Tril; gefeliciteerd met jullie manneke! Wat heerlijk dat hij nu bij jullie is. Geniet er van. Yippie; spannend hoor maandag je eerste IUI. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en is het meteen raak!
Zo hier net thuis van de carnavalsoptocht was wel even leuk en mannetje liep mee dus ach ja. Nu weer lekker thuis en heb heerlijk wat eten besteld heb geen zin om weer voor mn 1tje te koken gisteren ook al gedaan. Hoe is het hier verder met iedereen
tirtil gefeliciteerd met jullie zoon! Hier verder rustig, heb net weekje vakantie gehad dus heb niet zoveel bij kunnen lezen... W gaan er weer met gezonde tegenzin tegenaan....
FT; balen zeg. Op naar de volgende ronde. Hopes; hopelijk zijn jullie lekker uitgerust voor een nieuwe ronde.
Hi meiden, ik lees veel met jullie mee, maar schrijf weinig. Sorry als jullie dat vervelend vinden. Wij gaan de volgende cyclus met O.I. (ovulatie inductie) beginnen. Ik zie hier ook meiden die langer dan wij bezig zijn en nog geen hormonen krijgen o.i.d. Je merkt op deze manier echt verschil in aanpak per ziekenhuis. Ik ben trouwens vanmorgen voor de tweede keer tante geworden, deze keer van een meisje. Was wel even zwaar toen ik haar vast had. Maar ook heel mooi! Sterkte en succes allemaal bij het wachten, klussen, iui enz.
Hey lieve meiden even snel snel een berichtje omdat ik jullie allemaal heel erg wil bedanken. Heb nog niet alles goed kunnen lezen slaap al vanaf donderdag helemaal niet (alleen vrijdag nacht een beetje geslapen) Ben nu erg moe en duizelig dus ga zo even een dutje doen moet van de kraamverzorgster Maar wilde jullie allemaal heel erg bedanken we zijn gisteren thuis gekomen. Mounia is gelukkig nu ook weer bij me wat is zij toch een schat ik heb heel veel aan haar gehad tijdens de bevalling Ze is nu even een borstkolf aan het halen voor de kleine. Met de kleine gaat gelukkig alles goed hij heeft wel moeite met zich warm te houden dus dat moeten we even goed in de gaten houden. De bevalling.... ehhh dat was een hel echt ik schaam me dood heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwt hahah maar zoals ze vaker zeggen echt na het persen en als hij dan op de wereld komt is ook echt alle pijn weeen etc allemaal weg en het is het echt waard. Ik laat jullie wat meer weten zodra ik weer kan allemaal een dikke kus
#Ego bericht# Hoi meiden, Hier een yippie die er even helemaal door zit.. de iui is niet doorgegaan vandaag.. zoals de meesten van jullie wel weten is het hier voor man lief niet makkelijk zijn zaad te produceren.. soms komt het spontaan vooraf en andere keer lukt het niet.. vandaag was het niet zo'n dag het was gelukt.. maar om 10 uur ging hier de telefoon.. de iui kon niet door gaan er waren te weinig zaadcellen.. Je snapt dat we hier even flink onderste boven van zijn.. heb ook even een stevig potje gejankt.. en kan dat nog steeds.. we gaan vannavond als het lukt wel effe zelf klussen dus wie weet maar ja het voelt allemaal effe niet zo tof.. Ben blij dat we gebeld zijn en niet het in het ziekenhuis te horen hebben gekregen. liefs yippie
Oh meid wat erg zeg! Pff, kan me echt voorstellen dat je er doorheen zit.. op zoiets zit je natuurlijk niet te wachten.. echt erg Dikke knuffel meid!
@Tirtilisko, wat bof jij toch met Mounia Je moet nu echt goed uitrusten dat is het allerbelangrijkste. Dus luister naar de kraamverzorgster! Als het weer beter gaat dan horen we het wel van je
Yippie; wat verschrikkelijk balen zeg! Kun je eindelijk beginnen krijg je dit! Meid huil even lekker uit en kruip heerlijk tegen elkaar aan.
Mounia je bent een schat fijn dat je er bent voor tirtilisko meid Ik bel je zo ff tirtil hahaha. Yippie had je al even gesproken meid ik baal echt ontzettend voor jullie maar goed jullie moeten door dikke knuffel. Lizam hoets met jou meis
@Yippie, ontzettend dikke knuffel meid! Wat ontzettend balen! Je kijkt er zo naar uit en dan dit! Kom hier maar klagen hoor, als je het kwijt wilt. @Zeehondje, geeft niks dat je niet zoveel schrijft hoor. @Tirtil, wat vervelend dat de bevalling tegenviel! Maar goed, je hebt het achter de rug! En nu maar genieten.
thx jullie zijn lief.. we hebben vannavond nog wel de moed kunnen verzamelen om effe te klussen.. tja het is wat..
@ft balen van je ongi meid! @yippie een hele dikke knuffel! wat ontzettend balen zeg, je had er zo naar uit gekeken, soms gebeuren dingen altijd anders dan je had verwacht, helaas!ik hoop heel erg voor je dat het klussen helpt, en anders de volgende iui!knuff! @danjo haha had je nog gesproken toen je tirtil belde. weltrusten voor straks! @zeehondje het is een forum, dus alleen meelezen is echt niet erg! en tante worden weet ik ook alles van , kan erg dichtbij komen idd. maar iig gefeliciteerd! succes met alles! @hopes lekker op vakantie geweest lees ik! @tirtil schat ik kom net thuis van jou haha, maar ook even via hier slaap lekker en was gezellig! als ik iemand ben vergeten sorry. morgen om 15.00 uur heb ik het startgesprek , ben echt super benieuwd! slaap lekker iedereen, liefs mounia