Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Thanks! Ik geloof dat ik nu rond de 50 zegels zit, ben dan dus op de helft. :D En we hebben nog een paar weken te gaan.

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, hoop dat het raak is meid!

Mounia, balen meid dat je ongi bent geworden!

Ladies,

Heb het echt het idee dat ik weer ongi ga worden.. voel me absoluut niet anders.. weet het gewoon niet. Vertelde gisteren mijn man dat ik me niet echt lekker voel wat zwanger worden betreft. Ik heb echt het gevoel dat het ons nooit gaat lukken :( dat we heen een weer zullen gaan voor behandelingen, maar zonder resultaat.. pff heb hem ook erg verdrietig gemaakt :( :( :(

3. Hoi Allemaal

even een berichtje vanaf hier!

Het gaat hier lekker! dus niets aan de hand hahahha..
    Ik zie uit naar 17 januari..

Dus dag lieve mensen zie jullie wel weer...

ben vandaag moe afgelopen nacht een nachtdienst moeten draaien in plaats van een slaapdienst... gewoon om de de techniek je weer in de steek laat..

4. danjo kom niet bij de c100 dus heb ook geen zegels, maar zo te lezen komt het wel goed.

lizaM succes met je wachtweken nu en ik duim voor je.

enise geef de moed niet op meid, dikke knuffel

hier druk in de verjaardagen pffff heb er echt zin in haha

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft ik heb je er 25 gestuurd dus je komt alweer een heel eind en aankomende week is dubbele zegels.

Enise meis het komt echt wel goed ik duim extra hard voor je.

Lizam fijn dat de iui goed is gegaan meid.

Yippie had je al een sms gedaan moest ff weten of je nog leefde haha.

ml doe maar rustig aan haha.

Zo heerlijk weekend.
    heb veel zin om te stappen vanavond dus zal het straks eens voorleggen aan mannetje.
    Iedereen een heel fijn weekend

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; niet opgeven meid! ik het vandaag nog zitten lezen dat de meeste kans om zwanger te worden 6 IUI behandelingen zijn. Je bent nog maar bij de tweede. En daarna heb je altijd nog IVF.

Danjo, hopelijk krijg je je mannetje mee om te stappen vanavond. Veel plezier.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @danjo veel plezier vanavond als je gaat!

@miss layla veel plezier met de verjaardagen.

@yippie jij slaapt straks als een roosje dus haha

@enise iedereen heeft wel zn pieken en dalen, echt meid jou tijd komt echt! en wat je man betreft aan de ene kant ook wel goed dat jullie erover praten.ik duim heel hard voor je, ik hoop echt dat je deze ronde lekker zwanger bent!knuff!

ik voel me alweer wat beter,ik ben ook net thuis van een vriendin,was weer gezellig!
    mijn man is nu wel ziekjes geworden, ben bang dat ik hem heb aangestoken.

fijne avond iedereen! liefs mounia

8. hey meiden

danjo en ben je nog wezen stappen?

lizaM hoe voel je je ?

mounia fijn dat jij je weer beter voelt balen dat je je mannetje hebt aangestoken.

vandaag nog verjaardag en het zit er weer op voor dit jaar hahaha
    ik ben altijd meer een avond mens geweest, maar nu .....

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Komt vanzelf wel weer ml
    en ja we zijn ff de kroeg in geweest was gezellie.

Mounia fijn dat je je weer wat beter voelt maar balen dat je mannetje nu begint.

meiden wat een rust hier zeg jeetje mina als ik 3 weken op vak zou gaan miste ik hier niks haha

10. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    inderdaad balen dat ik me mannetje heb aangestoken.

@danjo haha het is idd erg rustig

@miss layla veel plezier met de verjaardag

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hoop dat de mijne mij niet heeft aangestoken
    we gaan vrolijk verder

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; wat balen dat je je man hebt aangestoken.

Miss Lady; ik voel me goed maar maak me nog wel een beetje zorge om het bloedverlies van gisteren, en een heel klein beetje bloed vandaag.
    Het moe zijn is erg vervelend maar je weet dat het een hele mooie reden heeft!

Danjo; mooi zo dat je je mannetje nog mee hebt kunnen krijgen en dat het gezellig was.

Yippie; goed geslapen?

