Blijft spannend Lizam Hier alles zn gangetje hoor Morgen nog 3 uurtjes werken en dan weer lekker weekend
Hallo daar, vandaag heeft de menstruatie eindelijk doorgezet, na 3 dagen bruinverlies. Kan je met Alive Feminal het doorzetten van je menstruatie vertragen? Want dan heb ik te vroeg zo'n tabletje geslikt. Vandaag een dag uit geweest, met twee van die tabletjes achter de kiezen, en ik had wel zeurende buikpijn, maar daar bleef het gelukkig bij. @ Enise, ik lees dat je het moeilijk hebt. Ik hoop voor je dat er snel weer een zonnestraal in je leven mag zijn!
gebruik nooit van die zooi haha en verga ook we de eerste dag maar ja als ik wat slik ben ik echt ziek
Nieuwe banner: wil iemand me weer op de lijst zetten? Ik zag dat er bij mij al ronde 19 bij stond, heb ik verkeerd doorgegeven, ik ga nu ronde 19 in. Mijn NOD is op 11 februari. Had ik overigens al eens verteld dat we in een huis wonen die plat gegooit wordt? We zijn dus op zoek naar een ander huis en mochten vanmorgen kijken in een huis, maar het viel ons nogal tegen. Gelukkig mogen we hier zeker nog een jaar wonen. We hebben dus de tijd om nog ff door te zoeken en wijzen het huis wat we mochten bezichtigen af. Het was een huis waar werkelijk alles aangedaan moest worden, van plafond tot vloer, elk stopcontact en lichtknopje hing scheef, alles was smerig, er was geklooid met de elektriciteit, er zat geen vaste zoldertrap in en er zat een open keuken in. Wat wel positief was, was de vele opbergruimte, maar daar neem je je huis niet voor . We willen er best veel aan doen, maar niet in een huis waar we toch niet tevreden over zijn.
goeden morgen is het eigenlijk he.. # ego bericht# nou heb nu pas effe de tijd jullie op de hoogte te brengen zorry.. Vanmiddag een gesprek gehad dit was een goed gesprek. Bij mij was alles gelukkig goed dus dat is positief. Bij mij man was het beter als de vorige keer dus dat is ook alleen maar gunstig.. na bewerking was er 6 miljoen over voor terug spuiten zeg maar. We mogen in februari starten met de iui. met hormonen. En we gaan mee doen aan een onderzoek wat van uit zwolle word gedaan. maar ook in 12 zh in nederland en belgie. k mag gaan spuiten dus ben benieuwd hoe dat gaat. Het onderzoek wat ze aan het doen zijn is kijken of ze de normale lh piek kunnen tegengaan met het zelfde medicijn wat ze ook met de ivf gebruiken. 50% van de mensen die mee doen gebruiken het medicijn en de anderen hebben een placebo en hebben dus eigenlijk een gewoon iui. het blijkt dat het lichaam zelf nog wel eens zorgt dat de eitjes eerder springen dan de bedoeling is.. hier zijn ze dus naar aan het kijken of dat verbeterd kan worden.. We zijn blij met de uitslag en gaan opgewekt het nieuwe jaar in.. en gaan in januari gewoon goed ons best doen. iedereen een goed uiteinde denk aan je vingers en je ogen.. ik ga werken vannavond maar eerst nog effe schaatsen hoor.. dikke knuffel Yippie # einde ego#
Dat klinkt goed Yippie! En er is niks ego aan hoor, iedereen zat te wachten op je verhaal. Pff ik zal blij zijn als 2008 eindelijk voorbij is. Dit is echt niet mijn jaar geweest. Ik begon al met een "nieuwe" auto die helemaal niet goed bleek te zijn. Na 7 maanden heeft ie vaker bij de garage gestaan dan dat ik erin gereden heb. Toen ie goed gemaakt was heb ik hem verkocht (zwaar verlies op geleden natuurlijk ) en de auto van mijn schoonmoeder gekocht. En nu gaat ook die kuren vertonen! Verder heb ik dit jaar 12 zwangeren in mijn directe omgeving gehad... Ik vraag me af of 2009 wat dat betreft beter wordt. Ik heb inmiddels al wel het vooruitzicht op de huishoudbeurs (inderdaad... met 9 maanden beurs) met 3 zwangere vrouwen en twee moeders... Het is inmiddels een traditie dat we met een groepje meiden gaan, hebben we de afgelopen jaren ook gedaan. Maar weet eigenlijk nog niet of ik wel ga... Ik had er heel veel zin in (hhb dan) maar toen ik gisteren een berichtje op hyves van mijn vriendin aan mijn schoonzus las was de lol eraf geloof ik... Quote: "Ik kan volgens mij wel de 21e dus ik hoor wel of dat doorgaat. Leuk, alhoewel ik denk ik meer op de 9 maandenbeurs te vinden ben. Je hebt wel meegekregen dat Sas ook weer zwanger is, van nr 3? Nu 12 weken ongeveer, leuk he? "
Yippie; klinkt inderdaad positief. Wat fijn dat je ook mee gaat werken aan een onderzoek! Wie weet wat er voor ons allemaal uit gaat komen. FT; ik denk dat ik niet mee zou gaan als ik het zo hoor. Maar jij moet even kijken hoe sterk je tegen die tijd bent (of misschien ben je tegen die tijd ook wel op de 9 maanden beurs te vinden!?) Hier ook een tweede rotjaar achter de rug. Ik kan ook niet wachten op 2009! Iedereen een heel goed uiteinde en een nog veel beter begin van 2009!
