Hallo allemaal, Ik heb maanden op de NOD forums meegeschreven, maar vind het zo moeilijk om steeds weer ermee geconfronteerd te worden met het feit dat ik weer een van degenen ben die het langst bezig is. Ik denk dat ik mij beter thuis zou voelen in een groep als deze. Mag ik me bij jullie aansluiten? Groetjes Toetje
Zal ik zeker niet doen Zico! Hoe is het met jou? @Toetje, helaas welkom hier! Natuurlijk mag jij je bij ons aansluiten. Wat is de reden dat jullie nog een half jaar zelf moeten proberen? Eigen keuze geweest? En wat voor onderzoeken hebben jullie allemaal gehad?
Nee, het is helaas geen eigen keuze. Zaad is onderzocht, uitstrijkje en 1 maand inwendige onderzoek en echo's gehad en die maand ook de samenlevingstest, hormonen onderzocht en laparoscopie gehad waarbij ook de doorgankelijkheid van de eileiders is getest, eigenlijk de hele mikmak dus. Er zijn wel wat kleine afwijkingen gevonden, maar allemaal zo gering dat ze er niks aan willen doen, dus moeten we het zelf nog proberen. Volgens de gyn ben ik nu extra vruchtbaar vanwege het doorspuiten van de eileiders, ik hoop het zo...
Toetje helaas welkom en natuurlijk mag je hier gezellig meekletsen wel fijn dat er eigenlijk niet echt wat aan de hand is meis.( maar ook lastig waarom raak je niet zwanger). T kmt uiteidenlijk wel goed meis rest alweer vergeten solly
Fijn dat alle onderzoeken goed zijn Toetje! Natuurlijk niet leuk om een half jaartje te wachten. Maar wie weet dat het juist wel in dat half jaartje lukt! Probeer positief te blijven, want alleen dan vliegt de tijd heel snel..
Enise; ik ben benieuwd of je nog zelf geklust hebt of heb je je gehouden aan het verbod? Hopelijk is dit jullie maand, ik duim heel hard voor jullie! Toetje; welkom hier. Je verhaal lijkt, zo op het eerste oog, heel erg op die van ons. Ook niets gekomen uit alle onderzoeken. Uiteidelijk is de tweede IUI raak bij ons. Dus verlies niet de moed, jullie tijd komt vast ook wel.
Hey LizaM, Ja en nee. Tijdens mijn eisprong hebben we veilig gevreen. En daarna gewoon ons gangetje gegaan.. Later had mijn man zoiets van, we hadden het gewoon moeten proberen. Ah ja....... hopelijk gaat het met de nieuwe poging beter.
he toetje welkom hier.. tuurlijk mag je mee kletsen gezellie.. hoe is het met de meiden hier zo.. wat was ik lekker stil hee.. nou het gaat beginnen vanaf vandaag hihi.. ga straks richting het ziekenhuis.. mounia ik hou je op de hoogte hoor! en de rest ook natuurlijk hihi liefs van yippie
Haha Danjo Yippie, veel succes meid Trouwens dames, mijn ongi is nog steeds niet doorgekomen, echt vet irritant man.. constant las van lichte bloedverlies, waarschijnlijk oud bloed.
Hoi hoi dames, Hier een verloren zieltje, dat is lang geleden zeg (shame on me). Ik heb het gigantisch druk gehad (en nog steeds) deze maand, volgende maand zal het stukken rustiger zijn en dan ben ik ook weer actiever hier. Hopelijk gaat alles goed met jullie en jullie trajecten. Het eerste wat me opviel was de zw banner van LizaM, meid ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij voor je. Geniet er lekker van en hopelijk duurt het voor de rest ook niet lang meer. Ik denk dat ik heel wat heb gemist hier, wie kan me een kleine update geven aub? Hier gaat alles goed gelukkig afgezien van de drukte. Ik wens jullie allen veel succes en voor de nieuwelingen welkom heelaas. Liefs dikke knuff Roosje. P.s: Nog HARTSIKKE BEDAKT voor jullie lieve cadeautje, hij is zekers leuk Danjo en echt superlief van jullie!
He roos leuk dat je effe komt! ik ben begonnen met de 1e iui.. maandag weer komen voor de echo en vannavond beginnen met spuiten.. dus daar gaan we dan.. ik mag nu legitiem spuiten en slikken haha..
Hoi Yippie, Nou op naar het spuiten en slikken dan, hoop dat het de eerste keer raak zal zijn meis. Ik wens jullie veel succes!
Hallo meiden, Bedankt voor het welkom en bedankt voor de bemoedigende woorden. Ik zal inderdaad proberen positief te blijven en proberen erin te blijven geloven dat het vast wel goed zal komen. Alleen vind ik dat soms erg moeilijk, maar dat zullen jullie vast wel herkennen. Maar om hier toch al een aantal zwangere dames te zien geeft ook wel weer moed. Trouwens nog gefeliciteerd meiden, ik hoop dat jullie een mooie zwangerschap mee mogen maken en er volop van kunnen genieten. En over een paar maandjes een wolk van een baby in jullie armen. @Yippie, ik zie dat jij nu gaat beginnen met IUI, heel veel succes gewenst. Hopelijk heeft het meteen een prachtig positieve test tot gevolg
Heey roosje lang niet gezien en gesproken meis je moet niet teveel hooi op je vork nemen he meis. Toetje het is idd fijn om hier suc6 verhalen te lezen dat er mensen zijn die naar een jar 2 jr 3 jr gewoon zwanger worden.
@yippie het is nu echt begonnen hoe was het spuiten? @toetje helaas welkom hier, maar wel gezellig natuurlijk!succes met alles, ik hoop dat je snel zwanger mag raken. @roosje zo lang niet gezien, ik spreek je vast snel weer hier of op msn!` @enise ow wat balen zeg!ik hoop dat je ongi snel doorkomt @danjo zeker druk met alle verjaardagen? hier vandaag ook een drukke dag, hele dag heb ik bezoek gehad maar was super gezellig! slaap lekker iedereen!liefs mounia
ja heb het wel druk idd mar ja niks aan te doen he. en euh wil jij wat vroeger naar bed heen gaan want je moet uitgerust zijn voor 14 februari hahahaha. ik moet zo wer aan het werk maar gelukkig bijna weekend de weken vliegen moet ook haha
Danjo hahahahahahah ja mounia je moet wel goed uitrusten nog 2 daagjes he Lieve meiden hoe gaat het met jullie? Yippie spannend nu gaat het echt beginnen he veel succes meid. Roosje meid fijn om weer iets van je te lezen. ENise is je ongi al doorgebroken? Free meid hoe gaat het evrder met jou je hebt idd gelijk spontaan is veel leuker dan ingeleid te worden maar we zullen het zien. Nieuwe meiden helaas welkom hier. Maar het is een erg fijn topic met hele lieve meiden waar jullie je ei goed kwijt kunnen veel succes. Vandaag is DE grote dag maar achhh geen paniek ik heb nog tot 14 feb de tijd