Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere
    - zwangeren in Januari

zwangeren in Januari

NOD Januari

16-01-09: Enise (22 mnd)

30-01-09: freewilly , Fairytale

NOD Februari
    02-02-09: Yippie
    03-02-09: Hopes
    ?-02-09:Lizam
    17-01-09: Mounia (ronde 28)
    Danjo houd het niet bij :)

IUI of IVF
    Esser: 2e ICSI

Afspraak MMM

Geen afspraken.

Meeting
    Wie gaan ermee?
    Lizam, Esser , Danjo , Mounia , Freewilly . Enise , Roosje
    Caruli , Yippie , Tirtilisko

De datum staat vast op de 17e van Januari op het station van utrecht bij meeting point en eten bij la place om 12 uur afspreken.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, houden zo! Thnx schat.
    Layla, hopelijk is het niks. Veel succes morgen.
    Enise, bedankt lief. Hou de moed erin, ooit komt jou dag ook!
    Hopes, goed dat je iig geklust hebt. Baat het niet dan schaadt het niet.

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goeiemorgen!

Nou eh... ik snap niks van die ovutesten, het is pas dag 11 en hij was op dag 9 en 10 al positief.... denk ik...laat maar! ik sex wel gewoon om de dag... hahahaha

4. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Mag ik ook met jullie meekletsen ;D
    We zijn nu precies een jaar bezig voor een tweede waarin ik nu 2 mk heb gehad.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @hopes was het test streepje echt al donkerder of even donker als het controlestreepje? Hij geeft altijd wel iets van een streep aan. Ik heb zelf een korte cyclus dus mij zou het niet heel raar zijn. Ik heb wel vaker mijn ei op dag 11.

@Aphrodite, van harte welkom. Wat vervelend, dat je al twee miskramen hebt gehad. :(

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen damesss,

Haha Hopes, dat is denk ik toch het beste als het niet lukt ;)

Aphrodite, helaas welkom hier! Wens je veel succes met zwanger worden. En idd vervelend dat je miskramen hebt gehad, hoop dat je dat allemaal hebt kunnen verwerken.

7. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @ enise en FT: het streepje is net zo donker als de controlestreep alleen iets smaller.... mijn cycles was eerder altijd tussen de 28 en 30 dagen, de laatste maanden is ie onregelmatig: 45-26-32-28... ik wacht wel af...manlief is deze week nog vrij dus heeft ie energie genoeg! hahahaha (hoop ik)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh dan is hij wel positief hoor Hopes!

9. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    oh... is om de dag sexen genoeg? stel je voor dat ik vandaag eisprong heb...en ik heb eergister sex gehad en vanavond weer... is dat dan voldoende?...... hahahahaha ik lijk wel een beginner! hahahahaha

10. Aphrodite

Ja ik heb het aardig kunnen verwerken.. ik verlies alleen een beetje het vertrouwen in mijn lichaam. Maar we houden hoop

@hopes vorige maand hebben we gewoon lekker
    elke dag sex gehad.. just in case ;)

11. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @aphrodite: jeetje kind! pffffffff... ik word al moe als ik eraan denk..poeh he, die tijd heb ik gehad!hahahahahaha, ben ook geen 18 meer! hihi

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, jullie zijn echt grappig! Moet wel genoeg zijn hoor hopes, jah, en anders maar elke dag he? Haha :p :p :p

13. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    sorry elke dag red ik niet hoor! ben 30! we zijn meer "knuffel"mensen hahahahaha

14. Aphrodite

Haha ok, ik zal nooit meer klagen over de verloren tijd dat we het vaker dan 1x per dag konden doen ;)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hopes, om de dag is meer dan genoeg. Het moet wel leuk blijven dus geniet er ook van.
    Aphrodite, welkom heelaas meid. En wat erg van je 2 miskramen, maar hou de moed erin. Je weet iig dat je spontaan zwanger kan raken!
    All, dikke knuff meiden. Veel succes/sterkte...

Hier gisteren met migraine gaan slapen en er ook mee opgestaan, ik ben die griep beu (snik snik). Ik heb vandaag dus ook een blehhhh dag, nergens zin in.

Liefs,

16. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goh...vrogger! man dan keek je elkaar aan en dat was genoeg! en dat gewoon meerdere keren per dag he! waar is die goeie ouwe tijd toch! hahahahahaha, ik moet er stiekem niet meer aan denken hoor, ik word al moe als ik eraan denk! hahahaha

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Volgens mij moet om de dag genoeg zijn hoor, je man heeft ook tijd nodig om goede nieuwe zwemmers te maken!

Aphrodite; welkom hier hopelijk heb je snel een beebje in je buik dat bij jullie kan blijven.

Zojuist FM gehad. Komende zaterdag is alweer onze tweede IUI. Volgens de gyn waren mijn eitjes en het 'bedje' keurig zoals in het boekje. Er was een eitje groot en er waren al (ik dacht) 3 kleine eitjes.
    Maar kom ik thuis laat ik toch een van de ampullen vallen! Muts die ik ben. Gelukkig was het het water en nadat ik gebeld had kon ik naar de apotheek om te kijken of ze het nog voor mij hadden. En gelukkig ging dat.
    Omdat ik nu dus zaterdagmorgen naar de kliniek moet weet ik niet of ik op tijd in Utrecht kan zijn. Ik ga mijn best doen maar de vorige keer moest ik super lang wachten.

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    heey meis helaas welkom hier
    Ik hoop dat het snel raak is meid en dat het dan goed mag blijven gaan weet helaas hoe je je voelt

Hopes om de dag is beter voor het zaagkwaliteit ( als dat slecht is) maar goed ik heb zoiets gewoon lekker wanneer je zin heb
    en ja ovu testen lijk me ook niks 1x gedaan maar digitaal niks geen gepruts met lijntjes

Verder alles goed hier maar erg drukjes

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hoe laat moet je er wezen meid en hoe lang duurt het dat je vanuit jou plaats in utrecht bent?

Je hebt alwel heel snel een groot eitje lekker zo snel

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @Aphrodite helaas welkom hier, maar wel gezellig natuurlijk!wat erg van je miskramen :( hopelijk ben je snel weer zwanger en dat t lekker mag blijven zitten!

@roosje beterschap meid!

@hopes lekker doen wanneer jij zin hebt haha, en anders probeer het om de de dag.succes ;)

@lizam spannend voor je zaterdag!ik hoop dat het je lukt om erbij te zijn!

@enise knuff voor jou!

hier geen nieuws, alles gaat zn gangetje.
    maandag heb ik de voorlichting icsi in het ziekenhuis, lijkt me erg saai (ondertussen weet ik t wel ;) ) maar het is verplicht dus moet wel,en dan is het wachten op 24 februarie dan gaat het teminste echt beginnen! :)

liefs mounia

Share This Page