Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo,

Daar ben ik ook weer....
    Even een vraagje: Ik lees dat veel van jullie al bij de gyn zijn geweest. Wat was bij jullie de reden dat jullie werden doorgestuurd? Want nu ik weet dat ik een eisprong heb ben ik zo bang voor dat de ha mij niet door wil sturen naar de gyn. Want mijn cyclussen zijn niet superlang en ook niet super-onregelmatig (zie onderschrift). Ik heb dus wel 2x een korte luteale fase gehad, dus ik hoop dat dit dan genoeg is om te worden doorgestuurd.
    Ik lees hier ook veel dat er geen medische oorzaak gevonden kan worden voor het niet zwanger worden, en dat is uiteraard een opluchting, maar het lijkt mij behoorlijk frustrerend. Dan kan je alleen maar wachten/wachten/wachten...en dat is iets waar ik zo knettergek van wordt. Dus ik hoop niet dat ik ooit te horen krijg "probeer het nog maar een half jaartje". ik heb echt respect voor alle meiden die wel in dit schuitje zitten.

Verder herken ik veel in het verhaal van Toetje. Ook ik reageer blij en enthousiast als er weer een bekende zwanger is, maar ondertussen doet het elke keer weer pijn. Vooral de zwangerschap van mijn 6 jaar jongere schoonzusje is voor mij een moeilijkste moment geweest, toen was ik echt heel erg verdrietig. Zij na 2x zwanger, terwijl ze nog alle tijd heeft...Maar ik probeer positief te blijven, al hoewel mij dit het ene moment beter lukt dan het andere moment (ligt eraan waar ik zit in mijn cyclus).

Fijn weekend allemaal!

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    mb01,
    de reden bij ons was slecht zaad, de HA had ons beide tegelijkertijd onderzocht.
    volgens mijn HA zijn cyclussen langer dan 38 dagen een reden voor doorverwijzing (heb ik niet, maar toevallig haar eens horen zeggen).

en ik zie dat je nu (bijna) 1 jaar bezig bent, dus ook een reden om doorgestuurd te worden.
    maar elke HA is anders, ik hoop dat je een leuke HA hebt. succes meid!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden Mounia is nu naar Tirtil ze verliest bloed en ze moet overgeven en ze moet van het zh komen dus een grote kans dat het begonnen is.
    Ik hou jullie op de hoogte

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    lieve meiden. Bedankt mounia lavast sorry ik typ heel snel nu.
    Heb dus overgegeven en begon in eens met mijn hele lichaam te shaken echt alles trilt als ik weet niet wat, Heb het zh gebeld en de situatie uitgelegt duidelijk gezegd dat ik geen weeen heb ik bedoel dat ze niet komen en gaan. Toen zei de assistente als je wilt kan je komen. Ik zei ik heb geen vervoer dus wat denken jullie en toen heeft ze het met de gyn besproken opeens hoorde ik haar zeggen je moet METEEN komen. Het zal toch niet zo makkelijk zijn ik hoor van mensen dat ze het echt weg moeten puffen etc. Heb wel 30 min geleden ofzo om de 3 min 5 x een soort samentrekking gehad bij mijn baarmoeder. Ik snap het echt niet. Maar we gaan dus straks richting het zh ik wacht nu op mounia. duimen jullie allemaal dat het goed komt

Sorry voor me fouten heb het

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tril natuurlijk duimen we voor je!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia net ff gesproken tirtil is erg rustig en maakt het goed
    dr bloeddruk was wat laag en nu zijn ze dr urine aan het controleren
    ze heeft wel last van harde buiken etc.
    straks gaan ze kijken of ze ontsluiting heeft het naddeel is dat het erg druk is op de verloskamers
    einde bericht zodra ik meer weet laat ik het jullie weten
    nu gaat danjo even ene schoonheidsslaapje doen haha

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

nou ik ben terug van tirtil, het was een start, maar nog niet genoeg reden om te blijven in het ziekenhuis.(ze heeft nog geen ontsluiting enzo, maar de harde buiken kwamen met vlagen dus vandaar dat het een start is)
    dus ik ben weer thuis.
    ik verwacht dat dit weekend het wel gaat gebeuren.
    ik hou jullie op de hoogte en dan waarschijnlijk via danjo.

