Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Tirtilisko, spannend vandaag. Lijkt me zo'n gek idee dat je waarschijnlijk vanavond of morgen opeens met zijn 3-en thuiskomt. Heel veel succes en sterkte!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtil, echt heel veel succes meid, hoop dat het heeeel goed zal gaan! :D

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tirtil lieverd suc6 he je kan het ik hoor het van jullie.
    Ik moet wel werken maar als het echt moet kan ik tussendoor online als ik belangrijk nieuws heb

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meiden allemaal bedankt.

We waren hier om 8 uur en moesten gaan wachten tot er iemand kwam kijken. Zo rond kwart voor 9 ben ik aan het CTG vastgelegd. Hebben ze een hartfilmpje gemaakt van de kleine die was gelukkig perfect ik had ook last van weeen/harde buiken zei de verloskundige. Later kwam ze mij om half 10 een pilletje geven dat werd vaginaal ingebracht. Het toucheren deed geen zeer maar opeen begon het wel pijn te doen maar ze had het dus niet tegen mij gezegd omdat ik anders nog meer in paniek zou raken van de angst ze heeft me ook gelijk gestript zei ze :D Ze heeft het hoofdje aangeraakt zei ze en ze heeft een beetje met de vliezen gerommelt en er was 1 vinger doorgankelijkheid ofzo iets zei ze. Ik weet niet of dat betekend dat ik dan 1 cm ontsluiting heb maar ja. En de bm was half rijp maar om er voor te zorgen dat hij dus helemaal rijp zou worden heb ik vaginaal een tabletje gekregen. Daarna wel veel last gehad van harde buiken ik moest een uur blijven liggen en om half 11 mocht ik beginnen met lopen. Ik ben nu tot 1 uur vrij om 1 uur moet ik weer aan het CTG en daarna volgens mij weer een tabletje of ik hoop het niet hoop liever gelijk aan het infuus. Ik hoop dat het strippen ook gaat helpen. Ze zei dat als de bm nog niet rijp was dat het misschien zelfs 3 dagen kon duren. Maar nu zegt ze misschien vanavond of morgen. Ik hoor om half 2 meer hoop ik als ik kan laat ik dan weer weten hoe het verder gaat.

Echt maf dat ze zo het hoofdje heeft aangeraakt enz :( :D

xxx

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,
    mijn pc deed de laatste dagen een beetje raar dus vandaar dat ik nu pas reageer.

@tirtil succes meid, ik zie je straks! ;)

@enise zo dat schiet op met de eitjes, succes!

@yippie ook voor jou veel succes!

@toetje nog kunnen klussen optijd lees ik!

@danjo werkse, en zodra ik bij tirtil in t ZH ben sms ik je.

hier alles zn gangetje, ik wacht op het "juiste moment" om naar tirtil tegaan.

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo daar.

@Tirtilisko: spannend allemaal hoor. Heel veel succes meid, en straks heb je een mooie baby in je armen.
    @Mounia: wat lief dat je er zo voor Tirtilisko bent
    @Enise en Yippie: voor jullie gaat 't ook snel zeg. Hopelijk zijn jullie allebei zwanger over 'n paar weekjes.

Ik zit ook in spanning, wij gaan vanmiddag 'ons' huis bekijken. Ik ga straks eerst naar mijn vader, omdat we denken dat de buren in de tijd waarin het huis leeg stond snel een garage tussen beide huizen hebben gebouwt, zodat je niet meer om het huis heen kan lopen. Op zich niet heel erg, maar de beschriving 'eindwoning' klopt daardoor niet meer en we willen het in dat geval op de argumentenlijst zetten om geld af te pingelen. Mijn vader werkt op het gemeentehuis en kan m.b.v. foto's enzo zien hoe de verdeling van de grond is en of die garage daar dus wel mag staan en of die er al lang of nog maar pas staat.

Ik hou jullie op de hoogte. En ik hoop dat als ik hier weer langskom, Tirtilisko inmiddels een beebje heeft!

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @FreeWilly, hoop het!
    Spannend hoor naar een nieuw huis kijken. Gelukkig hebben wij dat allemaal achter de rug ;)

@Tirtilisko, zo dat is een verhaal zeg! Hoop dat alles goed gaat meid ;)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tirtil spannend hoor meis
    Ik had net Mounia nog ff aan de lijn maar er was nog niet veel verandering , ze zou me up to date houden dus jullie horen het van zelf.

Free spannend meis hoop dat het is wat jullie zoeken.

Hier moe en het sneeuwt hier wat een ellende allemaal.
    Vanavond lekker op de bank en lekker niks doen

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat leuk, sneeuw! Hier zie ik helemaal niks haha, echt apart!

