Ik moet ook gewoon werken hoor haha maar met pinksteren niet Lizam god dat je het aangeeft dan houden we daar rekening mee. In het weekend is het gewoon poepie druk in utrecht Wat dachten jullie van een vrijdag? Stel voor: Vrijdag 8 of 15 mei Vrijdag 10 of 17 juli als iedereen die mee wilt een voorkeur geeft moet het toch goed komen.
Hmm, hier moeten we wel een week wachten op bloeduitslagen hoor :S Whatever, ik probeer vrijdag wel of 't al binnen is Mijn voorkeur gaat uit naar mei, welke 8 of 15 maakt me niet uit, heb m'n agenda tot zover nog niet gepland, maar juli is denk ik nog drukker dan mei, dus...
Free normaal is het 2 a 3 werkdagen ik zou ok gewoon ffvrijdag bellen haha Oke zal het bij op de lijst zetten
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere - zwangeren in Januari zwangeren in Januari NOD Februari 02-02-09: Yippie 03-02-09: Hopes 06-02-09:Lizam 11-02-09: Freewilly ( ronde 19 ) 17-01-09: Mounia (ronde 28 ) 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij IUI of IVF Afspraak MMM Geen afspraken. Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Danjo maakt niks uit Freewilly 8 of 15 mei heb je erbij staan meid
voor mij maakt het ook niet uit welke datum. het is nu eindelijk februarie haha, eind deze maand met de recepten op schoot voor de icsi, kan niet wachten! knuffels voor iedereen!
goeiemorgen! Nou ik heb een testje gedaan en die was negatief... stom wijf dat ik ben, ik doe al maanden geen testjes meer omdat ik geen teleurstelling wil...maarja, wel weer duidelijk. De eerste tekenen van ongi komen er ook al weer aan hoor! nou ja, pech!
Hopes, een knuffel voor je. Hier ook wat ongi pijntjes hier een daar. Dan weer weg, ik weet het allemaal niet meer. Eventueel zou ik donderdag pas gaan testen. Dus we wachten maar weer......
@Mounia, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst en dat is zeker zo met wachten he? @Hopes, dikke knuffel meid! Ik heb ook elke keer vlak voor mijn NOD dat alle kleine dingetjes me helemaal van de wap kunnen brengen! Dan voel ik ineens van alles gebeuren in mijn buik en is er toch weer dat stemmetje dat zegt, wie weet zou het dit keer wel raak zijn! Terwijl je verstand (en je zelfbehoud!) zeggen natuurlijk niet. En als ik dan weer ongi ben kan ik ook zo boos zijn op mezelf dat ik me toch weer heb lopen opfokken. @LizaM, zie hierboven, hihi. Nog een paar daagjes meid! @de rest, dikke knuffel.
Goedemorgen damesss.. Soooo komt er weer een meeting? Wat leuk! Ik ben zeker van de partij, tenzij ik niet kan natuurlijk Mijn voorkeur gaat uit naar 8 mei, 15 mei is echt als het niet anders kan.. @LizaM, spannend meid al dat wachten! Zou echt fijn zijn als iemand zich hier zwanger meld, al een tijdje niet meer gebeurd @Hopes, wat balen meid dat je negatief hebt getest! Dikke knufff! @Mounia, spannende tijden he voor jou? Hoop dat het de eerste keer raak is, hoef je niet nog een keer zo'n traject in te gaan. Is toch anders dan IUI..
Ohh, ik word een beetje gek van de spanning! Vorige keer werd ik deze dag ongi maar had ik al twee dagen rose verlies. Nu nog helemaal niets. Heb wel ongi krampen en pijn in mijn buik, maar dat laatste komt volgens mij meer door de spanning! Vanmorgen werd ik wakker uit en droom waarin ik op moest omdat ons kindje huilde. Laten we hopen dat het een voorspellende droom is.
Vandaag is de 18de dag na de IUI, ik had eigenlijk gisteren idd mogen testen maar aangezien ik de vorige keer op de 18de dag ongi werd wil ik tot morgenavond wachten (als het nog gaat lukken).
Ohh dat is wel erg laat, ik werd het altijd na 10-11 dagen. Bij jou duurt het blijkbaar wat langer. Nou hoop echt dat je ongi uitblijft en je lekker zwanger bent
Lizam, ow wat spannend zeg, ik duim voor je meid! enise, ja ik hoop het ook heeeeel erg dat de eerste keer raak zal zijn!hoe is het verder met jou?waneer begint de volgende iui weer? hoe is het met de andere meiden? en van de nieuwe meiden heb ik ook een tijdje niks van gehoord/gelezen? liefs mounia
Oh?! En als ik het goed gezien heb had jij 2-2 je NOD, nietwaar? Wanneer wil je gaan testen? Ik duim voor je!
@mounia, jaa gaat goed, wacht op ongi maar denk dat ie pas komt als ik klaar ben met het slikken van provera, moet nog 2 a 3 daagjes.. En als mijn ongi er is, dan ga ik weer bellen voor een uitgangsecho.. dus nog ff geduld!