Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere Zwangeren in Januari - LizaM NOD Februari 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij NOD Maart Yippie Hopes Mounia Enise IUI of IVF Afspraak MMM Geen afspraken. Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Enise Danjo maakt niks uit Hopes 8 Mei Freewilly 8 of 15 mei
Hallo allemaal, Ik zie hier een paar keer de lijst voorbij komen en weet niet zeker of ik mij zelf erop moet zetten of dat Danjo dat iedere keer doet. Dat verschilt namelijk op de verschillende topics. En moet ik daar ook een afspraal als samenlevingstest op zetten? Groetjes Toetje
Hoi hoi lieve dames, Hoe gaat het met jullie? Hier heel vermoeid vandaag, wil een grote schoonmaak houden maar heb geen fut pfff. Danjo, ja deze dagen worden het rustige dagen. Heb afgelopen week 2 bruiloften gehad, en gisteren is ook nog eens mijn schoonzus bevallen van een meisje. Dit weekend zal weer drukker zijn ivm feesten maar door de weeks hou ik het rustig. Mounia, yeps meissie we spreken elkaar gauw. Tirti, hopelijk duurt het niet lang meer voor jou. Ik wens je een gemakkelijke bevalling toe! Toetje, schuldgevoelens zijn nergens voor nodig meid. Iedereen ervaart de pijn op haar manier en dat heeft niks te maken met hoe lang je bezig bent meid! We zijn er hier om elkaar te steunen in makkelijke en moeilijke tijden, dus klagen doe je zeker niet. Anders was ik de zeur van de groep haha. Mb01, ik heb een onregelmatige cyclus waardoor ik met 7 maanden al door werd verstuurd naar de gyn. Ft, fijn dat je een heerlijk vakantie hebt gehad en van alle kansen gebruik hebt gemaakt. Hopelijk was het een vruichtbare vakantie en wat je vriendin betreft, gewoon niks van aantrekken. Kipkip, zo zo jij bent al een heel eind. Niet lang meer zo te zien. Yippie, ben ook benieuwd meid. Enise, op naar een geslaagde iui meid. All, dikke knuff Liefs,
Toetje als je het zelf kan mag je het zelf doen hoor als iemand anders het voor je moet doen kun je het hier gewoon doorgeven
Lieve meiden enen snel een berichtje van mij had vandaag weer een controle in het zh. Ik word aanstaande donderdag ingeleid dat wil ik helemaal niet ik wil het zo graag spontaan Moet ook tot de bevalling echt begint etc (kan wel dagen duren zei de gyn) in het zh slapen dus woensdag is mijn laatste dagje thuis wat vind ik dit toch tegenvallen hoop toch zo erg dat het spontaan voor donderdag begint. De gyn zei ook dat mijn man sávond's rond 20:00 21:00 weg moet en pas gebeld gaat worden als ik 8 a 9 cm ontsluiting heb. Daar ben ik het echt totaal niet mee eens ik wil hem echt wel bij me hebben. Wil niet alles alleen mee maken Sorry dat ik zo zeur en dat vooral in dit topic jullie zullen wel denken kijk waar ze over zeurt. maar het viel me echt even flink tegen Roosje bedankt meid. Hoe gaat het verder met jou 8 mei is voor mij ook ok voor de meeting.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere Zwangeren in Januari - LizaM NOD Februari 22-02-09 : Fairytale Danjo houd het niet bij NOD Maart Yippie Hopes Mounia Enise 3-3 Toetje IUI of IVF Afspraak MMM 17-2 Toetje samenlevingstest Nog een belangstelling in een meeting? Mei : Mounia, Tirtilisko, Enise Danjo maakt niks uit Hopes 8 Mei Freewilly 8 of 15 mei
tirtilisko, ik begrijp dat je dit vervelend vindt en vind niet dat je zeurt. Vooral ook erg vervelend dat je man er niet meteen bij mag zijn, ik kan me voorstellen dat jij hem er liever bij wilt hebben. Hebben ze gezegd waarom dit moet?