slaap lekker allemaal, groetjes mounia

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oeh Tirtil......wat spannend meid!
    Zet 'm op en kom maar op met dat mooie kereltje!
    liefs

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meiden vals alarm :( Gisteren waren we met tot midden in de nacht in het zh. Op het CTG was te zien dat ik regelmatig harde buiken had. Dat het dus een begin was en de ongipijn kon ook een begin zijn. Maar ik heb geen ontsluiting de baarmoeder was wel verweekt zei de gyn. Dus ze dacht dat het niet lang meer zou duren. Ik heb nog steeds dat ongi gevoel het is echt niet prettig die pijn en ook erg pijn bij mijn liezen bekken. Daar krijg ik meestal krampen. De harde buiken waren gisteren ook erg regelmatig zei ze. Maar ontluiting was er niet. Omdat ik ook zo duizelig en misselijk was en reselijk hoofdpijn had hebben ze ook gekeken of er iets in mijn urine zit. Er waren wel eiwitten gevonden maar niet zo veel zei ze. Mijn bloeddruk was aan de lage kant. En ze zei dat ze heel goed kon zien dat ik die dag haast niks had gegeten. En dat er sporen van uitdroging te zien waren (ketomen ofzo) Maar gelukkig was het nog niet erg en mocht ik met de voorwaarde heel veel te drinken naar huis. (ik ben in het begin van mijn zwangerschap flink uitgedroogd geweest lag 8 dagen in het zh maar gelukkig was het nu niet zo erg) Sorry dat ik ook jullie zo in de spanning heb laten zitten. Ik word echt gek van al die krampen en pijn omdat ik dus niet weet hoe of wat.

Hierbij wil ik mounia nog een keer bedanken. Wat ben jij toch een lieve schat echt waar ze kwam als eerst uit een andere stad om bij me te kunnen zijn. En heeft dus uren met ons in het zh gezeten. Haar man ook terwijl hij vanochtend om 8 uur moest gaan werken. Ik heb er geen woorden voor mounia jullie verdienen echt het beste van alles. IK vind het zo erg dat ze voor niks zoveel uur hebben gemist van hun slaap :( KOn ik de tijd maar terug draaien. Dikke kus

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    tirtilisko, nogmaals beter een keer teveel komen dan te weinig!
    het was echt geen moeite, jou lieve woorden maken het goed haha, je bent echt een lieverd!
    rust lekker uit, want voor je het weet zitten we weer met zn alle in het ziekenhuis ;)
    knuff!

nou ik heb dus flink uitgeslapen vandaag haha, ook omdat ik denk dat tirli snel gaat bevallen, dus ben nu goed uitgerust :D
    ik ga zo even wat boodschapjes halen.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goed bezig mounia
    ik heb een hangpoets dag

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    tirtilisko, kwam even kijken hoever je was en ik zie dat het bijna gaat gebeuren. Spannend zeg, zet hem op!

13. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @tirtilisko, wat een spanning allemaal. Rust goed uit meid en ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden,

ik ben weer terug van vakantie! We hebben netjes op de juiste dagen geklust en verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Was een heerlijke week met veel sneeuw en veel gezelligheid. Alhoewel de gigantische hoeveelheid aandacht die mijn zwangere vriendin kreeg niet altijd even makkelijk was. Maar goed, we hebben het weer gehad. Nu op naar de oplevering van ons huis, nog ruim een maand en dan is het hopelijk zover!

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Vervelend voor je dat die zwangere vriendin zoveel aandacht krijgt. Ooit is de aandacht er voor jou meid!

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Fairy fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! dat soort dingen zijn altijd lastig he met zwangere vriendinnen... En spannend het huis!

Ik ben weer goed uitgeslapen, dus tirtilisko de weeen mogen komen hoor! :D hahaha

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft welcome back lekker uitgerust
    spannend weer ik duim hoor.

Mounia goed zo

Ik ben net terug van een verjaardag en het eten staat aan.
    Morgen weer werken pfff

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    danjo druk weekend gehad dus! en morgen weer aan t werk, rust vanaaf maar lekker uit.

19. hier alles onder controle morgen effe kijken hoe het ervoor staat.. ben benieuwd

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja ik doe ook lekker niks meer

Deel Deze Pagina