Enise; ik vroeg met hetzelfde af als FT. Dus bij drie grote eitjes breken ze af, dat wist ik niet. Balen meid, nu maar hopen dat het snel komt zodat er weer een nieuwe kans is.
Ja klopt, er is kans dat ze alle drie worden bevrucht. Al is de kans niet super groot. Maar het is er wel en daarom raden ze het af.. Wanneer er 3 eitjes van minimaal 18mm zijn of meer, dan wordt de hele behandeling stop gezet. Risico is dan te groot.
Hou jullie helemaal op d ehoogte hoor wees niet bang haha. enise de kans dat ze alle 3 doorgroeien is klein je gaat gewoon iui krijen (hier doen ze het nog wel met 3 eitjes) zo net thuis van het zwemmen en lekker mac gegeten haha
goeirmorgen dames, nog nieuws? @Enise: goh meis wat vervelend! een vrijverbod? jeetje... afkicken! (klein grapje mag wel toch?) Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijg meis. Hier alles kalm, gisteren helemaal uit mijn plaat gegaan tijdnes het sporten, heerlijk!
Hey Danjo, Bij ons doen ze het niet. 1tje was 2mm en 2 18mm. Ben ook al begonnen met Provera.. Hopes hehe, tuurlijk joh We moeten gewoon veilig vrijen
Hoi meiden Hier even snel alvast een update. Mannetje was vanmorgen bij de uroloog. Echo vd prostaat was prima. Wrsch doet zijn rechterbal maar voor ong 5% mee, die was ook kleiner. Maar de hoeveelheid zaadcellen was wel toegenomen en de bacterie was weg! Verder weet ik over de kwaliteit niet precies hoe of wat. Ik ben ontzettend benieuwd hoe de uitslag van de opzwemtest uitvalt! Ik denk dat IUI nu een goede mogelijkheid is! Maar dat hoor ik na 15.00 uur. Ben helemaal blij!
Zo, net even met het IVF lab gebeld. Ze hebben toch weer iets in de kweek gevonden wat op een bacterie of zo duidt. Dit is doorgestuurd naar een ander lab en wordt onderzocht. Vrijdag kunnen we bellen wat dit nou precies is en of hij hiervoor evt antibiotica moet hebben. De aantallen waren zeker goed genoeg voor IUI ! Hij had 4 ml ingeleverd en het bevatte 6 miljoen goede zwemmers per ml, dus 24 miljoen in totaal. Het was goed te bewerken zei ze. Het zal dus gelukkig IUI worden! We zijn dan ook erg blij met deze uitslag.
@fairy ooow wat goed! ik hoop dat je snel kunt beginnen met de IUI! @enise ow wat vervelend zeg dat je iui is afgebroken hopelijk de volgende ronde meid! o ja wat ik wel even kwijt wil is dat ik persoonlijk niet aan het vrijverbod zou houden ect, de kans dat ze alledrie bevrucht worden vind ik zo klein. begrijp me niet verkeerd schat!wou het even kwijt,knuff! @danjo werkse! hier geen bijzonder nieuws, beetje drukkies!
Effe een ego-bericht(je). De vrienden die afgelopen weken veel hulp nodig hadden hebben gisteren aangegeven dat ze toch maar weer eens op eigen benen moeten staan. Ze willen geen misbruik van onze hulp gaan maken. En nu val ik ineens in een gat. Niemand om meer voor te zorgen dan ik thuis al doe. De eerste sympomen van ongi zijn er ook weer. Ben zo down heb net in de douche verschrikkelijk staan huilen. Daar komt bij dat mijn vriend morgen al 36 wordt. En we zondag moeten gaan eten bij vrienden die het net weten van ons, en zij is zwanger. Ik heb nu echt even geen zin om naar een dikke buik te kijken.
@LizaM, ach liefie toch.... je hebt al het recht om je zo te voelen hoor! en ik begrijp je héél goed! Meis ik wou dat het anders was, maar we zitten nu eenmaal in een situatie waardoor we veel en vaak gekwetst raken en daar moeten we mee om leren gaan hoe zeer het ook doet! En het is helemaal geen ego-bericht! wij zijn toch je uitlaatklep! als ik me down voel heb ik behoefte om hier op het forum te komen hoor! Lieve schat, laat het over je heen komen en huil het er lekker uit! en als je die zwangere vriendin even niet kan handelen heb je het volste recht haar eventjes te ontlopen! Over een paar daagjes voel je je vast weer wat sterker! Mijn beste vriendin is ook 3 mnd. zwanger van de tweede en af en toe ontloop ik haar ook hoor, dat heet zelfbescherming! lieverd, kop op! onze tijd komt ook! liefs mij
Lizam erg moeilijk maar gooi het eruit meis. Het zijn moeilijke dingen maar het komt echt goed bij ons zijn al zoveel mensen voor gegaan het doet me nu vrij weinig meer. ( zijn zelf al mensen zwanger van de 2e terwijl ze later dan ons gestopt zijn) dikke knuffel voor jou
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Dat heb ik echt even nodig. Het neerslachtige zit erg bij ons in de familie en normaal heb ik er niet zo'n last van maar rond dit onderwerp..... Ik zit ook nog eens alleen op mijn werk vandaag, SAAI!