Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Yippie en Liza, zouden jullie dan de volgenden zijn? :D

Ik heb zonet mijn HSG gehad. Pff, wat een rot onderzoek zeg! Vond het best wel pijnlijk! Mijn linker eileider liep gelijk mooi vol, maar voor de rechterkant moest ze er best wel druk op zetten. Dat deed wel even zeer.

Nu zijn we voor 6 cyclussen (deze en nog 5 gelukkig) naar huis gestuurd om het nog zelf te proberen. En eerlijk gezegd vinden we dat wel lekker, even niet dokteren. Nu kunnen we ons lekker op ons huis richten en pas als we erin zitten, hoeven we weer terug. Als we dan nog niet zwanger zijn, krijg ik een kijkoperatie om te kijken of er niks is wat ze niet op een echo of zo kunnen zien. En daarna zouden evt de behandelingen beginnen. Maar laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen! ;)

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Een HSG is idd een rot onderzoek, maar gelukkig is de uitslag goed. Hoop dat je spontaan zwanger mag worden, hoef je niet meer terug te komen. Zou echt schelen ;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam en Yippie wat spannnend meiden
    ik duim megaaaaaaa hard voor jullie

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft fijn dat het achter de rug is meid en als jij het zo goed vindt prima
    Maar stel dat je er wel gek van word gewoon bellen hoor

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; je hebt het gehad! Hopelijk hoef je niet verder in het ziekenhuis.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam heb je al eens getest

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Nee, ik wil het proberen vol te houden tot morgenavond. Als er dan nog niets is dan ga ik testen. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik ook daarom vroeg ik het ook

9. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    *breekt in*

LizaM spannend! ik duim voor je!

*breekt weer uit*

10. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he hope,

ik hoop dat je snel roze wordt.
    Dat sterrezieltje mag nu wel echt gaan komen he.

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey lieve meiden, wat een spanning hier. Ik duim voor jullie mee hoor, LizaM & Yippie!
    @FairyTale: ik zou zo'n onderzoek niet eens aandurven, dus, petje af. En hopelijk gaat 't in 't komende half jaar dan lukken. Ik kan me voorstellen dat het rust geeft dat je die periode niet hoeft te dokteren. Blijbaar hebben de artsen dan ook wel vertrouwen in de natuurlijke weg voor jullie.
    @Mounia: hopelijk is de eerste keer raak, spannend hoor.

Ik ben gisteren ongie geworden.
    Mijn man en ik hebben de knoop doorgehakt en besloten nu een half jaar pauze te nemen. Mijn man kan zich zo in eerste instantie helemaal richten op zijn therapie bij de psycholoog, zonder 'bang' te hoeven zijn dat zich een kindje aandient. Het was een moeilijke keuze, maar een half jaar is voor mij ook te overzien. In de tussentijd richt ik mij op mijn cursus waar ik een paar weken geleden aan ben begonnen. Die vraagt veel tijd en biedt dus een prima afleiding. Over een half jaar kijken we waar we dan staan.
    We moeten wel nog even zoeken naar een passende anticonceptie, want ik wil niet aan hormonen. Hoewel manlief eerst aan de pil had gedacht, begrijpt hij gelukkig wel dat ik dat niet wil. Nu kunnen we, hoe moeilijk ook, wel echt samen achter deze keuze staan, en dat is een hele hoop waard. Ik geloof nog altijd, dat onze tijd wel komt, ten slotte zijn we nog jong genoeg.

Ik hou wel mijn cyclusbanners, omdat ik mijn cyclussen in de gaten wil blijven houden. Misschien stabiliseert het zich toch nog het komende half jaar, zonder dat ik me er al teveel mee bezig hoef te houden, want testen hoef ik dus sowieso niet ;)
    Ondertussen zal ik hier wel blijven hangen, ook al hebben we even pauze, we pakken daarna de draad wel weer op.

FreeWilly

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meid het zal een moeilijk keuze zijn geweest maar als jullie er beide mee eens zijn is het goed toch.
    Je komt toch nog wel eens aanwaaien hier ondanks je ff rust houd

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Freewilly, ik denk dat het idd een heel goed besluit is. Het is voor jou idd te overzien en het zal hem rust geven om de dingen aan te pakken waar hij mee zit.

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FreeWilly; wat een dapper en goed besluit van jullie! Hopelijk geeft het hem de rust die hij nodig heeft en gaat alles daarna snel.
    Tip; een spiraaltje kan ook zonder hormonen. Misschien is dat een goed middel?

15. hier een negatieve test! ( wat ik ook al dacht)

dus op naar de iui..

liefs yippie

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @FreeWilly, knap hoor zo'n besluit! Fijn dat je alsnog een afleiding hebt, zo hoef je er niet telkens aan te denken.. Voor je het weet is het half jaartje om ;)

@Liza, je houdt ons wel in de spanning hoor! Hoop dat je vanavond positief mag testen ;)

@Yippie, balen meid! IUI is een feit geworden, hoop dat het daarmee gaat lukken.

Hier niets bijzonders, wacht op mijn ongi. Morgen laatste tabletten van provera. Ben wel benieuwd wanneer ik ongi ga worden.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @freewilly goed dat je een besluit hebt genomen met je man, en ook wel moeilijk. succes!

@yippie ow wat balen meid!

@lizam al getest? hihi (ik las morgenavond, is dat deze avond?of morgen hihi)

@enise oke, nou ben benieuwd naar de volgende iui!

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie balen meis dikke knuf nou op naar de iui.

Enise ik hoop dat de ongi snel komt meis

Hier morgen nog een dagje en dan eindelijk weekend

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    IK BEN ZWANGER!
    het is nog zo onrealistisch na zoveel tijd, maar wat een fijn gevoel.
    Meiden, ik hoop echt dat jullie dit heel snel ook gaan beleven.

20. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    **Breek eventjes in**
    LizaM, zag je net bij het wachtbankje topic.........
    Wat een nieuws meid! Zoooo super! Dikke proficiat!
    liefs

Share This Page