sinja nee we hebben een rustig weekendje morgen alleen verjaardag. Mannetje is vorig weekend hele weekend wegegweest dus nu ff weinig
hey meiden vanaf gisteren al geen post meer hier wat een rust zeg..... Ben even thuis had een kinderverjaardag maar ga zo weer terug en neem ik danjo mee ( is nu toch rustig) verder alles goed hier
Idd wat een rust in ons topic! Wij hebben hier voor het eerst weer een moment van rust. Wat een drukte zeg als vrienden zo druk bezig zijn en hulp kunnen gebruiken. Ben echt helemaal op. Net lekker naar de griek geweest met ze, hebben ze ons getrakteerd voor alle moeite, lief he! Morgen een relax dag voor ons! Alles goed met iedereen?
he free bij 1 dag koorts en 39,4 in de gaten houden word het erger even de dokters post bellen, maar de griep heerst en met 2 a 3 van zulke dagen word het anders tenminste is wat ik weet.. wens je een goede nacht.. liefs yippie
Een griepje moet hij ook zelf kunnen oplossen. Ik zou niet meteen na medicijnen grijpen. Dus dan is een dokter nog niet nodig. Maar dat is mijn mening!
1 of 2 dagen is niet erg idd laat hem wel goed drinken dat is belangrijk er heerst idd een behoorlijk virus als het na 2 dagen nog zo is zou je ff kunnen bellen of als de temp echt richting 40 gaat heerlijk lizam wij hadden gisteren een kinder verjaardag van 3 uur smiddags tot 1 uur snachts haha
erg he hahahahahha gebeurd ons nou altijd heb om 6 uur de hond gehaald omdat iedereen bijna weg was op 2 paartjes naar hahaha
ach als het maar gezellig is geweest. Ik ben een beetje uit mijn hum. Heb ik een relax dag en zit ik alleen maar te mopperen op mijn vriend. Volgens mij kan ik beter te druk zijn....
herkenbaar Lizam zulke dage heb ik ook wel eens dan kan ie ook niks goed doen of zeggen ( ligt aan mijn hoor ) gelukkig reageert hij er niet veel op
hey meiden, het is hier idd rustig geweest, ik heb het drukjes gehad. ben het 1 en ander aan het veranderen hier in huis, dus was even naar de ikea (nou even, want ooow wat is het druk!). en verder was ik op bezoek bij tirli,was erg gezellig! iedereen een knuff!liefs mounia
goodmorning ladies, Wat een rust hier zeg! lekker weekend gehad allemaal? het wordt wel weer eens tijd dat een van ons met het bericht komt zwanger te zijn hoor! is al veel te lang niet gebeurt! Ik wil wel hoor! hahahahaha.... Succes allemaal vandaag!
@Hopes, ben bang dat ik het niet ga zijn hoor, met goed bericht! Hier alweer de eerste tekenen aanwezig... Maar goed, nu maar hopen dat ze dan volgende week tijd hebben voor een HSG... Ik heb ook een rotbui! Ben moe, heb hoofdpijn en kan niet veel hebben vandaag... Als er ook maar iets verkeerd gaat, ga ik janken!
Het word idd tijd voor veel goed nieuws hoor. Ft balen dat je ff je dag niet hebt ( heb ik ook wel eens hoor) Mounia gezelig bij tirtil haha Hier straks weer werken, heb een late dienst
Haaiii ladies, Weekend gaat toch altijd snel voorbij he? Erg druk gehad dus niet zo veel kans gehad om uit te rusten.. voor de rest gaat het goed! Fairy Tale, veel beterschap, hoop dat je je morgen weer beter voelt Mounia, gezellig hoor!
hey meiden, er moet idd weer snel iemand zwanger worden! ik had wat nieuwe meubels gehaald, dus was vandaag drukjes met de inrichting enzo. verder geen nieuws, slaap lekker allemaal! liefs mounia
hey girls, Lieve FT, zo'n dag heb ik ook vaak wanneer ik ongesteld moet worden, dan hoeft er maar iemand boe te roepen of zit ik al te janken.... lekker over je heen laten komen, over paar dagen is het weg en heb je jezelf weer helemaal onder controle... Ik hoop dat die HSG snel komt voor je! Hier alles rustig, afwachten maar wanneer ongi komt... dan misschien naar zh voor eerste bloedtest....