Tirti, haal alles uit de kast meid. Je kan het, straks heb je dit allemaal achter de rug en kun je lekker genieten van je kleine.
Ze heeft het idd niet makkelijk maar het zh waar ze ligt maakt het er ook niet beter op wat een toestanden daar zeg pff. Zodra ik weer wat weet horen jullie het ik ga nu ff boodschapjes halen
Zon vaart zal het wel niet lopen hahahha Mounia zou me iig laten weten als ze aan de 5 cm zit maar ze kan natuurlijk meer hebben want mounia is nu onderweg
Kijk ik heb mijn vriend op pad gestuurd voor de boodschappen. En nu maar afwachten met wat hij thuis komt.
Hoi het is wel spannend vandaag zo hier op het forum.. nou wij zijn weer terug en maandag is de iui.. hih eindelijk.. lang gewacht maar nu mag het gebeuren .. yippie die gelukkig weer wat opknapt.. wat fijn na 5 dagen hoofdpijn weer hoofdpijn vrij.. iedereen suc6 liefs van mij
De mijne is druk met de carnaval dus die zal straks even thuis komen en vanavond weer gaan haha. Yippie suc6 maandag
Tirtilisko, super zeg, van harte gefeliciteerd met de kleine! Daar ben je vanaf, nu hoop ik dat je lekker kunt gaan genieten!
Tirtillll, GEFELICITEERD MEID! Geniet lekker van je kleine mannetje, heb je echt verdiend! @Yippie, meid nogmaals heeeel veel succes, hoop echt dat dit de eerste en laatste keer is
Tirtil, ontzettend gefeliciteerd meid! Jeetje, de eerste baby sinds ik bij dit topic zit! Hoe heet hij eigenlijk? @Kipkip jeetje, al bijna 34 weken? Meid wat vliegt de tijd!
nou meiden, ik ben weer wakker, het was me een dag gisteren! met tirtil gaat het verder goed, ze is alleen erg moe. ik ben gisteren overal bij geweest, en meiden echt dit is het mooiste wat ik ooit tot nu toe heb meegemaakt!zo ontzettend mooi! en hoe sterk ik ook ben, ik heb een potje gejankt hoor toen de baby ter wereld kwam, zo mooi! moeder en kind gaan als goed is vanmiddag rond 16.00 uur naar huis, en ik ga vanavond nog even langs. tirtil nogmaals SUPER GEFELICITEERD MET JE MOOIE ZOON!