Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, de douchewand was 785,- met halve deur. En de douchebak die we via internet hebben besteld geloof ik 600,-. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat dit soort dingen zo duur moeten zijn...

@Freewilly, wat vervelend dat je dan zo lang aan het voorbereiden bent en dan last hebt van je keel! En wat vervelend dat je man nu zo aan het twijfelen is gebracht. Ik herken het wel hoor, ik ben ook altijd heel gevoelig voor de mening van anderen. Ik ben altijd bang dat er dingen zijn die ik niet zelf kan overzien en de kleinste hint naar dingen die fout kunnen gaan kunnen mij echt angst aanjagen. En ik weet uit ervaring dat angsten het heel erg moeilijk maken bij je eigen gevoelens en emoties te komen... :(

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee hij spetterd niet we hebben er ook een bankje in geweldig ( ik wou het niet mannetje wel maar als je ziek bent etc een uitkomst)
    wat we alleen daar voor hebben betaald ik zou het niet weten totaal badkamer was rond de 15 d euro

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hopes mooi meis het begin is er geweldig

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    jaa joh, alles is duur niet normaal.. pff, gaat dan een dure badkamer worden :(

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FreeWilly, heb je even een tip gepb't

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Hopes, wat goed van je. Nu doorzetten, ook al is dat heel moeilijk. Dit kan raar klinken, maar ik bedoel het goed hoor. Fijn dat je deze stap hebt kunnen maken iig.

@FairyTale, die blokkade door de angst om bij eigen gevoel te komen heeft mijn man idd ook. Door kinderen uit te stellen, schakel je dat gevoel uit, dan hoef je immers nergens meer bang voor te zijn, maar dan komt het later toch wel weer boven. Daarom kost het denk ik veel tijd voor hem om zelf tot een standpunt te komen. Het is ook niet niks, want hij weet dat 't heel moeilijk voor me is en wil me natuurlijk geen pijn doen.

LizaM, bedankt voor je berichtje, ik heb 't gezien.

Meiden, ik ben echt ziek aan 't worden. Ik heb net m'n man gebeld dat hij de boodschappen maar moet halen uit z'n werk, want ik voel me met het uur vervelender en duik zo mijn bed in. Welterusten ;)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend free ik ben ook goed ziek geweest en nog steeds niettop al had ik vandaag een aardige dag beterschap

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden lang niks van me laten horen.

Gisteren had ik last van vochtverlies dus ik dacht aan vruchtwater, moest toen naar het ziekenhuis komen zodat ze het even konden checken. In het ziekenhuis lag ik een uur aan het ctg de hartslagen van de kleine zijn twee keer naar de 100 gedaald :( Later heeft ze met zo een soort wattenstaafje gekeken of ik vruchtwater verloor. Gelukkig was dat niet het geval. Er zat wel bloed aan het staafje maar dat was omdat ze zo diep ging met dat ding terwijl ik zei dat het vreselijk pijn deed. Ze vondt dat ik me maar niet moest aanstellen :( Ik vroegof ik nog last kon hebben van bloedverlies ze zei dat ik max nog 1 druppel zou kunnen verliezen. Ik kwam thuis en wat deed het vreselijk pijn tijdens het plassen :oops: en er zat toch echt meer als 1 druppel helder rood bloed tussen en ook bij het afvegen etc zat bloed. Later in de nacht ben ik weer naar de wc geweest hier zat gelukkig geen bloed bij. Vanochtend ben ik weer naar de wc geweest en weer vreselijk pijn en echt helder rood bloed tussen mijn urine en bij elke veeg op het toilet papiertje. Ik heb net weer gebeld ik moest sowieso omdat de hartslagen 2x zijn gedaald naar het ziekenhuis. Ik moet daar om 10 uur zijn. Ik voel me zo vreselijk. Ik ben zo bang dat er iets met dit wondertje gebeurt. Ik heb zoveel pijn ik weet het allemaal niet meer. Ik wil iedergeval absoluut geen inwendig onderzoek vandaag omdat het al vreselijk pijn doet nu en ook ivm het bloeden. :(

meiden sorry dat ik niet op jullie heb gereageerd moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn. Ben zo beroert en zo misselijk...

