Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    joehoe........echoooooooooooooooooooooooo..... wat is het stil hier!

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hopes, jij zit ook al ver richting je NOD is het bij jou nog allemaal rustig? en welke sport doe jij waarbij je uit je plaat gaat?

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Bij mij zijn de dagen voor NOD al bijna 3 jaar hetzelfde en heb mezelf al heel vaak vanalles wijs gemaakt dus ik reken nergens meer op, het voelt alsof ik ongi ga worden dus...

Ik doe kick-fun... is erg intensief en super leuk!

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hey meiden idd wat een rust zeg jeetje

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Zo werk zit er deze week weer op. Vanavond boodschappen zodat ik morgen taart kan bakken.

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fairy Tale, echt superrrrrr! Hoop dat IUI jullie wens mag vervullen ;)

Mounia, wij hebben er ook aan gedacht om ons daar niet aan te houden, maar hebben toch besloten om ons daar niet aan te houden. InsaAllah hebben we de volgende ronde meer geluk :)

LizaM, dikke knuffel meid!

Het is idd rustig hiero hehe :D

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @LizaM, dikke knuffel meid! En hier mag je klagen hoor, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje!

@iedereen, bedankt voor het meeleven! :D

Mocht iemand de lijst weer eens updaten, mijn NOD is 22 februari. :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere
    - zwangeren in Januari

zwangeren in Januari

NOD Februari
    02-02-09: Yippie
    03-02-09: Hopes
    ?-02-09:Lizam
    17-01-09: Mounia (ronde 28 )
    22-02-09 : Fairytale
    Danjo houd het niet bij :)

IUI of IVF

Afspraak MMM

Geen afspraken.

Nog een belangstelling in een meeting?

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    zo de lijst er weer bij heb jan weggehaald per ongeluk maar als er weer iemand op moet zeg het ffkes

10. ga eens slapen danjo!

ik ga nu wel hihi

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ging pas om 5 uur of zo slapen heb zelf mounia rond 4 uur gesproken

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Wat een gezelligheid hier 's nachts. Meer activteit dan overdag!

Vandaag is mijn vriend 36 geworden. Niet echt een feestelijke dag voor ons :(

Waarschijnlijk moeten we komende maand overslaan omdat mijn vriend gaat skieen. Toen ze dit afspraken zouden ze op vrijdagavond vertrekken zodat ze zaterdagmorgen thuis zouden zijn. Maar nu willen zijn vrienden pas zaterdag morgen vertrekken en kan de IUI dus waarschijnlijk niet doorgaan :( ik baal er verschrikkelijk van, maar de meeste van zijn vrienden weten van niets en begrepen dus ook niet waarom hij zo vroeg thuis wil zijn. De enige vriend die het wel weet en ook de reden dat hij eerder wil vertrekken steunde hem gisterenavond niet echt. Hij was hier vanmorgen erg verdrietig over. Iemand nog een idee hoe we dit op kunnen lossen? In de kliniek doen ze alleen op zaterdag IUI's en niet op zondag. Maandag dat is waarschijnlijk te laat. En eerder inleveren zal niet kunnen.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Jeetje mina, wat een vervelende situatie. Met hoeveel auto's gaan ze? Als ie zelf zou rijden zou ie zelf kunnen bepalen wanneer ie weggaat. En het vertellen is geen optie?

14. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo meiden, poos niet geweest hier. Mijn man is weer aardig beter, maar nu ben ik ziek. Gloeiende gloeiende, alweer! Ik heb geen koorts gehad, alleen wat verhoging. Dat is alweer gezakt, maar ik ben zó raar licht en duizelig in mijn hoofd... 's ochtends ontzettend zere benen en midden-rug. Wat moet ik daar nu van denken. Met een paracetamol is die pijn wel weg, maar dat lichte in mijn hoofd niet :(

@Enise: ik zou me geloof ik niet aan zo'n vrijverbod houden, omdat de kans dat alle drie worden bevrucht erg klein is. En wat zou er mooier zijn als je nu toch op de natuurlijke manier een wondertje krijgt? Nou ja, ergens begrijp ik ook wel als je je er wel aan houdt? Maar ik zou 't denk ik niet doen. Maar wel balen zeg... :(
    @Fairy Tale: fijn dat je nu zekerheid hebt. Weet je al wanneer je IUI gaat starten?
    @LizaM: is open kaart spelen geen optie?
    @Tirtilisko: spannend nu het zo dichtbij komt. Of is het al zover? Maar dat 't steeds niet doorzet is wel vervelend zeg. Nog ff volhouden meid, het gaat je zeer zeker wel lukken!

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    heel vervelend meis maar mischien valt je ei nu wel wat anders dat kan natuurlijk wel heel goed.
    En anders toch je er mischien een maand bij neerleggen snap dat het meilijk is maar als het niet anders is.
    Gefeliciteerd met je mannetje meis.

Hier vandaag een hang dag bah veelste laat gaan slapen dus nu lekker brak
    heb ook weinig gedaan in huis alleen de was en het zolder scheelt voor morgen weer.

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hmm, ik zie nu trouwens dat ik verkeerd heb geteld en sta niet meer op de lijst. Zou ik erbij mogen? Mijn NOD is 11 februari, ronde 19.

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere
    - zwangeren in Januari

zwangeren in Januari

NOD Februari
    02-02-09: Yippie
    03-02-09: Hopes
    06-02-09:Lizam
    11-02-09: Freewilly ( ronde 19 )
    17-01-09: Mounia (ronde 28 )
    22-02-09 : Fairytale
    Danjo houd het niet bij :)

IUI of IVF

Afspraak MMM

Geen afspraken.

Nog een belangstelling in een meeting?

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ja, ik wil wel een meeting! Als we het nu voor over een paar maanden plannen.... is er meer animo?

Danjo; is ook niet zo gek dat je nu brak bent. Lekker even bijtanken op de bank. Een goed boek erbij (hou je trouwens van lezen?) Ik wel maar ben veel te veel tijd kwijt met forumen ;)

Vertellen willen we liever niet. Misschien moeten we ons er een maandje bij neerleggen, maar is wel erg moeilijk. Het zal de eerste maand in bijna 2,5 jaar zijn dat we er niet voor gaan.

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Komop meiden, we duimen voor jullie

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    hoi hoi meiden,

Alles goed met iedereen? Hier is het rustig zodra er iets gebeurd laat danjo het wel weten :D sorry dat ik niet op jullie reageer doe ik later via tel is het erg traag.

Een nieuwe meeting lykt me wel leuk juni is roosje uitgerekend, juli lykt me niet handig denk dat de meesten dan op vakantie gaan ik denk dat mei de beste optie is. Wat denken jullie?

Share This Page