Goeiemorgen! Jammer 17 januari kan ik niet. De volgende keer wil ik dan wel graag van de partij zijn! Hier beetje grieperig. Al drie dagen hoofdpijn en vannacht ook amper geslapen door t snot....vandaag drukke dag op t werk als ik me niet vergis aan kindaantallen.... Iedereen fijne dag en succes met alles!
Ooo lekker hoor Mounia! Geniet er lekker van! Yojo, veel beterschap meid, hoop dat het snel over gaat
Beterschap yoyo jammer dat je niet mee kan. Meiden wij zijn gisteren tot een besluit gekomen we gaan ons even minder bezig houden met zwanger worden en gaan ook geen IUI doen. We merken beide dat we er teveel mee bezig zijn en de natuur kun je niet dwingen. Het was een moeilijk besluit maar beide denken we dat het beter is om het even 2 a 3 mnd te laten rusten en weer ff tijd maken voor elkaar als voorheen. ( zijn we de laatste tijd al vel mee bezig). Dus hoef ook niet op de lijst de eerste maanden. ga mn NOD etc niet meer bijhouden. Als het komt komt het maar gaan er niet bewust mee bezig. Wel kom ik hier natuurlijk zo nu en dan ff beppen en ga de 17e ook gewoon mee.
Bel ik dus net het zh om te zeggen dat we ff een tme out willen zitten we wel weer met het probleem als we wilen starten dat we kans hebben dat we moeten wachten ( het word nl drukker en drukker met IUI). Gaat lekker zo
Dankjo moedige beslissing! Succes met alles! Ik ben lekker thuis was niet te doen op het werk en we hadden maar vier kids dus lekker naar huis. Zo meteen even de bank op!
jeetje Danjo, knap van je! zo doen wij het ook, meer wel omdat mijn man niet naar ziekenhuis wil, maar wij blijven hopen op een wonder..... en dat ook al 2,5 jaar hoor... Misschien dat wij ook een wonder krijgen... denk aan je!
Ohh Danjo, zeker een moeilijke beslissing! Hoop dat jullie rust zullen vinden.. Mijn IUI zit erop! Het is allemaal goed gegaan, er is gelukkig dit keer ook geen tang gebruikt. Had ook een andere arts en ze gaf aan dat ze het zonder zou proberen en gelukkig was dat geen probleem. Ben erg blij Nu 2 weken geduld..
enise hoop over 2weken een vette posi test. Gelukkig hoefden ze geen tang te gebruiken. Danjo meid moeilyke keuze maar doe waar jullie je goed by voelen. Dikke knuf Hopes meid ik hoop dat jullie niet langer hoeven te wachten op jullie wondertje. Rest meiden ik reageer als ik thuis ben via mn tel is het lastig en traag allemaal een dikke knuf
Danjo; wat goed dat je een beslissing samen hebt genomen. Hopelijk doet de time-out jullie goed. Wat betreft het ZH, kun je niet vragen of je nu meteen al weer op de wachtlijst kan? Tegen die tijd kun je kijken of je er dan weer klaar voor bent (of dat het dan niet meer hoeft natuurlijk). Sterkte. Enise; wat fijn dat het nu prettiger verlopen is. Hopelijk heeft dat een positief effect. Helaas moeten jullie nog zo lang wachten. Hopes; een dikke knuffel voor jou!
yoyo beterschap danjo meid jullie moeten doen wat jullie willen en als even een paar maandjes rust datgene is dan is het goed en de wonderen zijn de werled nog niet uit. en je weet me te vinden he! enise wat fijn dat het zonder tang goed ging. en nu maar weer wachten, ik duim voor je. hier gelukkig nog niet ongi, vandaag is mijn nod. maar denk dat het morgen ook nog kan komen dus wacht zoiezo tot zondag met testen, als het dan nog nodig is tenminste
@Danjo, ik hoop voor je dat als je er weer aan toe bent, dat je dan niet meer zo lang hoeft te wachten. Ik kan me wel voorstellen dat je een time-out wilt. @Enise, fijn te horen dat het zo goed ging! Nu hopen op een posi test! @yoyo hopelijk voel je je snel beter.
Thanks meiden we zien het allemaal wel. Lizam heb me ook alweer op de lijst gezet en mochten we ons toch nog bedenken kon ik meteen bellen. ze laat mn afspraak voor vrijdag ook staan ze zei als je donderdag afbelt is het ook goed. ML spannend meid ik duim voor je. Nu ga ik lekker slapen mn visite is net weg
Hoi hoi dames, Mounia, fijne vakantie geniet er lekker van! Danjo, doe waar jullie je goed bij voelen. ML, ik duim voor je Enise, ik hoop dat de wachtdagen zo snel voorbij gaan en je posi tets. Hopes, ik hoop voor jullie dat jullie wonder zich gauw meldt. Yoyo, beterschap meid. Ft, en nog steeds heb ik zin in die ijs pff. Heb gisteren in de stad gevraagd nara mijn combi maar die hadden ze heelaas niet. Tirti, gaat het al wat beter met je meid? All, dikke knuff Hier nog steeds ziek, met name amandelenontsteking en koorts/hoofdpijn. Ik hoop dat het gauw over is want het is nu al een week zo en niet leuk meer. Denk dat mams vandaag komt voor een weekendje, volgende week ga ik naar de kapper (verfen, knippen en fohnen) voor een nieuwe look heerlijk heb er zin in. En volgende week komt ook mijn hubbie terug eindelijk, ik tel de dagen af.
roosje meid beterschap wel gezellig als je moeder komt en een nieuwe coupe is altijd leuk. yoyo fijn dat je je weer beter voelt danjo wel fijn dat je dan altijd nog kunt afbellen. hier nog steeds niet ongi gelukkig, maar de dag is nog niet om.
Danjo; fijn dat je meteen weer op de lijst staat en kan afbellen mochten jullie dat nog willen. Yoyo; een goede nachtrust doet soms wonderen! Roosje; Heerlijk als je man er weer is, wanneer komt hij precies thuis? Geen verder niets bijzonders
@Roosje, je zal het vast al eens verteld hebben, maar wat doet je hubbie dat ie zo vaak weg is? Lijkt me best ongezellig af en toe, al zullen de momenten dat ie er is wel heel leuk zijn. @MissLayla, hopen dat ie helemaal weg blijft! Spannend hoor. We zijn van onze vriendenkring nu trouwens officieel de eersten met een kinderwens en de laatsten zwanger. Het laatste stel waarvan we wisten dat ze bezig waren zijn zojuist komen vertellen dat ze zwanger zijn. Ook zij vonden het heel lastig om te vertellen. Gek genoeg heb ik er bij hun toch minder last van. Waarschijnlijk omdat ik er al rekening mee hield dat het binnen niet al te lange tijd zou gebeuren. Ze wonen bij mijn broer in de buurt in Brabant en waren vandaag met hun in Gouda bij Babypark. Toen zijn ze bij ons langsgeweest. Anders hadden ze het met oud en nieuw moeten vertellen en dat vonden ze zelf ook niet echt prettig. Ik ben idd wel blij dat ze het vandaag verteld hebben.