Tirti meissie, je zeurt helemaal niet. Ik hoop ook voor je dat het alsnog een spontane zwangerschap wordt, en ik zou als ik jou man was echt niet weggaan. Hij heeft het recht daar te slapen, mijn broer is geen enkele seconde verwijderd van zijn vrouw gisteren toen ze haar gingen inleiden totdat ze beviel dus echt onzin wat ze zeggen, laat je man voet bij stuk blijven meid. Ze kunnen hem moeilijk eruit gooien, en helemaal omdat je verder niemand hebt en buiten dat de cm's kunnen zo snel gaan hij misschien niet op tijd is. Ik ben de zeur hier nu hahah, let maar niet op mij. Met mij gaat het goed, heb last van mijn rug, krampen en ribben.
Lieve meiden, veel gebeurt hier ondertussen en ik ben een poosje niet geweest. Maar 't gaat goed hoor. Ik heb vakantie en ben lekker aan de studie. En: we zijn bezig met een huis! Ik weet eigenlijk nog niets, maar wel dat we mischien binnenkort een huis in ons bezit hebben. We gaan straks eerst naar de hypotheker in de mogelijkheden te bespreken. @Toetje, we kennen hier stuk voor stuk de pijn die horen bij het steeds manier niet zwanger worden terwijl de één na de ander een kindje lijkt te krijgen om je heen. Dat gevoel mag je hebben en juist hier eens lekker van je af praten omdat mensen in je omgeving dat niet altijd begrijpen. Overigens hebben wij wel verteld aan vrienden en ik aan collega's e.d. dat wij graag kinderen willen. Als zij een kindje verwachten hoef ik dus geen toneel te spelen. Dat scheelt een hoop gedoe. 17 Rondes vind ik trouwens genoeg om af en toe in de put te zitten hoor. En het gaat er niet om wat ik of anderen vinden als het om jouw gevoel gaat, dan gaat het gewoon om wat jij voelt en hoe jij het ervaart, daar kan ik een mening over hebben misschien, maar geen oordeel. Jij hoeft je niet te schamen voor jouw verdriet en pijn omdat een aantal anderen hier langer dan jullie bezig zijn, zij hebben nl ook het punt van '17 rondes' gehad en hadden er toen net als jij al verdriet over. @mb01, wij zijn doorgestuurd naar de gyn omdat mijn cyclus steeds langer werd en niet stabiliseerde. Ik had ook getemperatuurd en die lijsten waren niet zoals ze horen te zijn. Maar als je al een jaar bezig bent, mag je sowieso naar de gynaecoloog hoor. En ook als je cyclussen hebt van rond de 40 dagen of langer. @Tirtilisko, wat een gedoe zeg. Hopelijk zet het snel door en heb je je kleintje snel in de armen. Ik zou echt het complete ziekenhuis op stelten zetten als mijn man niet bij me zou mogen zijn tijdens de ontsluiting. Ik zou dat nooit en te nimmer laten gebeuren, echt gewoon niet, geen discussie mogelijk. Wat ik er maar mee wil zeggen : hou voet bij stuk als het daarover gaat, laat het niet gebeuren meid, want je hebt je man nodig, punt uit. Er is erg veel gezegd, dus sorry als ik iemand vergeten heb. Zoals jullie weten nemen wij een poos rust. Ik mag daarom ook van de lijst af, want ben al ongie geweest. Ik heb er gelukkig rust over en weet dat het een goede keuze is geweest. Het doet mij ook pijn anderen te zien met baby's of een zwangere tijd, maar heb er nu ook echt weer vertrouwen in dat onze tijd gaat komen, ook al gaat dat dus sowieso nog een poosje duren. Mijn man en ik investeren allebei in onze gezamenlijke toekomst nu en dat is ook positief voor als er kinderen gaan komen, zij profiteren mee van het succes wat we kunnen behalen met onze investeringen van nu. Als ik daaraan denk, vind ik weer moed om door te gaan in onze keuze. En zou natuurlijk super zijn als we idd een huis kunnen kopen, zodat we, als er kinderen komen, daar ook fatsoenlijke ruimte voor is in huis. In ons flatje van nu zou het flink behelpen zijn. Overigens vind ik het erg leuk bij een aantal van jullie nu geizchten te weten als ik posts lees. Ik hoop dat ik met de volgende meeting ook meekan. Nou goed, ik ga weer verder aan de studie. Tot later deze week. Groetjes, FreeWilly.
