Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Spannend meid
    Heerlijk he druk zijn en ff niet met je cyclus bezig zijn.
    Jaaaaaaaa heb dr mega veel zin aan hahahaha

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @tirli wat naar die pijn meid! haha en ja ik was weer tot laat wakker

@free ik zal voor je duimen meid!

@danjo veel plezier bij je zus!

3. tirtil meid wat vervelend zeg die lijn, kan goe een spier zijn die niet goed zit en dat kan heel zeer doen

danjo zo je was weer laat neem aan dat je 6 uur s'nachts of eigenlijk s'morgens bedoelde haha
    veel plezier bij je zus.

freewilly ga zeker voor je duimen, zou toch super zijn.

mounia al iets gehoord over een ventueel pleegkindje?

zo ben blij dat de kerst weer voorbij is hahaha, verveelde me gister avond de pestpokke, was niks op tv naar mijn zin dan , ja om half 11 pas , maar goed vandaag weer lekker aangerommled boodschapjes gedaan de kerstzooi al opgeruimt , ben weer klaar.
    krijgen als het goed is vanavond visite dus das wel gezellig

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ben dr ook blij van ML heb er ook niks mee.
    euh ja was 6 uur in de ochtend oeps.
    ben gelukkig niet de enige nachtbraker hier

Heb net het hele huis gepoetst en nu nog ff lekker luieren.
    boodschappen heb ik geen zin meer in om te doen

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kom ff hallo zeggen
    jullie raden nooit wie er ook op msn is

Mounia hahahahaha

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hahahahaa ja daar ben ik ook weer ;) :D

@miss layla heb nog niks duidelijks gehoord van pleegzorg helaas, zodra ik meer weet laat ik het jullie weten

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    tril; wat rot van die pijn, wordt het al beter? Zou het kunnen dat de kleine ergens tegen aan ligt te schoppen?

Danjo; wiien is leuk he! Maar idd als je te fanatiek bent......

Danjo en Mounia; hebben jullie zo weinig slaap nodig of slapen jullie zo lang uit?

Onze kerst was gezellig en gisteren zijn we gaan uitwaaien op het strand, heerlijk. Daarna nog naar schoonouders geweest, die zitten in een huisje. Dus daar ben ik ook weer van af. hoef nu niet mee om nieuwjaar te wensen :D

En wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    oh, gisteren trouwens gaan eten bij de Ikea (waarom doen mensen dat het is echt niet lekker!) heel de nacht last gehad van mijn maag en darmen! Mocht ik een lichte voedselvergiftiging hebben is dat dan slecht voor het innestelen?

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Jeetje LizaM, dat klinkt belabberd! Ik heb nog nooit bij Ikea gegeten, maar nu geloof ik helemaal niet meer dat ik dat nog eens ga doen.

Wij hebben een heerlijk rustige kerst gehad, gezellig met familie.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam dat doe ik daar ook nooitbah wat een zooi zeg ...broodje wil nog wel
    En over het innestelen maak je niet te druk he meid. het komt als het komt

en euh over slaap lag er om half 3 in ging rond 4 uur slapen en was er om 11 uit.

Straks krijgen we nog ff gezellig vrienden op visite eind van de middag dus die zullen wel blijven eten

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Dat is waar Danjo!

Ik weet ook niet waarom we daar gingen eten. We hadden zo'n honger en op de foto zag het er wel lekker uit. Daarbij wisten we niets leuks anders in de buurt. Toen we wegreden zagen een een kentucky, helaas te laat.

Danjo, het is volgens vaak een drukke bedoeling bij jou, maar wel altijd gezellig.

12. hey meiden

danjo en mounia wat zijn jullie weer lang wezen beppen op msn hahaha
    toen lag ik al lang te pitten.

mounia hoop dat je snel wat hoort .

danjo je hebt het er maar druk mee .

lizaM wij hebben ook ooit 1 keer bij ikea gegeten ben er niet ziek van geworden, maar lekker is anders, zit gelukkig ook een mac in de buurt hihi
    en als je het niet vertrouwd even het ziekenhuis bellen, vragen staat vrij.

zo het is alweer zondag, kan me niet snel genoeg gaan nu.
    vandaag even wezen wandelen met de hond, maar was toch wel erg koud haha

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    we hebben periodes dat we het gezellig druk hebben nu weer 3 dagen werken dus ook weer ff wat rust.

