he mounia maak je maar niet druk hoor het valt echt mee.. nu denk ik dat ik me daar zo druk voor heb gemaakt haha.. maandag weeer komen dus we zullen zien.. verder iedereen een dikke knuffel en dat we 2009 veel roze mogen hebben..
Meiden, ik wil even wat kwijt. Ik zie dat velen van jullie al veel langer bezig zijn dan wij en heb er respect voor dat jullie nog zo positief kunnen blijven. Ik schaam mij diep dat ik mijn negatieve gevoelens hier zo heb geuit terwijl de tijd dat wij bezig zijn jullie misschien als kort in de oren klinkt. Ik hoop dat ik hiermee niemand gekwetst heb en zal proberen wat meer te relativeren. Dat wilde ik gewoon even kwijt.
@toetje nee meid je hoeft je echt niet schuldig te voelen! of iemand nu 1 jaar of 2 jaar bezig is of meer,we hebben allemaal dezelfde wens! en ook iedereen heeft z'n up's en downs. @danjo hahaha jaaa ik zorg dat ik de 14de helemaal ben uitgerust!haha @yippie oke blij om te horen!haha @tirtil jou zie ik de 14de haha
Toetje het is idd ons eerste kindje het heeft precies 24 rondes geduurd net dat ik dacht van volgens mij gaat het nooit lukken kwamen we er achter dat ik zwanger was. Ik heb clomid gebruikt om een eisprong op te wekken Mounia tot de 14e hihih
Erg lief van je dat je dat zegt, maar of je nu lang of heel lang bezig bent, we willen allemaal even graag en dan maakt het aantal maanden dat je bezig bent niet uit! En hier MAG je trouwens je trouwens je negatieve gevoelens uiten hoor! daar zijn we voor! Hopelijk breng je ons snel goed nieuws!
@tirtilisko, verhalen als de jouwe doen mij goed, ze geven weer wat hoop. Hoe voel je je? Al bepaalde dingen waardoor je denkt dat het ieder moment kan gaan gebeuren of denk je dat het nog even kan duren. Is natuurlijk moeilijk te zeggen he, maar je hoort wel eens dat vrouwen vlak voor de bevalling opeens opruimwoede krijgen enzo. Spannend hoor. @Hopes en Mounia, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn, net als iedereen hier. Wat een geduld moet je toch hebben he, maar daar krijgen we dan wel iets heel moois voor terug. Hopelijk wordt dit een goed jaar
Geduld is een schone zaak en denk ook dat je went aan het wachten ( klikt stom maar is echt zo) in mijn geval duurt het ook steeds een jaar voor ik zwanger word en ben ik het gaat het mis. Maar we vechten door en uiteindelijk komt het wel goed. Moeten ook ff de lijst opzoeken kijk vanav wel ff of iemand moet het al hebben gedaan voor mijn
Toetje lieve meid ik hoop dat ook jij snel mag gaan genieten en dat je snel zwanger zult raken. Maar echt ik verloor ook al mijn moed de meiden van hier weten het ik had zoiets van nooooooiiiittt gaat het lukken. Maar kijk eens nu. Het gaat echt goed komen dikke knuf meid. Ik voel nog niks eigenlijk ja wel ongipijn maar dat heb ik al bijna 2 weken geen krampen. Maar het kan ook ineenssss beginnen he Had ik ook maar last van die opruimwoede hahah zit al een paa dagen van ff de nachtkastjes goed uitsoppen en de keuken kasten maar zit het al dagen op te schuiven. maar MOET hetvandaag echt doen hahah
Haaaiii ladies, Jaaa vandaag ben ik ongesteld geworden! Wat ben ik blij haha Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho! Hoop dat alle eitjes weg zijn.. @Tirtilisko, je zoontje wil er nog niet uit he? hihi echt spannend! @Yippie, veel succes met spuiten, ben benieuwd naar je 1e FM! @Toetje, je hoeft je echt niet te schamen hoor! Je mag hier altijd je hart luchten, dan doen wij toch ook? @Mounia, hihi altijd leuk hoor bezoek hebben, maar dan ben je wel weer kapot he?
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere Zwangeren in Januari - LizaM NOD Februari Hopes 11-02-09: Freewilly ( ronde 19 ) 17-01-09: Mounia (ronde 28 ) 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij NOD Maart Yippie Enise IUI of IVF Afspraak MMM Geen afspraken. Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Enise Danjo maakt niks uit Freewilly 8 of 15 mei Enise wat fijn meis Nog meer meiden belangstelling in de meeting?
