Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik ben denk ik ook wel een beetje aan vakantie toe. We hebben het de laatste tijd zo druk gehad en dan alle spanningen van het huis, zwanger worden en zo. Maar, nog maar anderhalve week en dan gaan we er een weekje tussenuit! Lekker naar de sneeuw, wandelen, skiën en vooral mijn familie om me heen en gezelligheid. :D

Vandaag heeft mijn man zijn opzwemtest! Hij komt me rond kwart voor 10 halen omdat ie het zo vervelend vindt om daar in zijn eentje in die wachtkamer te zitten! Iedereen weet dan waar je voor komt hihi. Dus ik mag mee als dekmantel. ;)

En dan weten we overmorgen iig of het IUI of IVF gaat worden! :D:D:D:D Ben zo blij als we daar meer duidelijkheid over hebben!

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft heerlijk schot in de zaak ik duim dat het iui kan worden lichamelijk toch wat minder belastend

Hopes spannend meid toch duim ik dat je zwanger bent meis.

Mounia niet teveel geld uitgeven he haha
    ik dacht al bijna dat tirtil bevallen was omdat ik je de hele dag niet had gezien en haar ook niet :D

Hier weer een late dienst bah gelukkig weer de laatste deze week

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hey meiden daar ben ik weer ik lees wel elke dag mee hoor :D

Ft meid ik hoop ook dat het iui zal worden wel fijn dat je eindelijk te weten komt hoe of wat

Lizam gaat het vandaag iets beter met je?

Enise idd weekend gaat echt snel voor bij he :( Hoe gaat het verder met je?

Danjo hihi nee ben nog niet bevallen maar vanacht kreeg ik me toch weeen en misselijk wowwww echt niet normaal ik schrok me rot :D het zweet brak me wel uit hoor :D ik dacht ik moet gelijk mounia bellen hahahah maar daarna dacht ik van w8 rustig ga eerst efen timen. Ze kwamen niet echt regelmatig heb gelijk 2 paracetamols ingenomen hahah. Het was wel pijnlijk hoor gister nacht en dan denken dat dit dan nog 100000x erger gaat worden :confused:

@Mounia ja meid je werd bijna om half 4 snachts wakker gemaakt hihi daarna d8 ik eerst timen :D voor ze helemaal in stress raakt. Maar ff serieus ik vind het nu wel erg eng worden hoor :( Heb je ze gisteren nog inelkaar gezet?

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @tirtil, ik weet dat het heel makkelijk gezegd is, maar probeer het gewoon over je heen te laten komen. Wil/moet je in het ziekenhuis bevallen? Spannend hoor.

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Spannend tirtilisko! De laatste loodjes! :D

FT lekker joh even er tussenuit! Spannend dat je bijna weet of het IUI wordt of IVF. Waarvan is dat afhankelijk als ik vragen mag? Ik duim ook voor je dat het IUI wordt en dat je snel kan starten!

Wij hebben helaas nog niets gehoort van t radboud. Maar volgens mij kan dat wel even duren? We wachten natuurlijk pas een week dus moet nog helemaal niet zeuren ;)

6. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @ tirtil: oh meis spannend! bijna en dan kun je je wondertje in je armen houden! :D
    @Danjo, gelukkig heb ik geen wisselende diensten, zit in het onderwijs dus lekker gestructureerd allemaal heerlijk! vind het knap dat je daar tegen kunt hoor! :confused:
    Enne...... lief dat je voor me duimt, heb er alleen zelf een hard hoofd in...
    @FT: oh skivakantie! ik ben jaloers op je!oh nee, jaloezie is afgunst zeggen ze he.... ik bedoel: ik vind het heerlijk voor je, wou dat ik ook ging! ;) opzwemtest? zegt me niets maar hoop dat het positief is of in ieder geval meer informatie geeft waardoor jullie kunnen beginnen aan behandeling.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Hopes, bij de opzwemtest gaan ze het zaad bewerken zoals ze gaan doen bij IUI of IVF (van wat ik begrijp dode zaadcellen eruitwassen en rest bewerken zodat ze optimaal kunnen presteren). Dan kunnen ze zien of de kwaliteit goed genoeg is voor IUI of dat het toch IVF wordt.

Ik hoop zelf ook erg dat het IUI gaat worden, dan kun je evt altijd nog door naar IVF. Maar goed, we zien wel. :D

En ik heb zojuist mijn afspraak gemaakt voor mijn HSG! Volgende week woensdagmiddag zal het plaatsvinden. Door het oud bloed zag ik een veegje nieuw bloed en heb gelijk gebeld. :D Nu weet ik iig zeker dat ik terecht kan volgende week!

8. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @ft: dat is fijn meis dat je volgende week terrecht kan!
    Ben benieuwd naar de uitslag van opzwemtest! bedankt voor de uitleg!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Fairy Tale, spannende tijden! Hoop ook dat jullie mogen beginnen met IUI! Is minder zwaar dan IVF. En zet je verstand op 0 he als je je HSG krijgt ;)

@tirtil, jaa gaat goed hoor. Heb vandaag mijn 1e FM gehad, er zijn 2 eitjes. Een van 16mm en een van 13mm. Vergeleken met de eerste 2 rondes gaat het dit keer minder hard. Maar ben al blij als die ene goed gaat groeien. Morgen moet ik weer gaan :)

Enne, echt spannend he voor je bevalling? Kan elk moment gebeuren natuurlijk..

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Tril; spannend hoor, ik kan me voorstellen dat je er best een beetje tegenop ziet maar je moet het idd maar over je heen laten komen. Je weet waarvoor je het doet!

Enise; al twee eitjes die groter worden, op naar de volgende IUI dus, ik duim voor je dat morgen er eentje groot genoeg is.

FT; ook voor jullie spannend dus hoe de opzwemtest uit gaat vallen, ook ik duim voor je dat het IUI gaat worden. En heerlijk een weekje er tussenuit, hopelijk doet het jullie goed.

Danjo; ook ik zou niet tegen die wisselende diensten kunnen. Kan me voorstellen dat het zwaar is.

Hier is alles wel weer wat rustiger. Ik kan weer goed zorgen voor die vrienden, dat geeft veel afleiding. We gaan op weg naar mijn NOD. Ik verwacht er niets van, geen innestelingsbloeding, geen andere verschijnselen, hopelijk komt het dan minder hard aan.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @hopes succes met de wachtdagen!

@lizam spannend die wachtdagen zeg, ik duim voor je hoor!

@enise wat goed dat je eitjes lekker groeien!

@fairy ik ben ook benieuwd voor je wat het gaat worden IUI of IVF. laat je het dan weten?

@danjo haha ja nu ga ik écht wat beter op me centjes letten haha

@tirli ja het was nog gelukt, alles staat! ondertussen heb ik je al gesproken, en meid je kan me altijd bellen nogmaals, ook gewoon om te kletsen.

meiden, tirli had net ook weer voor een korte tijd regelmatige krampen dus ik zit hier al op het puntje van mijn stoel of het nou gaat gebeuren of niet vannacht! spannend! :D

iedereen slaap lekker! liefs mounia

12. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    en? hoe is het met tirtil?

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nog geen bericht hopes en verwacht een sms als het zover is hahahaha.

Hier zo weer werken
    Hopes op zich valt het wel mee hoor mn diensten en als er een kleintje is helemaal ideaal

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat spannend dat tirtil op het punt staat te bevallen! Dat wordt de eerste bevalling die ik in dit topic "meemaak". :D

@Danjo, werkze.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; je schrijft het toch wel meteen hier als het zo ver is met tril. Ook mijn eerste forum bevalling van dit topic. Werk ze, en wat betreft je diensten, met een kleine heeft het zeker voordelen!

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hoi meiden ik kom even snel melden dat het weer is weggezakt :S gisteren zeiden ze vanuit het zh dat het waarschijnlijk een begin was ik heb ongeveer 2,5 uur om de 8 a 7 min krampen gehad die echt niet fijn waren. Dacht dit keer ook echt ok het begint nu ECHT maar nee het is weer weggezakt... Sorry dat ik jullie zo in de spanning laat hihi.

Mounia ik weet zeker dat je nu slaapt dus bel je niet om je wakker te maken. Ze was gisteren helemaal hyper hahahah echt van ik kom, ik ga me kleren inpakken hahahah lieve schat toch bedankt lieverd.

Ow ja mounia is bij me in het zh als het zover is maar ik of zij zal danjo van alles op de hoogte houden hahaha van hoe snel of langzaam het gaat ontsluitingen en de bevalling zelf :D

17. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    oh tirtil, ik vind het zo spannend! word er helemaal emotioneel van!
    succes lieverd

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Tril; Wat rot voor je dat het niet door zet. Ik kan me voorstellen dat sommige krampen echt niet leuk zijn. Tja, het enige wat je kunt doen is afwachten, helaas. En je moet onze zeker op de hoogte (laten) houden! Sterkte meid

19. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtil, echt spannend meid! En super dat iemand ons op de hoogte kan houden van alles!

Nou dames, van mijn kant krijgen jullie slecht nieuws te horen. Mijn 3e poging is afgebroken omdat ik 3 eitjes groter dan 18mm heb. Gisteren zag de echocopiste 2 eitjes en vandaag is er opeens een 3de bijgekomen. En een grote ook nog. Snap echt niet hoe dat kan, maar goed, blijkbaar kan het dus wel.. Heb provera gekregen om mijn ongi op te wekken en we hebben vrijverbod gekregen :( :( :(

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Jeetje Enise wat een rotnieuws! Stomme vraag, maar waarom heb je dan een vrijverbod gekregen? Omdat de kans erin zit dat ze alle drie bevrucht raken?

Share This Page