@free wat leuk dat jullie kijken voor een eigen huisje, spannend! haha en ja het is idd leuk om de gezichten te kennen van een aantal meiden hier! @roosje nog gepoetst? wel luisteren naar je lichaam he @tirli ik had je (zoals altijd haha) al gesproken erover, vind het belachelijk dat ze dan pas je man willen bellen maar goed, ik hoop dat je eerder weeen gaat krijgen schat! 8 mei is voor mij ook prima!
voor 8 mei ga ik kijken wat ik kan doen het rooster is nog niet klaar maar komt goed hoop ik.. ik ga het wel noteren.. liefs yippie.. o ja moet morgen terug komen!
Mounia, ik heb wel wat gedaan maar niet echt veel. Ja ik zal wel moeten want de pijn is soms niet te verdragen, maar goed het is voor een goede doel! Yippie, veel succes morgen!
@Freewilly, dank je voor je lieve woorden, het doet zo goed om hier mensen te treffen die weten wat je voelt. Ik ben blij dat jullie rust kunnen vinden en jullie gedachten op het nieuwe huis kunnen zetten, dat is ook een spannende periode en zal ook zeker fijn zijn als je straks de ruimte hebt als er een kindje komt. Heel veel succes met het huis.
Haaaiii ladies, Tijdje niets van me laten horen hihi, heb lekker lang weekend verlof gehad.. met mij gaat het prima! @Tirtilisko, wat vervelend dat het niet echt wil gaan. Hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden, lijkt mij ook niet prettig! @Mounia, echt lief van je dat je Tirtilisko steunt en bij haar bent @Danjo, 8 mei komt voor mij ook beter uit, gezellig
gezellig meiden 8 mei de meeting heb dr al weer enorm veel zin aan. Enise heerlijk wat langer verlof Toetje fijn dat je het hier naar je zin hebt mnaar daar had ik eigenlijk niet aan getwijvelt (oeps) Free heerlijk vooruitzicht dus even Meiden hier iemand die kapotjes is dus ga ff snel beetje lezen en lekker op de bank
@Tirtil, meid, ik ga voor je duimen dat het alsnog gewoon vanzelf op gang komt en dat je man er gewoon bij is. Ik vind het idd te gek voor woorden dat ze hem pas zo laat bellen. Ik zou gewoon zelf op de gang bellen. hahaha @Roosje, ook al is het voor een goed doel, last van je rug hebben is nooit leuk. Ik hoop voor je dat het weer wegtrekt. Lekker een warm kruikje ertegen. @Freewilly, wat spannend, een huis kopen! Fijn te horen dat je je goed vermaakt en dat je je goed voelt bij jullie keuze. @Danjo, heerlijk lekker met een boek op de bank! Rust maar lekker uit meid.
Even een vraagje, misschien dat jullie het weten. Ik heb vandaag een follikel meting gehad (gewoon vanwege samenlevingstest), was 16 mm, maar ik heb het gevoel dat ik nu mijn eisprong kan voelen. Ik weet dat 16 mm wat klein is, maar kan het dan toch rijp genoeg zijn? Ik weet natuurlijk niet of ik ook echt mijn eisprong heb, dat zal morgen mijn temperatuur moeten uitwijzen, maar ik maak mij nu toch wel zorgen of dit wel hoort. Weten jullie dus of een follikel van 16 mm wel rijp kan zijn?