Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Komt allemaal wel goed meid
    Ja je moet komen heb ook nog niks van esser en caruli vernomen ik vrees dat ze niet meegaan

2. 8) lieve meiden van de meeting!

Heeft iedereen er al zin in.. Nog 6 nachtjes slapen hih..

wij zijn er om 11.40 als de ns ons niet in de steek laat natuurlijk..

hoelaat komen jullie aan..

liefs yippie

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Esser was er laatst nog toch? maar ik weet idd niet of ze nog mee gaat

Caruli heb ik al een tijdje niet meer gezien hier... Had ze ook al gezegd :( maar weet ook niet of zij meegaat heb je hun een pb gestuurd?

yippie ja heb er zeker zin in :D wij zullen er ook wel rond die tijd zijn. Als alles goed verloopt

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @lizam meid lekker klagen hoor ;) daar zijn we voor! altijd wel lastig zoiets,jou dag komt echt ook nog meid!knuff

@tirli geen dank schat!was geen moeite!ik ben blij dat nu alles gaat met mijn lieve zusje! :D hele dikke knuffel van je grote bezorgde zus! haha

en de meeting is bijna!ik ben ook benieuwd wat esser en caruli doen.
    ik woon 20 min van utrecht af,ik denk dat ik de trein pak van 11.36 uur.

slaap lekker iedereen!
    liefs mounia

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haaaiii damesss,

Als alles goed gaat ben ik om 11:50 op het station.. Moet ongeveer 50 minuten reizen hehe :)

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Hey meiden, lekker weekend gehad?
    Ik heb heerlijk geschaatst, geweldig echt nostalgie!
    En meiden, we laten niemand meer voordringen, dit wordt ons jaar met zwanger worden! heb er een goed gevoel over!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey hopes je zit geloof ik helemaal goed in je vel he en houden ze en 2009 gaat voor ons alle een top jaar worden reken dara maar op.

Ik moet ook 50 min reizen met de trein

Ik ga straks weer aan het werk ben wel iets beter we zien wel hoe het gaat.

Ft vergeet ik steeds te vragen heb je de zegels al eens binnen haha ( zal wel moeten )

8. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey danjo,

Yep, ben zo blij geworden van het schaatsen en ook blij dat we deze maand met ovulatietesten gaan beginnen.... geeft goed gevoel dat eerste stap gezet is.. nu maar kijken of het werkt...

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, ja idd! Ik heb zelfs de doos al binnen. Er zaten wel veel leuke dingen in! Ook wel een aantal die ik niet gebruik, maar het meeste kan ik wel wat mee. :D

@Hopes, geweldig om te horen dat je er zoveel vertrouwen in hebt. :D Ik vind idd dat 2009 het jaar voor alle vrouwen die er al lang mee bezig zijn, gaat worden.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super Hopes hou vast he

Ft op zich idd een leuke doos

11. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Meiden, ik breek even in in dit topic want wie weet, kan iemand hieruit hoop putten: ik testte vanmorgen positief terwijl ik in de 41e (!) ronde zit. Mijn eisprong was 28 december en door de feestdagen was IUI niet mogelijk. We hebben dus maar zelf geklust en wonder boven wonder met positief resultaat. Ik ben blij en bang maar in elk geval weer hoopvol en dat na zo'n verschrikkelijk lange tijd wachten.

Ik hoop dat iemand hieruit wat hoop kan putten.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Janneke, wat een superbericht! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er al bijna niet meer vanuit ga dat het spontaan zal gebeuren. :oops: Dus berichten als de jouwe zijn meer dan welkom! En natuurlijk ontzettend gefeliciteerd!

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

*Breekt ook even in*

Dan sluit ik me volledig bij janneke aan :D

na 68 ronde zijn we spontaan zwanger geworden...het wachten duurt een eeuwigheid soms maar je wordt er dubbel en dwars voor beloond ;)...Meiden geef de moed niet op hoor!

*Breekt weer uit*

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ben ik weer, heb de griep weer te pakken. Hopelijk herstel ik gauw want ik wil er de 17de zeker bij zijn!

Hopes, wauw die energie die uit je berichten spat. Ben blij voor je dat je er een goed gevoel bij hebt en dat de eerste stap gezet is, hopelijk gaat het alleen maar beter worden.
    Freewilly, alles op zijn tijd meid. vergeet niet dat een realtie op nummer 1 staat en daarna de kids (in de zin van het proberen). Beterschap!
    Tirti, hopelijk gaat het nu beter met je meid. En als je bedrust moet nemen moet je dat ook echt doen he!
    Mounia, pot mayo das niet gezond he hahah maar wel lekker hmm.
    Danjo, fijn dat je je ietjes beter voelt gelukkig.
    LizaM, klagen mag zeker en ik begrijp best dat je dubbele gevoelens hebt als je hoort dat iemand zwanger raakt. Maar meid weet ook dat jou tijd komt, vroeg of laat!
    Janneke en Debsy, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk gezond en voldragen, denk idd dat de meiden zulke berichten als die van jullie kunnen gebruiken om er moed/hoop uit te putten!
    All, dikke knuff

15. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    kijk, Janneke en debsje.... hier word ik nou blij van! het begin van het nieuwe jaar ben ik al met een positieve instelling begonnen en dit draagt daar alleen maar aan bij! thumbs up!

Thanks Roosje, ben ook van plan om positief te blijven anders word ik alleen maar verdrietig en daar heeft helemaal niemand wat aan!

Vandaag maar aan de gang met ovu testen... ben benieuwd... begin veel te vroeg, weet ik, heb er ook maar gelijk 10 gekocht...hihihihihi

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @hopes, ligt een beetje aan de lengte van je cyclus wanneer je moet beginnen. En met 10 kun je even vooruit. :D Welke heb je gekocht? Ik had ze toen van matcare, die hele simpele met dat pipetje. Die werkten prima en waren niet zo duur. :D

17. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @ Fairy Tail: ik heb ze van romed, ook zo'n cassette met pipetje.... wanneer kan ik het het beste doen?

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid ik zou gewoon nu beginnen hoe lang is je cyclus zon beetje?
    meestal doen ze het van 10 tot dag 14 dan is ie vaak posi maar goed wie zegt dat jij geen ei hebt op dag 10?

Caruli en esser gaanniet mee met de meeting er zijn wat andere dingen tussengekomen

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ja idd, ik heb een vrij korte cyclus en begon met testen op dag 8. Meestal vallen mijn vruchtbare dagen rond dag 10 of 11.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden kom effe piepen en het hartje onder de riem steken, wij hebben 17 maanden geduld moeten oefenen voor ik zwanger was en kijk het resultaat.
    Jullie moed niet opgeven he

Deel Deze Pagina