Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hoi meiden hoe gaat het met jullie?

Enise ik ben blij dat het weer iets beter met je gaat.

Meiden lekker geschaatst lees ik. Ik zou toch wel oppassen :D

Danjo gezellig gehad dus :D wel laat geworden hihi ik lag om 2 uur al te slapen werd maar niet goed om dat al die vuurwerk geluiden niet stopte :D

De meeting komt steeds dicterbij hihi spannend :D

Oww ja trouwens meiden de groeiecho was goed hij ligt iets boven het gemiddelde maar dat was geen probleem zei ze. Hij weegt volgens de berekeningen 2300 gram.

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh ik wil ook schaatsen hihi, wie weet in het weekend :) Lijkt me echt gaaf hehe..

Tirtilisko, tnx meid, gaat veel beter.. Ben blij dat met jou ook alles goed is en met je baby ook goed gaat..

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden,

Een gelukkig en vruchtbaar 2009 toegewenst voor allen. Dat er maar veel mooie baby's mogen komen. :D

Ik ben precies volgens schema gisteren ongi geworden en belde zonet naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor mijn HSG. Zitten ze al vol tot de 14e! Dat gaat dus deze cyclus niet lukken. Nu is mijn NOD op de dag dat mijn man zijn opzwemtest heeft, dus laten we hopen dat die uitslag goed is.

Oh ja, mijn NOD is 27 januari en dat wordt ronde 22.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh balen meid! Dat had ik ook he toen ik voor het eerst belde. Toen had ik gelijk al een afspraak gemaakt voor de volgende maand, want voor je het weet is het dan ook weer volgepland. Als je cyclus regelmatig is, dan kan je dat zo uitrekenen.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht dat dat ook zou kunnen! Hmm, misschien moet ik nog eens terugbellen? Ik weet eigenlijk niet of ze dat doen. Maar ze gaf wel aan dat er deze week geen HSG onderzoeken zijn en dat het daarom zo druk was.

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gewoon terugbellen en vragen. Had ik ook gedaan. Je moet er wel bij zeggen dat je elke maand een regelmatige cyclus hebt en dat je het makkelijk kan uitrekenen. En stel het komt toch niet goed uit, dan bel je gewoon af. Bij mij deden ze niet moeilijk. Anders kan je elke maand blijven bellen en is het telkens vol en schiet het ook niet op.

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; ik ben het helemaal met Enise eens, bij mij stelde ze dat zelf al voor. En mijn cyclus is niet helemaal goed te plannen. Gelukkig viel het uit eindelijk wel goed uit.
    Snel bellen!

Tril; fijn dat alles goed met jou en je spruit is!

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hey meiden

Tirtil fijn dat alles goed is met de kleine jongen.

FT je zou ook kunnen zeggen we doen het deze maand veilig dan maakt het niet uit wanneer de afspraak is maar goed dat is iets wat jullie samen moeten bespreken.

Enise hoe is het nu met jou meid

Hopes en nieuwelingen hoe is het met jullie?

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik dacht dat dat niet kon omdat ze in een bepaalde periode van je cyclus het meeste kunnen zien? Maar als dit mag is het het overwegen waard.

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Mn vriendin heeft het toen wel later in dr cyclus gehad dus vandaar dat ik dat zei hahah

heb het zelf nooit gehad

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik heb nog even teruggebeld, maar ze maken geen afspraken vooruit. Dat doen ze niet omdat ze anders geen ruimte meer zouden hebben voor vrouwen met een onregelmatige cyclus. Dus daar heb ik dan ook wel weer begrip voor.

Ik hoop alleen wel dat het volgende cyclus kan, want mijn NOD is de 27e januari. Ze plannen de HSG's tussen dag 7 en 12 (ik heb meestal mijn ei op dag 11 dus nog korter), maar we gaan van 6 tot 14 februari op wintersport. Dan moet het dus voor de 6e kunnen. Dat zou op zich wel kunnen want dag 7 is op 2 februari, dus zou het toch in die week moeten.

