Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    FT zozo ziet er mooi uit hoor! als je offline bent weten we je te vinden haha

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Waaauwwwww Fairy Tale! Ziet er echt onwijs mooi uit! Wij zijn ook aan het kijken naar nieuwe badkamer voor onze nieuwbouwwoning. En jullie badkamer is echt van onze smaak zeg!

Mag ik vragen waar je de tegels en bad hebt gekocht? En welk merk ze zijn? De vloer willen wij het liefste antraciet ipv wit..

edit: ohh zag dat de foto van www.baderie.nl afkomt, dus niet van jullie? :rolleyes:

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nee idd! We hebben de spullen voor de badkamer allemaal besteld bij een bouwmarkt in Zoetermeer, maar het bad en de douchebak waren daar zo duur dat we die via www.badkamermarkt.nl hebben besteld. Dat scheelde letterlijk de helft! (alleen die hebben een foto van bovenaf, daar zie je niet zoveel op, vandaar dat ik een ander plaatje gepikt heb. ;))

We gaan de badkamer zelf doen en hebben waarschijnlijk alleen wel een tegelzetter, want dat is echt vakwerk.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mooi hoor Ft maar wat een ellende met de badkmer wij hebben hem helemaal opnieuw opgebouwd 6 weken geen douche gehad vreselijk
    zijn die periode ook lekker bij mn schoonouders geweest.

Hier nog steeds grieperig helaas al lijkt het iets beter te gaan.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Gelukkig hebben we nu een huurhuis en hoeven we pas in het huis te gaan als het klaar is. Het is idd waardeloos als je een huis gaat verbouwen als je erin zit! We hebben in ons vorige huis een keuken laten plaatsen en hebben toen een nieuwe keuken geplaatst. Ik vond 2 weken zonder keuken al een verschrikking! Laat staan de badkamer.

Maar het is wel lekker als alles dan klaar is.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meissie's,

Mounia, toch niet veel ongezonds gekocht he bij het boodschappen doen?~
    Ft, mooie badkamer joh. Ff doorbijten en dan mag je er straks in genieten.
    Danjo, beterschap meid. Lekker uitzieken dan voel je je daarna weer helemaal tiptop.
    All, dikke knuff meiden.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    roosje, haha nee niks ongezonds gehaalt, behalve een hele grote pot mayo! haha

FT succes met t verbouwen

danjo hopelijk knap je snel op!

slaap lekker iedereen!

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    FT; echt mooi hoor, ben helemaal verliefd geworden op het bad. Gelijk mannetje laten zien hij vond het ook erg mooi. En dat bad is zeker goedkoper op die site. Is het betrouwbaar?

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat had ik dus ook, maar hij was in de winkel zo ontzettend duur! Maar ik wist al dat als ik een ander bad zou nemen, dat ik dan altijd zou denken: tja, die andere was mooier. Dus toen zijn we gaan zoeken op internet en kwamen we bij badkamermarkt.nl uit. :D

In ons vorige huis hadden we niet zo'n diep bad en dan lig je altijd iets boven water en da's niet prettig, want dat wordt koud haha. Dus nu hebben we een extra diep bad genomen. :D

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, dit is de eerste keer dat we alles nieuw krijgen. Het hele huis wordt dus echt precies zoals we het willen! Ik vind het allemaal heel spannend hoor. :D

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa dat is zeker spannend! Ons nieuwbouwwoning wordt rond mei opgeleverd dan mogen wij alles nieuw erin zetten :)

Wat voor douche hebben jullie? Wij denken aan een inloopdouche.. maar je hebt zoveel keuze dat je er niet uitkomt :)

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij wilden eerst een muurtje zetten en dan zo een inloopdouche nemen maar daar hadden we geen ruimte voor. We hebben van de serie van het bad een douchebak besteld van 120x90 (mijn man houdt van ruimte :D) en hebben daar een glazen douchewand met een halve deur op gekocht. Zo hebben we een niet helemaal afgesloten douche, maar toch ook weer niet helemaal open (tegen het spetteren).

