Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Als het aan mij ligt kopen we ook pas een nieuwe als die van ons kapot is, maar mijn vriend klaagt over een hoge piep toon zo nu en dan.... ik hoor hem heel soms.

Hier vannacht toen ik wakker was de welbekende pijn in mijn onderrug. Het kan nog Danjo, maar de kans wordt nu wel steeds kleiner. Wat betreft testen daar wacht ik nog maar even mee, ik denk dat het vandaag of morgen wel gaat komen.

Enise; 10 dagen is volgens mij idd de ondergrens. In het deel 'vruchtbaarheidsbehandelingen' staat hier een topic over, heb je die al eens gelezen?

tril; wat rot dat je zo weinig slaap krijgt!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh niet dat ik weet, welke is dat? Dan neem ik ff een kijkje.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam zwanger zijn geeft hetzelfde gevoel hoor.
    Ik wist eigenlijk alle keren gewoon zeker dat ik zwanger was dus tja.
    Maar het kan aankomende maand ook nog meid

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Het topic wat ik bedoel kan ik niet meer vinden. Maar als je zoekt op 'luteale fase' dan kom je wel een aantal topic's tegen.

Danjo; Maar hoe wist je dan zo zeker dat je zwanger was als het hetzelfde voelt? ja dat bedacht ik dus ook dat het komende maand ook nog zou kunnen.

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    wist het gewoon alles in mij zei zwanger

6. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey lieve meiden,

Hoe is het hier met jullie?
    Allemaal goed oudejaarsavond doorgekomen?

Voor jullie allemaal de allerbeste, en meest vruchtbare wensen voor 2009!

Schrijf hier de laatste tijd wat minder, maar ben jullie zeker niet vergeten hoor! Onder de vruchtbaarheidsbehandelingen schrijf ik met wat meiden die puur de herkenning van de ICSI ook hebben. En wil jullie daar niet teveel mee 'lastig' vallen....

Hier zijn we nu bezig met onze 1e cryo poging.
    Als alles goed verloopt hebben we op 12-01 de TP van onze cryo's. We hebben er 6 en ze zijn per 2 in een rietje ingevroren. Zit nu aan de medicatie progynova en die valt me erg tegen.... Veel last van mijn baarmoeder, maag en misselijkheid...bleh....

Danjo, valt de rustperiode tot nu toe fijn uit voor jullie?

Mounia, hoe is het met je? Druk al als pleeggezin in de weer? ;)

LizaM, voor jou ook een spannende tijd nu! Tjee!
    Heb je een posi gevoel?
    liefs

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    heey esser hier bevalt ie prima ff wat rust in de tent.

Esser ga je nog wel mee met de meeting
    Ik zal iedereen volgende week nog ff een pb doen

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Esser; wat leuk om wat van je te horen! Je valt ons zeker niet lastig hoor met je verhalen! Maar ik begrijp wel dat je in dat andere stuk wat meer overeenkomsten voelt met de meiden. Als je maar af en toe komt vertellen hoe het met je is! En je komt toch nog wel naar onze bijeenkomst?

Voor ons is het spannend. Geen ongi krampen meer gehad vandaag, wel een heel klein druppeltje rose in mijn onderbroek. Om een paar minuten voor 5 toch maar even een zwangerschapstest gekocht. Morgen gaan we testen. Ik ben wisselen positief, maar ben erg bang om teleurgesteld te worden. Dat gevoel kennen we allemaal veel te goed.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb getest maar hij was negatief :(

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nee lizam ik heb zon goeie hoop bij jou
    zou jij dan op de pregnyl reageren dat je een langere lutheale fase hebt...
    Mischien ben je wel een late posi tester
    ik duim iig voor je

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; dank je voor je lieve berichtje. Ik wil het ook nog echt niet geloven. zelf net even zitten kijken op mijn kaarten en mijn LF is regelmatig wel een dag of 14 tot 17. Maar ik voel nu nog helemaal niets van ongi! Normaal voel ik het bijna 5 dagen van te voren al aankomen.

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Pregnyl kan de boel wel veranderen hoor meid
    ik voelde tijdens iui ook nietecht heel veel de laatste 2 mnd mn temp zei altijd een beetje hoe en wat.
    hoeveel dagen dpo zit je nu dan?
    Mischien toch spanning wat he uitstelt of je bent gewoon zwanger maar test laat positief.

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Misschien stom maar wat bedoel je met dpo? Het is nu cyclusdag 28 en het is de 16e dag na mijn IUI. Door spanning uitstellen zou natuurlijk ook nog kunnen. :(

14. hoi

ik ben vandaag ongi geworden.. dus gaan we door naar de volgende ronde.. nog 1 en dan iui...
    dus ergens begin februari. 5-2 ofzo..

liefs mij

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    DPO zijn de dagen na je ei je zit dus nu op 16 DPO
    ja het kan alle kanten op meid zou nu gewoon ff tot dinsdag afwachten en een goedkope krudvat testen halen 1 zijn dees 2 voor 5 euro en 2 testen deze redelijk gauw posi

Yippie balen maar ik zou denken yesss zo gaat het iig lekker vlot

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Yippie, weer een stap dichter bij je IUI

@LizaM, toch wel spannend he? Ben benieuwd meid!

Pff wat valt het tegen, weer om 7 uur het bed uit! Ik vond die vrije dagen veel leuker! En ze zijn veeeeeeel te snel gegaan zeg!

17. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Hallo lieve meiden,

Ben weer terug van vakantie en het normale leven is weer begonnen en meteen slecht want ben vannacht ongi geworden... nu weer 28 dagen, het wordt steeds meer egelmatig gelukkig!
    Wel een domper want ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was... stom he! gevoel heb ik nooit, ben super nuchter daarin, maar wist het gewoon echt zeker! had eisprong gevoeld, 6 dagen daarna enorme steken in mijn buik 's nachts waar ik gewoon wakker van werd, enorme stevige opgezwollen borsten.... wist het zeker! wilde vandaag gaan testen... hoeft niet meer dus...
    Manlief wil nog steeds niet voor onderzoeken, heb het er weer voorzichtig over gehad, maar hij vindt het niet nodig... voel me radeloos... ik word echt overspoeld met zwangere vriendinnen en collega's.... wanneer mag ik?..

sorry voor mijn gezeur....
    Alle wachters, ik duim voor jullie!
    en voor de rest ook natuurlijk!

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @hopes, heb je het er met je man al over gehad wat het voor jou betekent dat het nog niet wil lukken? Als het jou echt ongelukkig maakt, zou ik hem dat proberen duidelijk te maken. Misschien heb je het hier al lang over gehad hoor, maar toch. ;)

19. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @LizaM, zolang je niet ongi bent is er hoop he? Wanneer ga je weer testen?

@Hopes, welkom terug! En wat balen van je ongi! Jammer dat je man niet onderzocht wilt worden, lijkt me echt niet leuk zo'n situatie. Hoop dat jullie eruit komen ;)

@Yippie, balen meid van je ongi! Hoop dat je net voor je IUI nog zwanger mag worden ;)

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hopes heel moeilijk meid
    deze situatie gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten ( als je er zelf maar niet aan onderdoor gaat).
    Toch zou ik nog eens bellen met het zh of jij niet alleen in eerste instantie voor onderzoeken mag
    dan kan je man altijd in een later stadium n potje brengen ( nog beter jij brengt ze en doet het gewoon dan ff alleen allemaal)
    Ik hoop voor je dat ie toch eens overstag komt meid dikke knuf voor jou.

Meiden ik ben ziekjes dus heb me ook ziek gemeld

Share This Page