Prettige dag allemaal. Wij gaan zometeen even lekker naar Schiphol, beetje vakantiesfeer snuiven, onszelf verwennen bij Starbucks en ff beetje winkeltjes kijken.

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer FT! Maar hoop dat er volgende maand wel plek is! Veel plezier op schiphol ;)

Danjo, met mij gaat het weer beter gelukkig, bedank!

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; wat jammer, maar idd wel begrijpelijk. Hopelijk kun je komende maand wel ingepland worden.

Enise; fijn om te lezen dat het beter met je gaat!

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    spannend lizam na hoeveel dagen na ei word je normaal ongi

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere
    - zwangeren in Januari

zwangeren in Januari

NOD Januari
    05-01-09: LizaM (26 mnd)
    10-01-09: Yippie, Hopes
    16-01-09: Enise (22 mnd)
    17-01-09: Mounia (ronde 27)
    30-01-09: freewilly , Fairytale
    Danjo houd het niet bij :)

IUI of IVF
    Esser: 2e ICSI

Afspraak MMM

Geen afspraken.

Meeting
    Wie gaan ermee?
    Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje
    Caruli , Yippie , Tirtilisko

De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik weet het niet precies omdat ik soms pas laat na mijn positieve test ovuleer. Ik dacht dat je tussen de 12 en 14 dagen na je IUI ongi zou worden. Hoop begint verschrikkelijk te groeien maar nu las ik net op internet dat je 10 tot 16 dagen na je IUI ongi zou kunnen worden. :(
    Nog gewoon afwachten dus.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tirli fijn om te lezen dat het goed gaat met de kleine en jou!

@fairy en was t nog gezellig bij schiphol?

ik ben vandaag (weereens haha) even de stad in geweest met m'n mannetje, mijn digitale camara was kapot, dus heb een nieuwe gehaald.
    en we hebben ook een plasma tv gekocht, was ik al een tijdje van plan (teminste mijn man dan haha) ik had zoiets van als de tv "poef" zegt dan koop ik een nieuwe, maar ja we hebben nu dus er al 1 en ik moet zeggen het kijkt heerlijk!

iedereen slaap lekker!

liefs mounia

o ja ben ook wel nieuwschierig hoe het met de nieuwelingen is? en hopes? en esser?

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    haha mounia hier pas een nieuwe als ie kapot is hoor.

Lizam je lutheale fase mag max 18 dagen duren
    ik weet dat ie bij mij altijd 14 dagen is dat scheelt weer maar als ik jou was zou ik er morgen en test tegenaan gooien
    Ik duim en hoop dat mn pendel mag uitkomen het kan nog

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Mounia lekker weer wezen shoppen :D Geniet van je nieuwe tv :D en camera :D

FT nog gezellig gehad op schiphol? idd jammer dat ze je niet kunnen inplannen maar wel begrijpelijk. veel succes meid

De rest hoe gaat het verder met jullie?

Nog iemand iets gehoord van Roosje?

heb de hele nacht in bed rond gedraaid heb echt heel erg ongi krampen maar ze blijven de hele tijd aan houden dus niet dat ze komen en gaan. Ik ga zo weer proberen te slapen.

20. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, ik ben 10 dagen na mijn IUI ongesteld geworden. Dus heel vroeg. Het verschilt gewoon per persoon. De volgende keer als we doorgaan ga ik vragen of dit wel normaal is. Is wel erg kort namelijk.

Tirtilisko, echt vervelend als je nachtrust verstoord wordt he? Hoop dat het snel overgaat ;)

Mounia, vet hoor! Veel plezier ervan. Wij kijken nu ook al naar nieuwe TV's enzo, maar willen pas kopen als we in onze nieuwe woning zitten. Nog een paar maanden geduld :)

Share This Page