Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 1 zwangere in December Miss Layla NOD December 5-12-08 : Love child, 9-12-08 : Danjo (3,5 jr) 15-12-08 : Anouk ( ronde 40) 18-12-08: Teun026 22-12-08: Kanjer ( ronde 12) 25-12-08: Mounia ( ronde 26), Enise (22mnd) 26-12-08: Freewilly ( ronde 18 ) 01-01-09: FairyTale (ronde 21) NOD Januari 08-01-2009: LizaM (26 mnd) 10-01-09: Yippie, Hopes IUI of IVF Esser: 2e ICSI Enise: 2e IUI Afspraak MMM 15-12-08: FairyTale gyn, uitslagen onderzoeken 18-12-08: LizaM; kliniek 5-01-09: Teun na de gyn Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Ik heb je rose gemaakt! Gefeliciteerd!
Ml van harte gefeliciteerd meid hoop dat je lang van die roze wolk mag gaan genieten. Ladies ik ben dr wat minder heb het erg druk Gisteren na beverwijk geweest en gisteren avond op viste en vannacht een hond gehad die bang was en waarvoor weet ik nog steeds niet
Dames erg bedankt! Ik ben ook erg blij.. ook al moet ik nog lang wachten, het gevoel al dat mijn IUI goed ging maakt alles goed
Enise; wat fijn dat je zo positief bent! Danjo; wat lastig met je hond! Als je weet waar het van komt kun je er tenminste iets mee. Jammer als je minder hier bent, maar doe waar je je goed bij voelt en tijd voor hebt.
Miss layla wat een gewelidige afsluiting van het jaar voor jullie.. van harte gefeliciteerd wow..... Vandaag was hier een bijzondere dag.. mijn ouders kregen te horen dat ze weer opa en oma worden. mijn broer en zijn vrouw zijn weer zwanger.. het bijzondere hier aan is dat wij al sinds 17 nov wisten dat ze zwanger zijn en ik ben ook al mee geweest naar 2 echo het was echt super... en wow wat mooi is dat zeg.. Vind het zo tof dat we het van dicht bij mee mogen maken zeg maar.. Hier dus een mooi emotioneel dagje maar wel met een gouden randje! Voor iedereeen een dikke vette knuffel..
@Yippie, da's idd wel heel speciaal he, als je het van zo dichtbij meemaakt? De zus van mijn man heeft nu een kindje van 2 1/2 en van haar hebben we het ook van dichtbij meegemaakt, maar nu mijn broer een kindje heeft, merk ik toch dat er hoe dan ook toch een heel groot verschil is tussen mijn en zijn familie. Het is zo anders en idd zo mooi.
ft ik ben al 4 keer tante maar nu ik met haar mee mag naar alle dingen verloskundige en zo.. echo en al die dingen meer dat is gewoon super.. afgelopen donderdag zijn we een echo wezen maken en daar was gewoon een wurmpie te zien van 8,5 week zo gaaf.. Geeft je ook een positieve kick hoor heerlijk... wij gaan op weg vol vertrouwen naar de 1e iui..
Nou, we zijn geweest vandaag. De kwaliteit van de zwemmers was onveranders, maar we hebben wel te horen gekregen dat er een bacterie in zit. Ze vertelde dat de ha ook al zoiets had vermeld... Hij is dus nu doorgestuurd naar de uroloog en heeft bloed moeten laten prikken om zijn hormonen te bekijken. 6 januari moet ie naar de uroloog. Verder heeft ie een aanvraag meegekregen voor een opzwemtest en gaat het ivf-lab de zwemmers nog eens bekijken en dan krijgen we te horen of het IUI of IVF wordt waarschijnlijk. Dit is nog wel afhankelijk van die bacterie. Als die verholpen kan worden, bestaat er de kans dat de kwaliteit beter wordt. Ik heb een aanvraag meegekregen voor een HSG. Ik moet op mijn eerste cyclusdag bellen voor een afspraak. Mijn NOD is 1 januari, dus met een beetje geluk kan ik 1e/2e week januari terecht. Er zit nu dus wel een beetje schot in de zaak en gelukkig hoeven we nu niet meer zo lang te wachten.
Hallo ik heb een tijd geleden aangemeld voor deze site. wij zitten in ronde 15 en zijn er net achter dat ik zwanger ben. ik had 5 januari een afspraak voor de vruchtbaarheidsonderzoeken. maar nu gaan we op die datum naar de gyn. voor een echo. spannend! Ik hoop dat er bij jullie ook binnenkort goed nieuws is! de vorige keer zagen we bij de 10 weken echo dat het niet goed was. dus we gaan wel een spannende tijd tegemoet. gelukkig mag ik nu met 7 ,5 weken een echo laten maken. scheelt toch weer een paar weken.
