Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    hopes; welke testen heb je gekocht? Ik koop ze via de website www.L10.nl. De goedkoopste testen van matcare. Die zijn niet zo duur en voor mij betrouwbaar. Jammer dat je het gevoel hebt dat het nu niet op het juiste moment zal zijn.

Iedereen heeft het leuk gehad volgens mij, dan komt er idd vast een vervolg. Leuk!

Danjo; succes met de was, kan hij trouwens zelf niet wassen?

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @lizaM: ik heb die cassettes van Romed....

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen damesssss

Hopes, is Romed wel betrouwbaar? Hoorde hier en daar op het forum dat deze bijna altijd positief weergeeft. Misschien had jij daarom ook iedere keer positief.. weet het niet zeker hoor, misschien ff googlen ofzo.

@tirtil, spannend meid! Zal vast goedkomen!

4. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ben ik nu dus ook achter ja... misschien toch maar eens geld ertegenaan gooien en de dure van claerblue halen...

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh niet nodig joh! Je kan die van matcare nemen die zijn ook goed. Had ik ook gedaan. En het werkte prima.. Je kan die strips gewoon nemen, lekker de goedkoopste hehe :) Als je een setje koopt, dan zit er ook 2 zwangerschapstesten bij, dan heb je die ook gelijk.

Ik heb nog steeds last van lichte bloedverlies, mijn ongi is nog steeds niet doorgekomen.. echt irritant! :evil: :evil:

6. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    vervelend enise, heb je al wel test gedaan of niet?
    Ik voel dat ik mijn eisprong heb... ik baal als een stekker! heb zo mijn best gedaan afgelopen week maar kreeg manlief gisteren echt niet zover.... en vandaag ook niet.. kan wel janken!

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Matcare zijn heel goed heb ik 17 maanden gebruikt

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Vandaag toch klussen, sterre is gemaakt de dag na de eisprong, dus veel succes

9. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

@hopes Dat is wel heel erg balen als je weet dat je je eisprong hebt. Idd gewoon lekker vandaag klussen je weet maat nooit ;) In ieder geval een hele dikke knuffel van mij!

Ik heb hier al 5 dagen ongi buikpijn, maar de ovulatie testen zeggen niks en mijn temperatuur veranderd ook niks. Ik heb het gevoel dat ik deze maand niet echt een eisprong heb dus we slaan deze maand over. Wel vreemd dat ik wel buikpijn heb.

10. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    thanks zico! dat geeft moed! ik ga mijn vent gewoon aanranden vanavond als ie niet wil! hahahahaha... ik zal inderdaad die van matcare eens bestellen, hebben jullie die dipsticks of cassettes?

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @hopes balen van die testen zeg, maar idd ik hoor ook vaak dat romed altijd wel positief aangeeft.
    matcare of sensitest (die gebruikte ik) ben ik heel tevreden over, en niet duur, mischien dat eens proberen?

@Aphrodite vreemd en jammer zeg!hopelijk de volgende ronde beter!

@enise vervelend dat je ongi nog niet is doorgekomen, of kan het iets anders zijn?(of hoop ik te veel haha ;) )

ik ga zo richting AMC ik heb de voorlichting icsi.

12. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Hopes, volgens mij is Sensitest ook wel goed, en die is ook niet duur.

Net de was weggewerkt. Boodschappen gehaald. En mijn tas een beetje leger gemaakt ;) Morgen is mijn laptop als 't goed is klaar om op te halen :D:D en ik wil niet met twee zware tassen zeulen, dus, gewichtsvermindering ;)

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik had die cassettes met zo'n pipetje. Moet je een beetje urine opvangen in een bekertje (wegwerpbekertjes van de supermarkt :D). Die zijn goedkoop en ik vond ze goed werken.

Ik hoop dat het daarmee beter gaat!

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    wat een gedoe om ovu testen ik vind het ook rotzooi is ie dik genoeg wel niet hahaha
    ik heb het 1 mnd gedaan en gewoon de digi maar ben dr sowieso niet kapot van maar wel duidelijk resultaat

Lizam hij kan zelf wel wassen maar ik werk partime he dus de taken zijn goed verdeeld en daardebij hij heeft een weekend carnaval gehad ( haha kun je beetje nagaan hoe ie thuis is gekomen)

Ik ben ook net terug van het werk lekker met danjo gelopen en nu de was aan.

Meiden Hopes en FT zou het leuk vinden als jullie de volgende keer ook mee zouden gaan

15. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,
    vandaag de voorlichting ICSI gehad, er was 1 gedeelte wel intressant maar voor de rest (zoals ik al voorspelde) was het best saai.
    op naar 24 februarie!

@free morgen kan je dan eindelijk je nieuwe spullen gebruiken voor je laptop ;)

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Danjo, ik zat heel verbaasd te staren, maar nu denk ik: oooooh, jouw hond heet Danjo. Duhuh! Goedemorgen! ;) Maar wat een schat van een beest is het, aan de foto te zien. Dat ras is meestal heel lief... :)

@Mounia: klopt :) Alleen van de keypad weet ik nog niet zeker of 't -ie goed is, Enise weet 't ook niet. Dus daar moet ik eerst ff zekerheid over hebben voor ik 'em uit de verpakking haal.
    Heb ik de service over gemailt, maar die zijn er pas woensdag weer. :( En bij MediaMarkt weten ze het ook niet, daar heb ik even naar gebeld.
    Maar de muis doet 't wel :D

Maar ik had zaterdag begrepen dat je ICSI eigenlijk niet zo zag zitten, of heb ik dat verkeerd begrepen. Of zijn alle ander opties inmiddels zo'n beetje afgelopen?

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Free, nog maar niet uit de verpakking halen idd!over de ICSI ik zie het wel zitten, al ben ik er wel een beetje zenuwachtig over (gezonde spanning hihi), ik denk dat ik bedoelde zaterdag dat ik in het begin van de MMM het niet zo zag zitten, we zouden eerst voor IUI gaan.Maar als je eenmaal geen keus hebt (zoals mijn man en ik) dan groei je er zeg maar vanzelf naar toe, naar de ICSI (omdat t de enige kans is), en ga je er ook voor! (teminste dat heb ik dan).Snappie?

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Idd zo heet mn hond haha letters van mijn en mannetje

Mounia nou steeds weer een stukje verder meid.

Oh meiden ben sinds vanavond weer lekker misselijk en duizelig pfff ( eigensculd ziek nooit goed uit)

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo wat balen! De griep heerst heel erg op het moment.

@Enise, op naar 24 februari dan he? Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat. :D

@de rest, dikke knuffel

Hier verder weinig te melden. Ik zit maar te wachten... hihi Op mijn ongi, op de afspraken van mijn man, op ons huis.

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; het leven bestaat ook zo veel uit wachten. Hopelijk komen goede dingen snel je kant uit en kun je je ergens op richten ipv alleen maar wachten.

Danjo; je moet ook goed luisteren naar je lichaam! Fijn dat je mannetje ook kan wassen (scheelt ons soms toch veel) Maar ik begrijp als jij minder werkt dat er meer op jou schouders komt te rusten. Als het maar een beetje eerlijk blijft, vind ik persoonlijk altijd.

Mounia; fijn dat er toch wel een deel interessant was. Wanneer gaat het nu allemaal starten?

Share This Page