Mounia; lijkt me saai maar wie weet wat je er toch van op pikt. Hopelijk is het snel 24 februari voor jullie. Ik woon 30 minuten van het ziekenhuis af (natuurlijk niet richting Utrecht) Dan moet ik nog zeker 1,5 uur reizen voordat ik in Utrecht ben. Ik heb een afspraak om 9.40 uur maar vorige keer heb ik bijna 1 uur en 45 min moeten wachten! Dus het ligt er echt aan hoe laat ik klaar ben, welke trein ik dan kan pakken enz enz. Ik zal je telefoonnummer mee nemen dan kan ik bellen hoe het er voor staat. Zou het wel erg jammer vinden als ik er niet bij zou kunnen zijn!
12 uur ga je dus sowieso niet redden al ga ik van de tijd uit waar je geholpen word voor je het zh uit loopt ben je nl ook weer een half uur verder dan 30 min na huis zou je als alles goed gaat om 11 uur de trein kennen pakken.... Nou ik hoor het wel meid
Ja, we weten idd dat we spontaan zwanger kunnen worden. Het zit alleen een klein beetje tegen en nu ik hier de onderschriften lees zeg ik het echt met de nadruk op klein. Jeetje.. Ik heb vanmiddag een ovulatie test gedaan en die was positief, dus mijn cyclus is netjes waar het hoort te zijn. Dus daar ben ik wel blij mee. Ik vind de ovulatie testen wel handig. Gewoon om een beetje te weten waar ik mijn ei moet verwachten.
goodmorning girls! nou de ovutest van gisteren was iets lichter dan die van de dag ervoor.... ik blijf gewoon om de dag sexen en dan zien we wel... succes allemaal
Goedemorgennnnnnnnnnnnnn... @LizaM, spannend meid! Hoop dat het dit keer raak zal zijn! @Mounia, sooo voor je het weet ben je begonnen! Hoop echt dat de eerste keer raak is meid @Hopes, om de dag is zeker goed! En dan zal je je ei echt niet missen hoor..
Enise; ik zie dat je een dag over tijd bent? Klopt je banner? Nou, ik hoop het voor je, ik duim heel hard verder. Gisterenavond voor het eerst mezelf moeten prikken, brrr ik vond het echt niets. Werd daarna helemaal flauw, ik heb een hekel aan naalden.
Hey LizaM, klopt ik ben 1 dag overtijd, wacht het vandaag af en als ik niet ongi wordt dan zal ik morgen testen en dan hoop ik op de meeting het goede nieuws te vertellen hehe.. Normaal had ik altijd last van ongi pijn, nu voel ik bijna niets. Ook geen pijnlijke borsten. Echt apart. Maar ik slik al een paar dagen paracetemol voor mijn verstandskies, hij is ontstoken en heb er heel erg veel last van.. daardoor kan het ook zijn dat ik niets voel.. Prikken is in het begin erg eng, maar je went eraan
ooh, wat spannend! Het zou toch wel erg mooi zijn als het in je rustmaand gelukt is! Hopelijk komt je ongi niet en kun je ons verrassen op de bijeenkomst! Mijn duimen draaien een standje hoger voor je. Wel rot van je verstandskies. Went prikken echt ja? ik kan het nu nog niet geloven.
Ja zeker spannend. Af en toe denk ik dat ik ongi pijn heb in me buik, maar zit gewoon tussen mijn oren. Zou echt super zijn als ik zwanger ben nu.. ik droom nog ff lekker verder Super vervelend ja, heb er nu al 3 dagen last van en vandaag is het veel erger geworden. Kan niet eens meer normaal eten Hehe klinkt raar he dat het zou wennen? Bij mij werd het namelijk echt standaard, zeker na een paar rondes.. hoop dat dit voor jou de laatste is.
@LizaM en Enise, klopt het dat het spuiten echt met een injectiespuitje gaat? Mijn zusje dacht dat het zo'n prikpen zou zijn net als zij heeft voor haar diabetes, maar omdat ik iedereen over ampullen hoor ga ik ervan uit dat het ook injectiespuitjes zijn.
Hoi dames, Heelaas gaat het feestje morgen voor mij niet door, ben nog steeds ziek. Ik ga maandag naar de ha want dit kan zo niet langer blijven, hopelijk krijg ik medicatie die helpt en geschikt is voor zwangeren want tot nu toe hoor ik dat alleen paracetamol toegestaan is wat bij mij geen ene moer helpt. Ik wens jullie veel plezier morgen en wacht jullie verslagje met smacht af. Enise, ik duim voor je meid. Hoop morgen het goede nieuws te mogen lezen hier. LizaM, spuiten is idd in het begin niet leuk maar het went, alhoewel ik hoop dat dit de laatste keer voor je is. Die verpleegkundige zei tegen me dat je moet darten met die spuit anders voel je het wel. FT, ja klopt het zijn geen pennen maar injectiespuiten. All, dikke knuff en een fijne weekend verder. Ik ga mijn bedje weer in.
Het is verschillend. Ik gebruik bijvoorbeeld Gonal-f, deze spuit ik met behulp van een prikpen. Daarnaast moet ik ook Pregnyl spuiten. Dit zijn dan de ampullen en die spuit je met behulp van een injectispuit. Maar heeft ook een hele dunne naald net als de prikpen.
he danjo zie je morgen 10.42 in de trein! iedereen een goede dag gewenst.. enise spannend hoor.. ik ga voor je bidden.. liefs yippie.. Roosje jammer maar ja doe je niets aan ziek is ziek.. Liza m kijk maar even wij gaan om 14.50 terug uit utrecht richting het oosten dus... wie weet wat later.. de rest see you tto morrow..
Hallo meiden, @Esser: wat spannend. Hopelijk blijft het goed zitten! @Roosje, wat jammer dat je door ziekte niet kunt komen. Morgenochtend om 12:00 uur bij het meetingpoint hè. Ik heb d'r zin in. Ik ga ook met de trein, auto is niet goedkoper in je uppie Maar maakt niet uit.
Volgens mijn zusje valt prikken reuze mee.... Maar goed, ik zie het allemaal wel... Wie weet is het niet eens nodig.
prikken....ik ben er ook wel zenuwachtig over,binnenkort mag ik ook haha.Ik geloof wel dat het went idd, de angst die ik in mijn geval heb is de punctie. @enise oow wat spanned, ik hoop dat ik je morgen kan feliciteren!en anders krijg je een hele dikke knuffel @roosje jammer meid, maar ziek is ziek.beterschap! morgen de meeting! zie jullie dan!
@Mounia, ik hoop dat je me mag feliciteren, dat zou echt geweldig zijn! Ik ben nog steeds niet ongi dames, dat wordt dus morgenochtend testen. Tot morgen allemaal!