ben een poetsmiep dus ben niet snel tevreden maar hij doet genoeg andere dingen dus dat zit wel snor. Oh ja free super honden echt
Hoi meiden, Hier ook eentje die alweer 13 maanden bezig is voor een 3e kindje.. Wil ook de ovutesten gaan gebruiken..dus alle tips zijn welkom.. liefs, mayday x
Goeiemorgen lieverds, Nou mijn verleidingspogingen gisteren zijn mislukt hoor... meneer had "hoofdpijn".... ook mijn aanrandingspogingen hebben niet echt het gewenste resultaat opgeleverd... met als gevolg dat mijn ei weer doelloos alleen ronddwarrelt.... helaas... Was echt pissig maarja, wil er ook geen ruzie om maken. De afgelopen week heeft ie al erg zijn best gedaan, te vroeg begonnen, is weer een les voor de volgende keer! @danjo: rustig aan doen hoor meis, het is een heel hardnekkige griep die je goed uit moet zieken! @mayday: welkom hier en ik wens je heel veel geluk! @FW: ik laat die ovutesten maar achterwege, wordt er helemaal gestressed van! iedereen veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen..xxx
Hoi dames, Lees dat het een leuke dagje was zaterdag, het is jullie ook gegund. Enise, ik blijf voor je duimen (als ik het goed begrijp is je ongie nog niet doorgekomen toch?) Mounia, meissie het is het allemaal waard meid maar alsnog hoop ik op een spontane zw bij jullie! FT, veel succes met het wachten. Hopelijk is het wachten waard! Tirti, spannend meis voor jou niet lang meer. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Hopes, hopelijk werkt je man ondanks dat ie geen zin heeft nog even mee en is het raak maar geniet er ook van. Danjo, take it easy meissie en beterschap. All, dikke knuff
Hallo dames, hebben jullie nog een plekje vrij in dit topic? Wij zijn nu ook een jaar bezig. Helaas hebben we vandaag te horen gekregen dat een natuurlijke zwangerschap er zeer waarschijnlijk niet in zit. De zwemmers van mijn vriend zijn namelijk niet goed (véél te weinig, 0,2 m waarvan de helft dood) Hebben nu een verwijzing voor de gyn. Al met al zal het waarschijnlijk dus nog wel even duren voordat wij zwanger zijn.... Zitten de meeste hier in de mmm? Groetjes
Mayday en Sinja, welkom heelaas meiden. Hopelijk zal het voor jullie niet lang meer duren. Veel succes/sterkte... Hopes, lees nu pas dat je man gisteren niet wou. Jammer maar forceer het niet, hopelijk gebeurt er wonder boven wonder wie weet... Hier niks bijzonders te melden, het ziek zijn begint uit zicht te gaan en vandaag mijn 20 weken echo.
Sinja, graag gedaan. Ja ook ik heb in de mmm gezeten en ook bij mijn man was de zaad slecht en ik heb PCO waardoor ik vaak Primolut en Clomid moest slikken. We hebben 3 pogingen IUI gehad en zouden overstappen op ICSI maar dat was niet meer nodig omdat ik spontaan zwanger raakte. Je slaat je er wel doorheen met deze lieve meiden hier, zij waren ook mijn steun heel vaak en uiteraard veeeeeeeeeeeeeeeeel met je man praten over alles.
Mayday en Sinja, helaas welkom hier! Wens jullie veel succes met het zwanger worden.. Hopes, meid erg vervelend! Jij hebt ook je best gedaan, hoop dat er alsnog kans is dat je zwanger mag worden deze ronde Mijn ongi is gister doorgekomen en vanochtend ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Morgenavond ga ik starten met spuiten en dan heb ik rond 30-1 mijn IUI..
Dat is een mooi succesverhaal Wat heerlijk dat je niet hoefde te starten met ICSI! Bij mij moet alles nog worden onderzocht. Ik weet dat ik een eisprong heb (dmv ovulatietesten) maar verder moet alles nog onderzocht worden. Vriend had maar 200.000 zaadcellen waarvan de helft dood... Als je op internet gaat lezen lijkt alleen ICSI een mogelijkheid voor ons, maar hopelijk kan zijn hoeveelheid zaadcellen nog worden verbetert! Je weet maar nooit natuurlijk... Nu is het wachten op een afspraak bij de gyn. Dat kon 6 weken duren. Hopelijk krijgen we hier snel bericht over!
Enise, jammer meid maar gelukkig mag je al snel weer verder. Hopelijk brengt de komende ronde meer geluk met zich mee, ik zal voor je duimen. Sinja, veel succes in de mmm. En wie weet in die tijd dat je op een afspraak wacht bij de gyn, geraak je alsnog spontaan zwanger.
Sinja en Mayday helaas welkom hier Sinja dat zal wel even heel klote zijn om dat te horen maar het geluk is er er zijn zaadjes Roosje fijn dat je weer beter bent meid Hopes geen zin is geen zin en eih zaad kan dagen leven he dont worry Hier voel ik me weer goed ik word er gek van wel goed niet goed maar ja vrijdag heb ik lekker een vrije dag
je hebt gelijk Danjo, anders gaat het ook wel heel erg op ongewenste intimiteiten lijken he! hahaha... en ik wacht al bijna 3 jaar, dus die maand extra kan er ook nog wel bij... We blijven positief! nu maar aftellen naar nod.. Meis, probeer wat extra vitamines binnen te krijgen, is goed voor je weerstand misschien! hoop voor je dat het nu goed blijft gaan.
Wat ik ook kan aanraden is vit E te nemen tijdens de vruchtbare dagen, dit bevordert de vruchtbaarheid. M'n man en ik hebben het ook de laatste cyclus toen ingenomen
Heb inderdaad net van A.G. multivitaminen en mineralen gekocht speciaal voor de man en vrouw, hier zitten extra vitamine e in inderdaad en bij de man ook selenium en zink en vitamine b12 enz... dit moet allemaal goed zijn voor de vruchtbaarhei...... alleen wil hij ze niet innemen! grrrrrrrrrrr. :x
@sinja en mayday welkom hier @sinja wat ontzettend vervelend van het zaad van je mannetje, hier hetzelfde, wij gaan binnenkort startten met icsi. succes met alles! @enise succes met de echo's,spuiten ect @hopes jammer, maar wat danjo al zei: zaad blijft enkele dagen leven dus wie weet... @roosje succes met de 20weken echo! @lizam ik krijg 24 februarie alle prikken,recepten ect mee naar huis en dan weet ik de exacte datum wanneer ik ga beginnen. hier verder alles rustig, ik heb nog even met pleegzorg gesproken en het is opvallend rustig,dat kan wel weer plots veranderen, we wachten maar weer af
Hoi dames, Daar ben ik weer, met het kindje gaat alles goed gelukkig. De groei zat ietjes onder het gemiddelde maar dat maakte niet veel uit zei ze, hij/zij kan het nog inhalen de komenden 20 weken. Ik moet vrijdag terug komen omdat ze geen foto van het hartje en de bovenlip kon maken omdat de kleine met zijn/haar rug tegen mijn navel zat dus met het gezichtje naar mijn rug toe en het wilde maar niet omdraaien. Zo genoeg over mij, hier verder alles goed dames?
ik geloof niet zo in de extra vitamines je word zwanger of niet en een arts adviseert het ook niet dus tja. Maar goed doen waar je je goed bij voelt natuurlijk. Betreft mn griepje ik kan vitamine slikken maar het zal weinig nut hebben werk in een zh he daar loop je nou eenmaal gauw wat op