Ik zit nu in de 13e maand. ik wil ook wel bij de lijst op. Ben niet zo heel erg actief hier, dat is meer omdat ik er niet al te veel mee bezig wil zijn...en idd tegen de nod wordt het spannender en dan ben ik hier ook veel meer te vinden.
hey caruli, balen zeg, ik hoop dat ik je deze ronde in het roze mag zetten, duim voor je @mounia: Dankjewel! Jij heelveel succes deze ronde en op naar roze! Groetjes Jinky
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies ,Miesje,Loesie,Morgaantje,Smoeltje * Jelske1978,Daantje82,Koetje26 13 mnd bezig * Lot ,Sabrina,Vanilia,Tamara85 * Dechie,Linda,Miss Daantje,Knollie * MarielleB,Naima,Lindsey1981,Kelly83 * krokus,charlie01,mounia 14 mnd bezig * Marina99,Mommytobe,Rach84,Hster * 7Samantha7,Denise85,Britt28 * Xanado83,Rensie,Elisa 15 mnd bezig * Josien,Noesje,Jen, zico * Poema ,Lievemama18,Esser 16 mnd bezig * Tinkerbel80,Veke3107,Prima * 1ekindje,Mickey06,Jinky,dani86 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend,Jessica,Cira,Missbutterfly * Hopes,Mammawannebe,Tirtilisko 18 mnd bezig * Jimmy,Marijke,bebe29,Sunnycloud,Eef16 * Lola1982,Gerlinde1 19 mnd bezig * Kareltje,Wies31,Marisha,Nieckey 20 mnd bezig * Marijke,Samen * Chelleke 21 mnd bezig * Sill@,Marieke21,Droom * Ingiemoppie 22 mnd bezig * Pooltje,Lizzy30,Nataly 23 mnd bezig * Ginny,Manonie 24 mnd bezig * Mercedes,Kymanni123,Shannen 82 passagiers 6 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Vruchtje24,Stef1978,Anouk,Sjollie * Naomi33 26 mnd bezig * Houda 27 mnd bezig * Danjo,Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85,Stientje 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje,Tijgertje23,Mandy80 31 mnd bezig * Grace20 34 mnd bezig * Vlindertje 1977 16 passagiers 0 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 37 mnd bezig ,Funnyme 38 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig,Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Hey ladies, Is er bij jullie iets waaraan jullie merken dat je ongi eraan komt? Ik had hele zere borsten en tepels na mijn ei deze keer maar dat is nu zo goed als weg. Dus daaruit maak ik op dat het over is. Had echt goede hoop deze maand. Nu op naar de kijkoperatie. Pfff...wordt er af en toe echt gek van dat het gewoon niet lukt! Liefs Mickey
hoi allemaal Hier voor het eerst 3 dagen overtijd, is erg spannend. Ik heb gisteren wel een test geprobeerd en die was negatief dus ik wacht nu maar even met testen, ik durf niet meer zo goed ben bang dat hij weer negatief is. groetjes sjolie
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies ,Miesje,Loesie,Morgaantje,Smoeltje * Jelske1978,Daantje82,Koetje26 13 mnd bezig * Lot ,Sabrina,Vanilia,Tamara85 * Dechie,Linda,Miss Daantje,Knollie * MarielleB,Naima,Lindsey1981,Kelly83 * krokus,charlie01,mounia 14 mnd bezig * Marina99,Mommytobe,Rach84,Hster * 7Samantha7,Denise85,Britt28 * Xanado83,Rensie,Elisa 15 mnd bezig * Josien,Noesje,Jen, zico * Poema ,Lievemama18,Esser 16 mnd bezig * Tinkerbel80,Veke3107,Prima * 1ekindje,Mickey06,Jinky,dani86 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend,Jessica,Cira,Missbutterfly * Hopes,Mammawannebe,Tirtilisko 18 mnd bezig * Jimmy,Marijke,bebe29,Eef16 * Lola1982,Gerlinde1 19 mnd bezig * Kareltje,Wies31,Marisha,Nieckey * Sunnycloud 20 mnd bezig * Marijke,Samen * Chelleke 21 mnd bezig * Sill@,Marieke21,Droom * Ingiemoppie 22 mnd bezig * Pooltje,Lizzy30,Nataly 23 mnd bezig * Ginny,Manonie 24 mnd bezig * Mercedes,Kymanni123,Shannen 82 passagiers 7 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Vruchtje24,Stef1978,Anouk,Sjollie * Naomi33 26 mnd bezig * Houda 27 mnd bezig * Danjo,Lydje 28 mnd bezig * Kaatje85,Stientje 29 mnd bezig * Ernie126 30 mnd bezig * Katootje,Tijgertje23,Mandy80 31 mnd bezig * Grace20 34 mnd bezig * Vlindertje 1977 16 passagiers 0 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 37 mnd bezig ,Funnyme 38 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig,Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
@sunnycloud: Balen meid. Sterkte de komende dagen! en kop op, volgende ronde, nieuwe kans Ik hoop het voor je! @sjolie: spannend hoor! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een duidelijke positieve test in je handen hebt. @Mickey06: ik kan je helaas niet verder helpen, soms voel ik dat mij ong. nadert en soms niet. Ik hoop voor je dat je ong. wegblijft. Groetjes Jinky
Hoi Ik denk dat ik toch vandaag ongie ga worden wat mijn temp. was gezakt, balen. Maar kunnen we nu misschien verder voor IUI. groetjes sjolie
dag meiden, evn een berichtje plaatsen.... zie dat het voor sommigen weer spannende tijden zijn, ik duim voor jullie! Hier net eisprong gehad, maar alleen niet geklust.... tja dan wordt het lastig he! moeder is ziek dus daar gaat alle aandacht heen.. liefs hopes
hoi allemaal Bedankt voor jullie reacties, maar ik ga toch weer door naar ronde 26, ik ben vanmorgen ongie geworden. Hopes veel beterschap aan je moeder. Jinky: voor jouw wordt het weer spannend zie ik heel veel succes, ik duim voor jouw. groetjes sjolie
sjolie wat jammer voor je weer een ronde verder ik hoop heel erg voor je dat deze maand jou maand wordt! groetjes mounia
hallo iedereen, eerst en vooral bedankt voor jullie steun, Maandag heb ik bij de dokter goed nieuws gekregen ja ! mijn laatste dominant ietje is afgestorven maar er zitten 3 nieuwe klaar! nu om te maken dat die niet meer zouden afsterven moet ik nu een dubbele dosis menopur inspuiten zodat ze zeker verder zullen groeien. dus als alles goed gaat heb ik vrijdag 3 gesprongen eitjes dus 3 x zoveel kans op een zwangerschap! vrijdag meer info op het zwangerworden forum ! hihi.
@sjolie: Dankjewel! Jij veel succes in deze nieuwe ronde! Kop op he, jouw tijd komt ook! @grace20: Spannend hoor! Dubbel zoveel kans, ik hoop het voor je @charlie01: ik zal het wijzigen, helaas. Veel succes in deze nieuwe ronde! @mounia: Hoe gaat het eigenlijk met jou? @hopes: Heelveel sterkte meid! Groetjes jinky