Maar het ligt helemaal aan de ruimte die je hebt. Onze badkamer was oorspronkelijk heel klein dus hebben we voor de optie gekozen hem te laten vergroten. Nu hebben we een L-vormige badkamer. Ik zal eens kijken of ik ik Paint een tekening kan fabriceren. :D

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

lekker bouwplannen aan het maken zie ik :D altijd leuk! vooral als t af is, echt genieten!

als t goed is gaat vandaag zw.pagina verhuizen, dit duurt tot zondag.
    ik weet niet hoelaat, maar alvast tot over 2 dagen! haha

liefs mounia

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meiden hier vandaag wat beter lijkt het

Tip wij hebben ook een inloop douche zonder douchedeur met een drain ik zou niet anders willen we hadden eerst een douchehok vreselijk en die deuren om af te nemen een ramp.

14. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goodmorning girls,

Fijn weekend allemaal!

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo meiden,

dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes. Als ik de indruk heb gewekt om, als manlief niet wil, er dan alleen maar voor te gaan, dan heb ik 't niet helemaal goed verwoord. Ik ben het helemaal met jullie eens dat je er samen voor moet gaan. Zoals gezegd: ik wil mijn man niet aan de kant schuiven. Maar wat ik ook niet wil is stoppen met proberen zwanger te worden omdat mijn zwager dat verstandiger vind, wij moeten dat zelf zo vinden. Ik denk dat manlief eerst eens moet bedenken wat hij zelf vind, want daar was hij over in de war. Hij is er heel gevoelig voor als anderen negatieve punten van iets aan gaan dragen, dan ziet hij het zelf soms helemaal niet meer zitten. Terwijl ik meestal heel positief ben ingesteld en er dan nog steeds vertrouwen in heb. Manlief moet dus een eigen mening en idee gaan vormen, samen met mij... Het heeft even tijd nodig allemaal, maar 't komt wel goed.

Lieve Hopes, kun je niet proberen je verdriet aan je man te laten zien? Anders kan hij jou ook niet begrijpen... Het is moeilijk meid, maar probeer begrip te kweken bij hem door openheid van jouw kant. Het is zoveel minder zwaar als je het samen kunt doen...

@Enise, openheid over de situatie heb ik ook als heel goed ervaren. Er viel een enorme spanning van me af toen ik aan vrienden en collega's enzo kon vertellen dat we graag een kindje wilden en het niet zo goed lukte. Anders blijf ik er toch mee lopen. Als ik nu op het werk verdrietig ben omdat ik weer ongie ben geworden, loop ik ff naar een collega, spui mijn verhaal, en dan kan ik weer verder.

@LizaM, dikke knuffel voor jou meid, wat naar dat je toch weer ongie bent geworden.

@FairyTale, wat een mooie badkamer! Heerlijk, zo'n diep bad.

Ik stond vanmorgen met keelpijn op, en ik heb morgen een concert van ons koor. We zingen de 4e, 5e en 6e cantate van het Weihnachts Oratorium. Woehaa! Hoe moet dat nou? Ik heb er zo hard voor gestudeerd... Iemand tips?

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie indeling FT!

Danjo, ik wil ook eigenlijk alleen een wand zonder deur, maar hij spetterd niet naar buiten ofzo? Mijn man wil het daarom niet, hij wilt toch een halve deur erbij. Ohh enne, mag ik vragen hoeveel jullie voor de inloopdouche compleet hebben betaald?

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Freewilly, alleen mijn leidinggevende weet het en verder 1 collega.. en dus nu ook familie, maar daar wil ik het ook bij houden.. tis net waar voor je kiest, collega's hoeven het allemaal niet te weten.

19. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Freewilly je hebt helemaal gelijk, maar vind het erg moeilijk. Ben er woensdag heel voorzichtig over begonnen en heb het voor elkaar gekregen dat ik ovulatietesten heb besteld.... hij vond dat altijd grote onzin maar vond het nu goed...Een eerste stap is gezet...

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh super Hopes! Stapje voor stapje ;)

Deel Deze Pagina