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden weer allemaal bedankt voor de succes wensen

Bianc owww was het maar waar ging het bij mij ook maar zo snel :( Hier werken ze niet met gel de gyn zei dat het erg agressief spul was :( Weet niet precies hoe of wat maar ze gaan erst stel het helpt niet 3 dagen door met 3x per dag 1 tablet in de vagina te brengen en daarna pas over naar gel als dat nodig is. Ik heb om 2 uur mijn tweede tablet gekregen nog steeds een half rijpe bm :( en nog steeds 1 vingertop ontsl :( Ik heb het gevoel dat er vandaag echt niks gaat gebeuren. Op de ctg was wel te zien dat ik en regelmatig en best wel hevige harde buiken had. Nu ongi pijn maar dat is het ik heb echt heel sterk het gevoel dat er dus vandaag niks zal gebeuren :(
    Heb wel heel erg ongi pijn komt door de tabletten zei de gyn

Mounia jou zie ik straks lieverd dankjewel wat ben je toch een schat he :D

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow ja en er was een mevrouw die 2 kamers verder op lag wow zij heeft echt urennn gegilt. Ik raakte er echt van in paniek ging met mijn hoofd onder de kussens liggen en mijn man deed gelijk de tv aan etc. Ze gilde het uit maar niet alleen bij het eprsen ook bij haar weeen. Was wel eng om te horen. Maar gelukkig zei de gyn dat, dat niet vaak voor komt en dat zij wel heel erg schreeuwde

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tirti, veel succes schat!
    Enise en Yippie, jullie ook met iui.
    All, dikke knuff.

Hier de griep weer te pakken denk ik, ik nies heel de tijd en heb zware hoofdpijn. En nog steeds rugpijn, alleen in mindere maten als afgelopen dagen.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    nou ik voel mij nu echt verschrikkelijk gefrusteerd!
    tirtil belde mij net, en haar man moet over een halfuurtje weg! en ik mag niet meer komen.
    dus kortom ze zit daar alleen tot de volgende dag.
    ze klonk super verdrietig en had al aardig wat pijn, dus ik vond het vreselijk om aan te horen, voel me erg machteloos.

de reden dat haar man weg moet is dus dat ze haast geen onsluiting heeft en ze rust moet hebben, raar, wat voor rust? ze is al in een vreemde omgeving, met pijn, en haar man (bij wie ze zich dus op haar gemak voelt!) moet weg!
    ze heeft een eigen kamer dus daar ligt het niet aan.

ik word gebeld door het ziekenhuis waneer ze genoeg ontsluiting heeft, en dan mag haar man ook komen.
    heb het echt te doen met dr :(
    moest dit even kwijt...zucht

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @roosje beterschap schat!

@free spannend, ben benieuwd hoe het huisje was!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, dank je. Dat is balen joh dat het zo moet lopen, hopelijk zet het gauw door en kan je bij dr zijn.

16. jeetje mounia wat vervelend!

ik lig al de hele dag op bed of bank met gigantische kopijn.. zal wel last van alles en nog wat zijn..

morgen weer voor controle.. enise suc6 he morgen..

liefs van yipipe

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tjee, wat raar dat hij echt weg moet gaan. Hopelijk komt het allemaal nog heel snel.

Yippie en roosje; balen dat jullie je niet lekker voelen.

18. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Jee, wat naar dat je man niet eens bij je mag zijn terwijl hij je juist een beter gevoel kan geven. En zeker als het zo lang duurt, dan wil je toch niet alleen zijn, echt heel vervelend, hopelijk gebeurd het snel.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden.

Ik ben echt kapot ben gewoon vreselijk moe. Heb de hele nast VRESELIJK rugpijn gehad. Ik heb een slaappil gekregen ik heb die om 22.30 ingenomen toen ik voor het laatst naar de klok keek was het 23.10 en toen ik weer wakker werd was het 01.05 dus dat is echt het enige wat ik heb geslapen. Vanaf 4 uur hield ik het niet meer en heb de hele ochtend gehuild als een klein kind. Heb net even een warme douche genomen. En zit nu in de wachtkamer wil niemand wakker maken. Pfff als dit nog dagen duurt ben ik bang dat ik het niet red

SOrry voor het zeuren. Maar voel me nu zo krachteloos ik ben echt helemaal kapot

Mounia lieverd hoop dat ik je vandaag wel kan zien :( en niet dat ik weer zonder enig resultaat hier over blijf. Had vannacht mijn man echt wel bij me willen hebben met zo veel pijn. Hield het niet meer en heb jou zelfs om 5 uur wakker gebeld :( sorry schat

20. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Tirilisko, wat naar dat je je zo voelt. Ik wens je heel erg veel sterkte meid en ik hoop dat het snel gaat gebeuren nu.

Deel Deze Pagina