Hmm.. weet het helaas niet zeker. Als mijn gyn zegt dat ie vanaf 18 mm springt, dan denk ik dat hij morgen zal springen Zou het echt niet met zekerheid kunnen zeggen, maar maak lekker gebruik van deze dagen
alles boven de 15 mm kan springen of het een ideale afmeting is durf ik niet te zeggen Hier spingt ie iig rond de 20
Meiden bedankt voor de lieve woorden. Het is bijn zover de spanning begint nu wel erg hoog te worden. Vandaag voor het laatst uitgeslapen hihi
Tirti, veel succes schat en neem alle rust die je hebt vandaag want morgen zal je die zekers nodig hebben. Hou me op de hoogte he!
Roosje is goed meid ik zal je op de hoogte houden.Er zijn best wel dingen die ik nog moet regelen. ff beddengoed verwisselen, keuken beetje opruimen, de was eigenlijk niet heel veel maar wel wat dingen wat ik nog af wil hebben. Owwwww begin het vannacht maar spontaan wat zou ik blij zijn
Schat doe wat je aankan en laat de rest voor wat het is, het loopt echt niet weg hoor! Denk aan jezelf en de kleine nu, dat is belangerijker dan het huishouden/inspannen. Ik zal aan je denken en voor je duimen meid.
Trouwens dames, Ik heb 4 dagen GonalF gebruikt en vandaag voor het eerst FM gehad. Mag vandaag Pregnyl gebruiken en krijg vrijdag mijn 3e IUI! Snel he?
hah enise ben je nog sneller als mij ik zit op 7 dagen glonal en moet vrijdag weer komen waarschijnelijk zondag iui.. liefs mij
Enise dat is lekker vlot zeg Yippie waren je eitjes niet zo snel gegroeid meid dat je waarschojnlijk pas zondag de iui hebt
@tirtilisko, spannend, maar maak je maar niet te druk om het huishouden. Sterkte en ik hoop voor je dat het inderdaad alsnog spontaan begint.
Ik heb mij trouwens gisteren te druk gemaakt over de grootte van de follikel want vanochtend was mijn temperatuur nog laag dus eisprong is nog helemaal niet geweest. Maar zit wel aan te komen geloof ik, maar als ik het goed heb begrepen groeit hij 1-2 mm per dag dus als hij morgen pas springt is het goed denk ik (gisteren 16 mm). Ben nu toch wel opgelucht
Tril; spannend meid! Enise; wat goed dat het zo snel gaat ineens! Sterke. Yippie; hopelijk volg jij ook heel snel met mooie eitjes en een nog beter resultaat! Toetje; fijn dat het nog moet komen. Weet je ook zeker dat je goed zit met klussen.
hier waren 2 eitjes 1 van 14,2 en 1 van 15- geloof ik.. nu aan de onderzoeks medicijnen.. en dan zondag waarschijnlijk de iui
Meiden nogmaals allemaal bedankt ik dacht ik kom jullie nog even ''groeten'' voor DE grote dag pfffff mega spannend heb al de hele avond hoofdpijn, buikpijn en ben mega misselijk. Ik hoop dat alles goed zal gaan dikke knuf voor jullie allemaal