Tirtil kom op he niet je koppie latyen hangen je hebt straks al je energie nog nodig dus zo gewoon weer lekker gaan slapen jij. Ik duim voor je dat de kleine zich vanfdaag wel meld meis Hier zo weer werken en dan weeeeeeekend
Oh Tirtil meid! Op deze manier had je het allemaal vast niet verwacht Probeer sterk en positief te blijven en zoals Danjo zegt je hebt straks nog heeel veel energie nodig. Dikke knuffel meid!
LizaM, idd en vandaag is het alleen erger geworden. De griep heeft wel zijn plekje gevonden bij mij pff. Hoest met jou en je zwangerschap? Danjo, werk ze en geniet straks van het weekend. Tirti, ik bel je straks weer. Probeer nu wat uit te rusten schat, spaar je energie op die je straks zekers nodig zal hebben!
Meiden allemaal harsttikke bedankt doet me echt goed om zoveel steun te krijgen van jullie door jullie berichten. Marjo ik zag je sms ik sms je als ik weer in de verloskamer zit. Waar ik nu zit en vanochtend zat, zat er geen stopcontact iedergeval ik heb er geen 1 kunnen vinden om mijn telefoon op te laden daarom staat hij uit. Hij viel uit tijdens een gesprek dus heb je niet terug kunnnen smsen sorry lieverd. Maar meiden even een udate ik heb NOG STEEDS 1cm ontsluiting pfff weet het niet meer
Geduld meid, ff doorbijten. Denk aan je kleine mannetje die je straks in je armen zal ontvangen! Fijn dat je iig kan internetten, we houden je wel gezelschap hiero. Het lijkt wel of ik ook aan het bevallen ben door jou verhalen hahaha.
hoi allemaal tri wat erg pff nou heel veel suc6 en weet dat we hier aan je denken.. enise suc6 vandaag.. hier is het nog niet goed eitjes waren nog te klein moet morgen weer komen.. 12 15 en 18- dus we zullen zien waar het schip gaat stranden. o nee hij strand niet
hier ik ff snel, tirtil is nu 2 cm, eindelijk! ik ga er zo naar toe, via danjo hou ik jullie op de hoogte
En nu maar hopen dat het door gaat zetten! Ik duim voor jullie. Enise; hoe is het jou gegaan vandaag?
Spannend tirtil, je houdt ons wel in de spanning hiero Hoop echt dat alles goed gaat! LizaM, heb net mijn IUI gehad. Was wel ff pijnlijk omdat ze een tang moest gebruiken. Baarmoedermond was niet goed te bereiken. Ze heeft wel haar best gedaan om het zonder te proberen, maar helaas.. Heb nu last van bloedverlies en pijn in mijn buik.. had al voordat ik ging heel veel steken en kon niet echt prettig zitten. Eisprong? Verder gaat het goed, nu 2 weken geduld hebben.. @Yippie, ze willen waarschijnlijk 2 goede eitjes hebben of niet? Die van mij was 18 mm en mocht al gelijk pregnyl gebruiken.. Hoop dat dat ze morgen groter zijn
Ja erg he Ze kon helaas niet anders, dus ben toch blij dat ze het heeft geprobeerd. Lag gewoon aan mijn baarmoeder..
Enise dat kan idd je ei zijn hoor Ik had het in oktober gewoon 5 dagen achter elkaar het leek niet op te houden Hier toen wel zwanger Nog geen nieuws mounia zal straks wel een keer bellen
Update Tirtil ze heeft het erg koud en is erg aan het overgeven alleen is er geen dokter te vinden Mounia is op zoek hahaha zodra ik meer weet horen jullie het
Heb net Mounia ff aan d elijn gehad en belt zp weer Ze heeft van 2 tot 7 flinke weeen gehad en daarna niks meer er is vanaf 2 uur ook niet meer gekeken of ze wel ontsluiting had. ( ongelovelijk) Maar goed ik had dr aan de foon en toen begonnen de weeen weer en er kwam een arts binnen dus ik hoop zo weer wat meer nieuws te hebben
Enise; wat balen dat het zo'n zeer deed. Maar ja het zit er weer in, nu die verschrikkelijk wachtweken weer! Hoop je over twee weken op het andere topic te kunnen verwelkomen, dat is nog veelste stil. He balen voor Tril, ik had zo gehoop om hier nu ander nieuws te lezen. Meid ik duim voor je!
Nou ze hebben Tirtil dr vliezen gebroken ik heb dr net ff gesproken ze zit nog steeds op 2 cm ontsluiting. Maar het positieve het kind gaat vandaag geboren worden