Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere Zwangeren in Januari - LizaM NOD Februari 02-02-09: Yippie 03-02-09: Hopes 11-02-09: Freewilly ( ronde 19 ) 17-01-09: Mounia (ronde 28 ) 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij IUI of IVF Afspraak MMM Geen afspraken. Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Enise Danjo maakt niks uit Freewilly 8 of 15 mei
LIZA M van harte gefeliciteerd echt super! lange wachten is beloond.. geniet er maar van.. liefs van yippie
Bedankt voor jullie lieve reacties. Zo apart om mijn naam in rose te zien. De pendel klopte precies! Toch apart.
*breekt weer in* LizaM gefeliciteerd met je zwangerschap! en dat geeft de burger weer moed *breekt weer uit*
LizaM, van harte gefeliciteerd, geniet ervan! @Yippie, heel jammer dat het niet gelukt is en je nu aan de IUI 'moet' beginnen, maar heel veel succes daarmee en hopelijk is het maar één keer nodig.
Lizam wat super super super fijn om te lezen meid geniet er van. Hoop dat de rest je heel snel gaan volgen
Dank jullie wel allemaal! Tril; hoe is het nu met jou? En de nieuwe dames? Al een tijd niets van jullie gehoord?
LizaM gaat goed hoormeid. Alleen zwaar de griep te pakken maar voor de rest afwachten... Vraag me af hoe lang het nog gaat duren. Wil niet ingeleid worden
Hallo allemaal, Ik klets al een tijdje mee op "30+ en zwanger worden", maar daar is bijna iedereen inmiddels zwanger, behalve ik. Aangezien ik nu ook 1 jaar bezig ben meld ik me ook hier maar eens aan. Misschien kan ik hier wat meer aansluiting vinden. Mijn verhaal: jaar geleden gestopt met de pil, ik heb sindsdien onregelmatige cyclussen gehad en moeite met het vinden van mijn ei. In november bij de HA geweest, en moet nu 3 maanden mijn temp. bijhouden. In januari voor het eerst mijn ei gesignaleerd, HOERA!, dat was een hele opluchting. Door het tempen ben ik ook achter gekomen dat mijn LF waarschijnlijk te kort is, dat was een minder leuke ontdekking. Eind van deze maand ga ik weer naar de HA, waar ik hopelijk een doorverwijzing krijg voor de gyn. Zo...dat was in het kort mijn situatie. Hoop dat er meiden zijn die in dezelfde situatie zitten en dat we kunnen kletsen over alle leuke, en minder leuke dingen van het zwanger worden!