Ik vond het heerlijk buiten vandaag

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    :oops: Ik ben gisteren niet eens buiten geweest. We hadden op zich rustige dagen achter de rug, maar toch wel vermoeiend (laat naar bed en vroeg op) dus heb gisteren een heerlijke luierdag gehouden. Ik heb met kerst 3 boeken gekregen dus heb heerlijk met een boek op de bank gelegen.

Hebben jullie nog kerstkadootjes gehad? Buiten die boeken heb ik nog nieuwe hand- en theedoeken gehad voor het nieuwe huis, een agenda die mijn vader heeft gemaakt met persoonlijke foto's, een bioscoopbon en een nieuwe mascara. Ik ben dus weer erg verwend!

Het grappige was dat mijn ouders die bioscoopbonnen hadden gegeven. Ik kreeg er één, mijn man, broer en schoonzus ook allemaal één, en voor mijn zus hadden ze er twee gekocht! haha Ook voor haar nieuwe vlam! We hebben er wel om moeten lachen, we zagen mijn ouders in gedachten al staan daar bij de kassa, lekker te giebelen met zijn tweeën. :D

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haai ladies,

Sorry ben de laatste tijd een beetje saai wat reageren betreft.. lees wel mee af en toe.. zit echt in een dipje, heb bijna nergens zin meer in :(

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Enise lieverd maakt niet uit dat je gewoon ff niet reageert. Ik hoop dat je dipje snel voorbij gaat. Het gaat goed komen insaAllah

bedankt meiden ik ben gisteren naar het zh geweest weer de kleine een hele dag niet gevoeld :evil: heb ik al zo vaak gehad maar ja het is toch dat je op een gegeven moment denkt van nou ik ga toch maar bellen. En volgens de gyn zijn mijn ribben gekneust :confused: waarschijnlijk dus die nacht dat ik ineens wakker werd van de mega pijn een flinke schop ofzo gehad. Heb zometeen om 1 uur een groeiecho ik hoop dat alles goed is.

Ook ik heb mega zin in de meeting :D gezellig

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh meid hoop dat alles goed is! Laat je het ons weten?

InsaAllah komt het goed!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk Ft wat boeken
    wij doen verder niet veel met kerst we hebben van mn schonouders geld gehad en een staatslot.

Enise meis doe je wel rustig aan even een dipje is niet erg maar het moet niet te lang duren he.

Hier vandaag weer aan het werk ik heb zwaar slecht geslapen maar goed bn ook dagen in de ochtend naar bed gegaan en nu ineens bedtijds dus daar zal het wel aan gelegen hebben.

Titil het is vast allemaal wel goed meis je baby word groter dus zul je het ook veel minder gaan voelen. wel balen van je gekneusde rib heb ik ook een x gehad ben ik een half jaar zoet mee geweest

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het, maar heb ff moeite om het van me af te schrijven.. zit er erg mee :( Voor het eerst heb ik het er moeilijk mee dat het niet is gelukt tot nu toe.

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo allemaal,

@LizaM, Ikea zijn wij sowieso al niet van, dus daar eten, neee, gaan we niet doen ;)

Met Oud en Nieuw gaan we naar mijn schoonouders, nieuwjaarsdag naar de nieuwjaarsreceptie van mijn familie, is altijd erg gezellig.

Helaas ben ik ongesteld aan het worden, wat betekend dat mijn cyclus dus weer langer geworden is :( Wordt er een beetje sip van ... Zo kan ik toch nooit zeggen dat ik over tijd ben, want ik ben altijd over tijd en steeds maar niet zwanger... :(

Deel Deze Pagina