Mijn idee is ook begin mei een meeting en gezien het de vorige keer erg druk was op zaterdag lijk het me verstandig een doordeweekse dag bvb vrijdag of zo.... Ik hou wel van lezen lizam maar doe het te weinig. Roosje heeft het pakje thuis ontvangen ze is er erg blij mee gelukkig
heeey meiden! @lizam wat ontzettend vervelend zeg van de iui @free beterschap meid! een meeting in mei lijkt mij ook een goeie periode! hier weinig nieuws, was een beetje drukjes, vandaag een hangdagje.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere - zwangeren in Januari zwangeren in Januari NOD Februari 02-02-09: Yippie 03-02-09: Hopes 06-02-09:Lizam 11-02-09: Freewilly ( ronde 19 ) 17-01-09: Mounia (ronde 28 ) 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij IUI of IVF Afspraak MMM Geen afspraken. Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Danjo
Tirtil en Mounia heb ons alvast in de lijst gezet mei doordeweeks zal voor jullie geen probleem zijn he? Voor mij ook niet vraag wel een vrije dag. Yippie moet het ook doorgeven want werkt ook in het weekend
Hallo meiden, @Lizam, als jullie niet willen vertellen is een maandje overslaan en je er bij neerleggen denk ik de enige optie. Vervelend, maar erom heen draaien met allerlei smoesjes is denk ik ook niet wat. Ik heb ook wel interesse in een meeting. Doordeweeks moet ik werken, momenteel drie dagen, binnenkort twee, maar hoe het in mei is weet ik echt niet. Ik kan er geen vrij voor vragen, zal dus tegen die tijd door moeten geven welke dagen ik vrij ben, want ik werk wel op vaste dagen. M.a.w, als ik kan, ben ik ook van de partij. Ik vond het heel gezellig Ik heb mijn moeder erover verteld, die vond het heel leuk Fijn dat Roosje het pakje leuk vond. @Tirtilisko: stiekem had ik erop gehoopt een mooi geboorteberichtje te lezen hier Maar ja, 't mag ook nog even hè. Spannend hoor! Ik ben nog steeds niet opgeknapt. Ik ben erg licht in het hoofd, van de verkoudheid, denk ik. Maar is echt erg vervelend. Ik had gehoopt dinsdag weer te kunnen werken, maar ik vrees dat dat 'em niet gaat worden. Manlief is ook al zo lang onder de panne geweest met z'n griep, blijkbaar is 't nu mijn beurt. Hij gaat overigens morgen wel weer proberen te werken, je moet toch ergens beginnen, nietwaar? Nou, groetjes! Spreek jullie...
Vervelend free het griepje duurt helaas idd lang en goed uitzieken anders blijf je lekker klngelen word je ook niet vrolijk van. Ik denk wel dat we nu 2 datums moeten gaan vaststellen anders krijg je straks weer die kan niet en die niet. en ja wie moet werken kan ik ook niks aan doen er zijn ook meiden die voor het weekend vrij moeten regelen. en doordeweeks is een heel stuk rustiger
ik vind het hartstikke luek om weer een meeting te doen.. maar serieus ik ben in mei knetter druk.. dus lieve meiden het is dan meivakantie hemelvaart en pinkstern.. maar plan maar wat en als ik kan.. kom ik.. Ik ben wat stilletjes maar zit niet super in mijn vel op het moment.. komt wel weer goed maar zal wel spanning zijn.. ben verschrikkelijk moe.. niet normaal kan buiten me werk om wel hele dagen slapen.. groetjes Yippie
hih doe ik ook wel hoor.. maar gewoon plannen en als ik kan en me goed voel ga ik gewoon mee.. liefs en een dikke knuff
goodmorning! hier nog geen ongi, maar zit er zeker aan te komen, heb mijn banner evn aangepast naar 30 dagen... leuk weekend gehad meiden? enne... lees ik nou iets over nieuwe meeting?
Danjo, ik bedoelde er verder niets mee dat ik zei dat ik doordeweeks moet werken, ik meld het alleen ff. Wat voor de één makkelijker is, is voor de andere moeilijker... Mei is idd een hele drukke maand met van alles en nog wat. Maar juli is de vakantienmaand. Mei is dan dus wel het meest logische. Ik heb bruinverlies sinds gisterenavond. Op dag 35, dùùùs. Net maar ff naar de dokter geweest, wordt een beetje vervelend van die griep. Ik heb tussen september en nu nl al 6 keer griep gehad, niet normaal! Ik heb bloed laten prikken op bloedarmoede, pfeifer, lever en nieren. Even afwachten dus...
we zien het wel wie ermee gaan mei is alleen maar vrije dagen maand haha dus komt goed uit. Ik zal van de week even 2 datums noteren. Dat je zo lang grieperig bent is idd niet normaal hoop voor je dater niks uit je bloed komt maar goed ff 3 dagen afwachten
mei is alleen maar vrije dagen maand haha dus komt goed uit.. voor jou misschien maar hier word er gewoon gewerkt.. en effe voor de weet nog niets aan het handje.. maar hoop dat de ongi me niet te lang laat wachten.
Ook ik moet werken doordeweeks. Op dinsdag en donderdag kan ik vrijwel nooit vrij krijgen, dus ik hoop dat daar rekening mee gehouden wordt. Hope; ik duim ook nog even door voor je. FreeWilly; hopelijk komt er iets uit de onderzoeken waar ze iets mee kunnen en ben je er dan echt vanaf. Danjo; werk ze weer Hier zijn de gevoelige borsten weer weg dus zal wel door de pregnyl komen, op naar ongi dus.