Freewilly balen van je ongi mijn cyclus werd ok steeds langer zat op een gegeven moment aan 43 dagen en toen werd ik zwanger
@Enise, meid wat balen dat je zo in een dip zit! Ik kan het me wel voorstellen, je kijkt al die tijd toch uit naar je IUI en ondanks dat je weet dat het geen wondermiddel is, is het dan toch een teleurstelling als het niet werkt. Ik hoop dat je je er overheen kan zetten. Ik weet dat dat lullig klinkt, maar zo bedoel ik het zeker niet! Het zou voor jezelf fijn zijn als je je niet meer zo rot voelt.
Enise; Ik begrijp dat het heel moeilijk voor je is, ooit komt die klap. Ik zou willen dat ik een hele mooi zin hier neer kon zetten dat alles weer goed was. Dikke knuffel!
Bedankt voor jullie lieve berichten! Doet me echt goed.. Hoop ook dat ik snel weer de oude ben en weer positief kan denken!
Hey meiden ben al lekker thuis was niks te doen op het werk heerlijk Ik belde mannetje en die heeft lekker gekookt wat een schat ook he.
Da's nog eens lekker, eerder naar huis kunnen. Mijn collega (mannelijk) die me had verteld dat zij wrsch in januari naar de ha zouden gaan, vroeg me vandaag of ik een geheim kon bewaren. Toen ik ja zei, zei hij dat hij in dat geval niet zo'n leuk nieuws voor me had. Ben voor hun wel heel blij maar baal er stiekem toch wel een beetje van. Ik had het er zaterdag nog met mijn zus over gehad dat het waarschijnlijk nog wel vaker zal gebeuren dat iemand eerder zwanger is dan wij, maar had niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Hij vond het ook wel lullig om te vertellen maar wilde dat ik het eerder zou horen dan de rest. Het is nog wel pril, ze is pas 6 weken, dus de rest hoort het voorlopig nog niet.
Ft; logisch dat je ervan baalt. Zoiets is altijd moeilijk om te horen. Sterkte meid jou tijd komt vast!
@enise arme schat!ik ken die dip ook... meid verwen jezelf goed, ooit komt jou dag!dikke knuffel! @fairy ja dat soort nieuws voelt vaak heel dubbel, blij voor hun en verdrietig voor jezelf... @danjo wat lief van je man! ik ben vandaag even de stad in geweest, op zoek naar leuke rolgordijnen, maar nee niks gevonden. ik ga nu maar eens lekker op de bank hangen, filmpie kijken. fijne avond iedereen! liefs mounia
Goeden morgen! Hier vanmorgen een bericht van een goede bekende dat ze zwanger is.. het is net als of de hele wereld om je heen zwanger word op dit moment.. Maar wij geven de moed niet op. Vanmiddag naar het ziekenhuis ben benieuwd! Laat jullie nog wel even weten hoe wij het oude jaar gaan verlaten. liefs van Yippie!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig [\img]=http://img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png][/imgl] Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 2 zwangeren in December Miss Layla, Teun NOD December 22-12-08: Kanjer ( ronde 12) 25-12-08: Enise (22mnd) 01-01-09: FairyTale (ronde 21) NOD Januari 05-01-09: LizaM (26 mnd) 10-01-09: Yippie, Hopes 17-01-09: Mounia (ronde 27) 30-01-09: freewilly (ronde 19) Danjo houd het niet bij IUI of IVF Esser: 2e ICSI Enise: 2e IUI LizaM: 1e IUI Afspraak MMM Geen afspraken. Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. hij stond ver weg en dacht haal hem effe op! Krijg weer dat plaatje niet goed grrrrrr.. liefs yippie
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 2 zwangeren in December Miss Layla, Teun NOD Januari 01-01-09: Fairytale 05-01-09: LizaM (26 mnd) 10-01-09: Yippie, Hopes 17-01-09: Mounia (ronde 27) 30-01-09: freewilly (ronde 19) Enise Danjo houd het niet bij IUI of IVF Esser: 2e ICSI Enise: 2e IUI LizaM: 1e IUI Afspraak MMM Geen afspraken. Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. hij stond ver weg en dacht haal hem effe op! Krijg weer dat plaatje niet goed grrrrrr.. liefs yippie heb hem ff hersteld
Yippie spannend meid stuur me anders ff sms want ik ben straks ff werken anders bel ik je nog wel ff als ik tijd heb hahaha hopes meid hoe is het met jou ? en de nieuwere dames horen we ook niks van hoest met jullie
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 19 zwangere, 0 zwangere in November 08 2 zwangeren in December Miss Layla, Teun NOD Januari 01-01-09: Fairytale 05-01-09: LizaM (26 mnd) 10-01-09: Yippie, Hopes 16-01-09: Enise (22 mnd) 17-01-09: Mounia (ronde 27) 30-01-09: freewilly (ronde 19) Danjo houd het niet bij IUI of IVF Esser: 2e ICSI LizaM: 1e IUI Afspraak MMM Geen afspraken. Meeting Wie gaan ermee? Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje Caruli , Yippie , Tirtilisko De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken. Heb mezelf er ook bijgezet!
Enise; dat zou super zijn! Laten we daar op hopen. Yippie; hoe was het vandaag? Danjo; hoe is het met jou? Hier 's avonds een wat rommelend buik, lijkt op ongi. Dus ik weet het nog niet.