Goed bericht yipopie eindelijk actie Ft je moet doen waar jij je goed bij voelt en hier zeggen we elk jaar dat het ons jaar moet worden maar het brengt alleen maar ellend nou ja dan moet 2009 het maar worden he nu al 3 klote jaren gehad het moet een x goed gaan. Ik wil iedereen ook een heel goed uiteinde wensen en een spetterend maar vooral een vruchtbaar en gezond 2009
MEIDEN THX Ft we kunnen ook vanuit hier gaan met een aantal naar de hhb dan he! sterkte ermee liefs yippie
hey meiden, @yippie dat is best goed nieuws!spannend @fairy zo wat een jaar, ik hoop voor jou dat 2009 JOU (en ons hihi) jaar word! @free ik woonde voor deze woning ook in een sloopwoning, dus ik snap wat je bedoelt. ik hoop dat je snel een leuk vast huisje kunt vinden. @lizam ik hoop dat die duivels wegblijven meid! @enise dat zou heel mooi zijn naar de meeting met positief nieuws! @danjo na 3 kl*te jaren MOET dit gewoon jou jaar worden meiden alvast een gelukkig,gezond en vooral VRUCHTBAAR 2009!
@Freewilly, gaat alweer veel beter! Bedankt! Hoop dat jij een leuk huisje kan vinden.. @Yippie, wat fijn dat je met zulk goed nieuws het nieuwe jaar in kan gaan. Hoop dat 2009 voor ons heel mooi gaat worden! @FT, hoop dat jij in 2009 iedereen mag vertellen dat je zwanger bent! Zou echt super zijn! @Mounia, positief blijven he? Wens jullie ook allemaal een VRUCHTBAAR en gezond 2009!
Hey meiden hier nog ff snel een berichtje van mijn. Yippie het word steeds mistiger ik hoop echt dat je gewoon na huis kan rijden meid en samen met je mannetje het nieuwe jaar in kan gaan. Ik ga douchen etc en dan gaan we met danjo naar vrienden toe
@enise idd positief blijven (en testen haha ) @danjo veel plezier bij je vrienden! het is nu 3 uur, er was niet veel vuurwerk hier, maar was erg gezellig! slaap lekker iedereen!
Goedenmorgen allemaal! Ja danjo ik ben gelukkig wel naar huis gekomen het was alllen erg gladjes.. maar goed wat minder hard rijden en dan kom je er wel. was om 23.30 thuis.. dus voor iedereen een goed en een rose 2009 dat we elkaar tot steun mogen bllijven.. en op naar 17 januari.. nog 16 nachtjes slapen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier was veel vuurwerk (helaas ook veel illegaal aan de harde knallen te horen). Het was hier ook gezellig. en dadelijk ga ik schaatsen op natuurijs!
Kijk je wel uit Lizam want ze waaschuwen dat het helemaal niet verantwoord is op natuur ijs schaatsen. Hier een gezellige avond en nacht gehad Yippie fijn dat je wel na huis bent gekome
Ik ben er niet doorheen gezakt! Er waren veel mensen op het ijs, hier en daar kraakte het behoorlijk maar alles ging goed. Was heerlijk. Danjo; leuk dat je een mooie jaarwisseling hebt gehad, wat hebben jullie gedaan? Ik heb ook zin in onze bijeenkomst.
en het vriest ook niet meer zo Wij zijn eerst bij vrienden geweest tot 1 uur daarna hebben we de hond na mn schoonouders gebracht en zijn we naar het neefje van mannetje geweest en waren rond half 5 thuis
heb vanmiddag ook heerlijk geschaatst,, lizam heerlijk is dat he.. de ijzers onder en gaan met die bannaan