Teun wat ontzettend leuk! Gelukkig heb je niet lang in dit topic hoeven schrijven! Ik kan me voorstellen dat het een spannende tijd is!
Teun, geweldig! Gefeliciteerd en geniet ervan. Fairy Tale, hoop dat jullie snel wat duidelijkheid hebben!
Mag ik jullie wat vragen? Hebben jullie veel moeite gehad met het feit dat op een gegeven moment duidelijk werd dat het waarschijnlijk niet vanzelf gaat lukken? Ik heb al die tijd zoiets gehad van: als dat is wat nodig is om een kindje te krijgen, dan is het zo. Zo denk ik nu nog steeds, maar nu het steeds zekerder wordt dat we idd aan behandelingen zullen moeten, vind ik het toch "moeilijk". Niet dat ik het niet meer zie zitten, maar ik vind het toch een beetje een teleurstelling. Aan de ene kant heb ik zoiets van, kom maar op, des te eerder hebben we hopelijk een kindje en aan de andere kant heb ik nog steeds de hoop dat het toch spontaan nog gebeurt voor die tijd. Er zat per ml 5,1 mln zaadcellen in, en volgens mij is de grens voor het zelf nog proberen iets van 20 mln toch?
Teun gefeliciterd meid Yippie wel bijzonder maar ook wel moeilijk lijkt mij 9 heb het zelf 2 x meegemaakt eerste keer waren we niet bezig en toen vond ik helemaal te gek 2e keer had ik net mn mk gehad en mn zus en schoonzus goeie echo das dan wel ff slikken. FT ik heb nooit het idee gehad dat het niet vanzelf zou lukken maar de mmm geeft wat meer rust. Al hebben wij nu zoiets helemaal rust gewoon. en alle wonderen zijn de wereld nog niet uit he meid blijven hopen hoor.
Hoi Mensen, graag wil ik me ook bij jullie voegen. ik lees al een tijdje mee op het forum en ook wel eens wat berichtjes geplaatst. Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil en tot op heden is het in verwachting raken nog niet gelukt. We zijn nu dus meer dan een jaar bezig. We zijn al langere tijd onder behandeling ivm mijn voorgeschiedenis: diverse onderzoeken geweest.. Bij mij is alles goed, alleen de beweeglijkheid van het zaad van mijn partner is niet om naar huis over te schrijven. Gelukkig is het niet dramatisch, de kans om spontaan zwanger te raken, is aanwezig. De gynaecoloog had ons zelfs na de tweede test naar huis gestuurd. Totdat de fertiliteitsarts twee dagen later belde die toevallig het dossier onder ogen had gekregen en ze wilde het zaad toch nog een keertje checken. Dus woensdag krijgen we officieel de uitslag van het derde onderzoek en het behandelplan te horen..... We hebben het ziekenhuis gebeld en de uitslag van het onderzoek stiekem al gehoord. Wederom niet slecht, aantal goed, genoeg levende zaadjes, alleen de progressiviteit... Gisteren ongesteld geworden, was 2 dagen overtijd. Dus kreeg al stiekem hoop.... Dus soms word ik er een beetje moedeloos van: ik zit al helemaal met mijn hoofd in de IUI of IVF. Aan de andere kant ben ik ook weer blij dat dat tegenwoordig kan.
Welkom meid Hier is eigenlijk alles perfect ( ook zwemmers van manlief) en zijn al 3 jaar en 7 mnd bezig wel zijn we al 3 x zwanger geweest maar helaas is dit niet goed afgelopen. Ik hoop voor jou dat je heel snel een posi test in handen mag hebben meid Ik kan je wel zeggen IUI IFV zal je wel wat meer rust gaan geven wel hoop ik voor jullie dat het zaad goed geoeg is voor IUI
Bedankt voor je lieve berichtje. Tsjaa ik weet het ook niet. De gynaecoloog en de fertiliteitsarts hebben het beiden over IUI gehad en toen hadden ze dus de eerste en tweede test binnen.... Het zaad is op zich wel goed, hij had geloof ik de eerste keer: 26 miljoen, waarvan 11% progessief en 25% minder progressief. De tweede keer: 45 miljoen, waarvan 0% progressief en tussen de 30 & 40 procent minder progressief. Hij is toen ziek geweest, dus daar zou het van kunnen komen volgens de arts. en de derde keer: 36 miljoen, waar wel weer progressieve zaadjes gevonden waren, het precieze aantal weet ik ook neit precies, mijn partner was het alweer vergeten.. Mannen.... De samenlevingstest was overigens keurig. Ik mocht ook even kijken door de microscoop en zelfs ik kon de zaadjes goed zien zwemmen. Volgens de fertiliteitsarts kan de oorzaak van dit probleem zijn dat mijn partner ontstekingsremmers moet slikken. Dus nu mogen we woensdag langskomen. Ben echt al zenuwachtig.. mijn partner zoals altijd relaxed..