden eindelijk weer ongi zeg was vergeten hoe het voelde lig nu in bad mn rug en buik doen ontzettend zeer. heb op dag 9 wel folllm maar geen iui deze maand poli is dicht
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, snot verkouden maar goed het heerst wel erg nu. Hoe gaat ie hier? Caruli, jeetje meid ben er ff stil van. Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven en dat er alsnog een wonder gebeurt ondanks dat jullie uitbehandeld zijn, ik wens je veel sterkte meid! Yippie, ben blij voor jullie en weet wat het is. Bij ons ging het ook niet gemakkelijk, het bracht toch een hoop stress met zich mee pfoeh. Hoop op een positieve uitslag voor jullie. Mounia, ik herken dat gevoel maar al te goed. Zo optimistisch en niet kunnen wachten om de kleine te mogen ontvangen, meid geniet er van al is het voor korte duur (gezien het crisis is). Hoop voor jullie dat het niet lang mag duren om een blijvende kindje te mogen krijgen van jullie eigen. Danjo, pff maar goed dat ik het niet gisteren las anders had ik ook een chips uit de kast getrokken en voor ik het weet zal die op zijn. Ft, oei das minder voor je man. Ik hoop dat het gauw over gaat met zijn pols. ML, spannend meis ik duim verder voor je. LizaM, Enise, Esser...etc, veel suc6 meiden.
Hoi Roosje! Nu je geen banner meer hebt kan ik ook niet meer zien hoever je bent! Hoe gaat het met je? Geniet je van je zwangerschap? Met zijn pols is het goed hoor, deed een beetje zeer omdat ie probeerde zijn val op te vangen, maar ik heb hem vandaag al nergens meer over gehoord gelukkig.