Meiden als eerst sorry dat ik niet op jullie reageer heb heel erg pijn al mijn botten doen zeer. Gister nacht waren we tot 2 uur in het ziekenhuis ik had gister bloedverlies. En voelde de kleine ook niet goed er is een CTG gemaakt gelukkig was alles goed. Op het CTG was wel te zien dat ik harde buiken had. Ik heb nu sinds gisteren ook VRESELIJKE ongi pijn maar geen krampen met regelmaat een aanhoudende pijn. Heb de hele nacht niet geslapen ben heel erg moe. De arts zei al dat ik er zo geen kracht voor zou hebben Ik ben ook vreselijk misselijk kan ook niks eten Ik hoop dat ik vandaag en morgen goed kan uitrusten en zondag mag hij zich dan aankondigen hihi. IK ben nog steeds verkouden dus normaal adem halen door mijn neus gaat ook niet. De gyn zei ook dat ze hoopt dat mijn verkoudheid snel overgaat omdat ik anders vergeet hoe ik juist moet ademhalen.
Hopes echt leuk dat jij ook meegaat super Tirtil vervlend meis ik hoop dat je ventje zich snel aankondigd dan kun je weer ff helmaal bijkomen dit is ook niks zo. Nou ik ga werken en zou blij zijn als het weekend is doei doei
Tirtil: nog ff volhouden meis! dikke knuffel! Danjo: lekker weekend! ik heb ook nog eens een week vakantie! tja, onderwijs he...
@tirtilisko, gelukkig dat alles goed was met het onderzoek, maar wel erg vervelend dat je je zo voelt. Heel veel sterkte, hopelijk voel je je snel weer wat beter en hoef je ook niet meer lang te wachten en kan het genieten gauw beginnen, nog even volhouden. Ik heb gisteren een echo gehad en de gyn dacht dat mijn eitje misschien al weg was . Dat is wel erg vroeg, heb ook niks gemerkt aan mijn lijf, normaal wel in mijn vruchtbare periode. Ik dacht eigenlijk dat hij nog moest komen, maar sinds gisteren wel buikpijn en pijnlijke borsten, wat bij mij altijd direct na de eisprong begint. Hopelijk goed getimed met klussen dan, want dit is echt totaal onverwacht. Gisteren vertelde een collegaatje aan de telefoon dat ze zwanger is, is al de tweede sinds wij aan het proberen zijn. Natuurlijk was ik blij voor haar, maar toen ik ophing kon ik de tranen eerlijk gezegd niet bedwingen. Ik gun het haar van harte en het is absoluut geen afgunst, maar had het er toch wel wat moeilijk mee. Hebben jullie dit ook of ben ik nu te egoïstisch? Ik heb overigens enorm toneelgespeeld dus het haar niet laten merken hoor.
kind, ik speel al bijna 3 jaar toneel, doe heel enthousiast, maak onwijs leuke kraammanden, koop leuke kadootjes en pas op de babies... en als ik alleen ben ga ik huilen. Tja, zo is het nu eenmaal... eens mag ik het grote nieuws vertellen, maar weet wal dat ik dat heel voorzichtig ga doen, je weet maar nooit wat er bij anderen speelt...
Helemaal mee eens. Veel mensen kunnen heel vervelende opmerkingen maken, uit pure onwetendheid. Iemand die zelf heeft ondervonden dat het niet zo vanzelfsprekend is zal daar veel voorzichtiger mee omgaan. Mijn collega heeft het trouwens ook heel voorzichtig verteld hoor. Ze weet ervan dat wij bezig zijn omdat dat nodig was met mijn werk. Ik was de eerste die het hoorde omdat ze niet wilde dat ik het van iemand anders hoorde. Dat vind ik toch wel heel erg lief, dus bij haar was er niks bots aan en ik waardeer haar lieve houding heel erg. Mag ook wel gezegd worden
dat is inderdaad heel fijn, vriendinnen van mij gaven het van te voren zelfs al aan, zo van: wij gaan er (weer) voor! zodat het niet zo hard zou aankomen als ze vertelden dat ze zwanger waren, kon ik me er vast op voorbereiden... helemaal niet nodig maar wel ontzettend attent en lief! Ach ik weet vaak als een van de eerste wanneer mijn vriendinnen zwanger zijn, meestal al de dag na de test..hahaha, is ook wel weer een eer, maar het blijft zeer doen. Ik ga zo lekker naar naar van mijn vakantie genieten!
@enise eindelijk ongi! hopelijk word dit een geslaagde iui voor je! ik was niet erg moe van mn bezoek , het waren vriendinnen dus ja lekker samen gekookt enzo @toetje heel herkenbaar hoor, ondertussen zijn ook heel wat meiden in mijn omgeving moeder geworden. ik heb het het moeilijkst zeg maar met mijn schoonzus want dat komt dan wel erg dichtbij, zij waren in 2 rondes zwanger, dus dan voel je die brok in je keel wel. en tuurlijk gun ik het iedereen van harte!maar ik wil ook...meid dit jaar word gewoon ons jaar! @danjo werkse! @tirli ik had je al gesproken, maar lekker rustig aan doen schat, ik zie je dit weekend sowieso!kus!