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid met 35 weken kan het gehaald worden he niet al te druk maken
    en tja over het wattenstaafje vervelend meid maar er moet straks een kind uit en dat doet nog meer pijn.
    Maar het komt allemaal wel goed xxx

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Jeetje tirtil wat een verhaal! Ik hoop voor je dat alles goed gaat. En wat ontzettend onuitstaanbaar dat sommige mensen er helemaal geen begrip voor op kunnen brengen dat sommige dingen pijn doen!

Sterkte iig.

11. he trillisiko wat vervelend... weet je al meer van vanmorgen..

Hier gaat het gewoon lekker zijn gangetje tel lekker af.. nog 7 nachtjes hihih

allemaal een dikke knuf en tot over een week!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden daar ben ik weer, ga gelijk liggen wil alleen ff zeggen dat gelukkig het hartfilmpje goed was maar door mn bloeding moet ik een paar dagen bedrust nemen. Allemaal bedankt voor het meeleven

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gelukkig meid

Hier ongi geworden

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @hopes idd stap voor stap :D

@danjo balen meid! knuff!

@tirli ik had je al (10x ofzo? haha) gesproken,maar rust lekker uit meid!

de rest van de meiden een knuff!
    ik had verwacht dat de site nu wel off zou staan, maar las al dat de verhuizing wat is vertraagd.
    we zullen het wel merken...

hier alles rustig, ik ga zo nog even op de bank hangen, slaap lekker iedereen!

liefs mounia

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tril meid wat een gedoe! Fijn dat alles toch goed blijkt te zijn. Goed luisteren naar je lichaam hoor!

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden, hoe is t met jullie?

ik kom net thuis van een vriendin, was weer gezellig!

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; wat leuk dat het zo gezellig was met je vriendin, kun je altijd weer goede moed uit putten, nietwaar?

Ik moet effe klagen; op een ander forum waar ik zit is weer iemand zwanger in no time. Op het forum ben ik ondertussen degene die het langste bezig is. Hoe ik het een ander ook gun, ik wil ook een keer aan de beurt zijn :(

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    bedankt meiden het gaat gelukkig veel beter. Heb nog een heel klein beetje last van bloedingen maar kan geen kwaad zeiden ze het komt door een wond wat die :evil: assistente heeft veroorzaakt.

@danjo lieverd rot van je ongi :( gaan jullie nu beginnen met iui of nog even verder met rust/pauze

@mounia hahaha ja heb je zeker wel minimaal 10x gesproken en net weer hahaha je bent echt een schat bedankt voor al je steun en hulp lieve schat jij bent ECHT een zus voor me wy zyn echt zusjes van elkaar zo belangryk ben je

@lizam lieve schat heb er geen woorden voor. k hoop dat ook jullie heel snel mogen genieten. Je denkt misschien jij hebt lekker praten maar weet je nog hoe ik byna al myn hoop was verloren dikke knuf meid

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je mag klagen meid dat is de reden dat ik dus niet op zomaar een forum zit
    Ik zit op nog een klein forum waar alleen meiden lang bezig zijn etc.
    Dikke knuf voor jou

Tirtil fijn dat het beter gaat meid
    je moet er volgende week wel bij zijn hoor
    en nee we houden nog steeds rust meid

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @danjo jaaa als er verder niks ''geks'' gebeurt kom ik wel mee hoor haha wil het niet missen :D de meeting staat al zo lang vast :D Wel ''lekker'' dat jullie nog even rusten hoop dat je in deze rust periode ''onverwachts'' zwanger raakt. Maar even je hoofd buiten al die behandelingen houden lijkt me wel fijn.

Deel Deze Pagina