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    lizam ik heb ook bij mn eerste iui wat bloed verloren s niks hoor hebben ze gewoon een adertje geraakt en dan bloed ff iets

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi lieve meiden,

Hier ff snel een berichtje van mij, sorry dat ik niks meer van me heb laten horen maar heb het onwijs druk gehad en nog steeds. Mijn mannetje is gelukkig goed aangekomen, ben ook zeer tevreden met mijn kapsel (kort geknipt en rood geverfd).

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat, wens jullie veel succes/sterkte met alles.

Liefs dikke knuff Roosje,

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Maar ook de dag er na en de dag daarna?

16. Hoi liza..

Ik heb geslapen als een blok.. mijn man moest me vanmorgen 2 keer roepen want ik wilde wel naar de kerk. haha..
    een kanon kon er afgeschoten worden volgens hem en ik zou nog niet wakker worden..
    Nu slaap ik zowiso altijd al vast maar goed dat geeeft neit.. voel me aardig uitgerust mag ook wel want er komen drukke dagen aan..

Hoe voel jij je dan!

En Danjo als je 3 weken weggaat mis je nu misschien niets maar nu is iedereen druk straks kletsen we hier ook wel wat meer hoor..
    vanaf 1 januari komt het weer goed denk ik zo
    het is in elk geval wel mijn voornemen..
    tja en dan is het zo de 17e haha..

liefs van Yippie

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ja had ik ook 2 a 3 dagen wel heel weinig hoor

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo, dat is toch wel prettig om te weten. Ik hoor alleen van mensen die net na de IUI wat bloed verliezen. Daarna niet meer.

Vandaag flink zitten ruzieen met mijn vriend. Ik wil alles altijd perfect hebben voor kerst (we krijgen beide dagen mensen over de vloer) en hij kijkt niet zo nauw. Daar erger ik me altijd heel erg aan. Het gebeurt nu altijd op zijn manier, ik wilde het nu eindelijk wel eens op mijn manier. Maar voor mannen schijnt het heel erg moeilijk te zijn om zich aan te passen. zucht.... ik ben echt doodop.

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Zal ik een gezellig kletspraatje neerzetten dan?

Een vriend van mijn man heeft blijkbaar een oogje op mijn zus. Tijdens ons vrijgezellenfeest had ie haar al eens gezien en tijdens onze verhuizing ook weer. Toen heeft ie mijn man eind november gevraagd of ie het goed zou vinden als hij haar een berichtje zou sturen. Mijn man vond dat geen probleem en toen kreeg ze via Hyves een berichtje dat ie haar al een tijdje leuk vind en of ze het leuk zou vinden om eens mee uit te gaan!

Daarna hebben ze een paar weken op MSN veel zitten chatten en ook al een paar keer gebeld (en dan gelijk meer dan 2 uur per keer!) Ze blijken heel veel van dezelfde dingen te houden en hebben helemaal dezelfde smaak qua inrichting, kleding enz.

Nu hadden we al een weekendje gepland dat ze naar mij zou komen (ik woon in Zoetermeer, waar die vriend van mijn man ook woont en mijn zus woont in Uden). Dat was dus dit weekend. Dat had ze aan hem verteld en toen hebben ze afgesproken voor afgelopen zaterdag. Omdat het een eerste date was, zijn mijn man en ik ook meegeweest. We zijn naar een heel goed restaurant in Scheveningen geweest en hebben een hele gezellige avond gehad. Daarna zijn we bij ons thuis nog aan het Wii-en geweest en uiteindelijk ging hij pas om 3 uur naar huis! Zij heeft hem uitgelaten en toen hebben ze gezoend! hahah Ze voelt zich net weer een tiener! Vandaag is ie ook weer langsgekomen en toen hebben ze lekker knus samen op de bank gezeten, lekker verliefd te wezen!

Het grappige is dat we nooit hadden verwacht dat ie haar zo leuk vond, maar hij is helemaal hotel de botel! hihihi

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Oh, het aparte is trouwens dat hij aan haar verteld heeft dat zijn zus inmiddels met IVF bezig is. Zij waren ook al een tijd bezig toen hij en zijn toenmalige vrouw moesten vertellen dat ze zwanger waren. Zijn zoontje is nu alleen inmiddels al 4 jaar...

Mijn zus heeft hem maar niet verteld dat wij ook die kant op gaan maar ze vond het wel heel frappant. Ze wist dus precies hoe hij zich gevoeld heeft.

Share This Page