Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    danjo, dank je!ik hoop het ook!

2. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo meiden,
    Alles goed daar?

@Fairy Tale, wat vervelend zeg. Doe het als het kan vandaag maar een beetje rustig aan en laat je vandaag maar lekker verwennen door je man. Ze zeggen dat je na een HSG extra vruchtbaar bent, dus hopelijk is de volgende ronde dan de laatste.

@Hopes, heb je een fijne vakantie gehad? Dat kan een mens goed doen he, hopelijk heeft de ontspanning ook een positieve test tot gevolg.

@Zeehondje, gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat het even zwaar was, het is zo dubbel he, zwaar, maar toch mooi.
    Spannend dat ze nu de ovulatie gaan oipwekken, die hulp zal nieuwe hoop geven denk ik, of niet?

@tirtilisko, wat naar dat de bevalling zo is tegengevallen. Ik hoop dat je snel wat meer kunt slapen en kunt gaan genieten van je zoontje.

@Yippie, wat ontzettend vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor in een dip zit. Ik hoop dat het zelf klussen een prachtig resultaat mag geven over 2 weken.

@Mounia, succes morgen.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @ tritil; van mij ook nog heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    @ yippie; jeetje dit is echt balen. Zijn jullie er net aan toe om de behandeling te ondergaan, gaat het niet door. Ik hoop voor jullie dat de eigen inseminatie haar werk goed heeft gedaan! Nu weer wachten, en dat is niet makkelijk. Sterkte!
    @ Mounia; spannend, morgen jullie eerste gesprek. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen!
    @ toetje77; ik weet hoe balen het is als je het eerst nog 6 maanden zelf moet proberen. Die tijd hebben wij ook allemaal gehad.

@ all; en er is niks verontrustends gevonden bij ons. Dus na alle onderzoeken weet je nog niet wat er aan de hand is.
    Nu is mijn temp aan het dalen en ben ik aan het wachten op de eerste spotting. Zal er binnenkort wel aankomen denk ik. Hoop aan de ene kant van niet, maar aan de andere kant juist zo snel mogelijk. Dan kunnen we gaan beginnen met de hormonen!

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; wat spannend vandaag een startgesprek. Succes.

Zeehondje; volgens je banner ben je twee dagen over tijd, kan dat kloppen of het je een onregelmatige cyclus. Hopelijk blijft het om de juiste reden weg meid!

Yippie; wat fijn dat het klussen gisteren nog gelukt is.

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ja, eerst baalde ik wel behoorlijk, maar nu na alle onderzoeken ben ik wel gerustgesteld dat alles in orde blijkt te zijn. Behalve dan mijn man zijn zwemmertjes, die heeft hij iets te weinig, maar ik kan er zwanger mee raken zei de gyn. Daar zal ik dan maar op vertrouwen dan.
    Ik ben dus weer vol goede moed :D

Ik hoop dat jou :evil: ook wegblijven, maar dan om de goede reden he ;)
    Hoop dus dat die temperatuur weer omhoog gaat

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    hi, zie onderschrift. Er zitten kleine schommelingen in mijn cyclussen. Als ik donderdag nog niet ongi ben, ga ik vrijdag of zaterdag testen.
    Maar ik denk maar niet te veel vooruit!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi meiden,

Tirti, nogmaal gefeliciteerd en tot gauw schat! Geef de kleine een dikke pakkerd van tante Roosje...
    Ft, balen van je ongie maar op naar nieuwe ronden nieuwe kansen.
    Zeehondje, voel je zeker niet verplicht om te reageren en ik heb er geen problemen mee dat je alleen mee leest je zult niet de eerste of laatste zijn. Ik hoop dat je ongie wegblijft anders veel succes met het spuiten. Nog gefeliciteerd met je nichtje.
    Yippie, dat is klote meid ik weet er alles van. Het is ons ook een paar keer gebeurd, de eerste keer kon ik ook alleen maar huilen waardoor mijn man zich schuldig voelde en de 3de keer hebben we ook zelf geklust en toen was het raak dus wie weet meid. Jullie hebben er goed aan gedaan om zelf te klussen, ik zal voor je duimen! Dikke knuff...
    Hopes, hopelijk was het een vruchtbare vakantie.
    Mounia, veel succes straks lief. We spreken elkaar nog wel, knuff.
    Danjo, alles zijn gangetjes daaro?
    Toetje, gelukkig dat alles goed bij jullie is. Wie weet geraak je in die 6 maanden spontaan zwanger aangezien alles in orde is, ik zal voor je duimen meis.
    All, dikke knuff meiden.

Hier gaat alles goed, griepje is weg gelukkig. Gisteren bezoek gehad van mijn schoonzus en haar dochtertjes (altijd leuk met kindjes in huis), zometeen ff schoonmaken en luieren totdat mams op bezoek komt vandaag.

8. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @zeehondje lastig zo'n schommelende cyclus, heb ik ook een beetje. hopelijk test je snel positief!

ik ga zometeen richting AMC , spannend!ik hou jullie op de hoogte.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    zeehondje; ik zag wel je onderschrift met wisselende cyclus maar bedoelde eigenlijke vragen (beetje fout omschreven) naar welke dag je bij je banner vanuit bent gegaan. Maar ook dat zie ik nu staan, 31 dagen. Goed van je dat je niet te veel vooruit kijkt. Laat het maar op je af komen.

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    was ff kijken of er al nieuws is van Mounia maar zal nog wel te vroeg zijn jullie moeten nl een eindje rijden.

Hier echt brak en ziek

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,

nou was heel goed gegaan in het ziekenhuis.
    we hadden eerst een gesprek met de arts, en helaas is er wel een wachtlijst.
    we beginnen 3 juni met de eerste spuit!duurt nog heel lang voor mijn gevoel haha.
    ik heb ook een prikinstructie gehad, ze liet het duidelijk zien, het was een piepklein naaltje, dus dat zal wel meevallen.
    ze zeiden verder dat onze kansen aanzienlijk hoog zijn,vooral vanwege mijn leeftijd en dat verder bij mij alles in orde is.
    maar ja dat zegt niks voor mijn gevoel, maar toch leuk om te horen.
    ik heb ook alle recepten al gekregen maar die ga ik pas eind april ophalen.
    kan niet wachten!

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat iedere maand een maand te lang is meid, maar je hebt eindelijk iets om naar toe te leven. Fijn dat ze zeiden dat je goede kansen maakt. Hopelijk krijgen ze heel snel gelijk!

13. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    lizam ik hoop het ook! en idd ben al lang blij dat we EINDELIJK eens echt weten waar we aan toe zijn en weten waneer we gaan beginnen met de icsi.
    dat wachten blijft niet leuk,maar ja alles voor een goed doel!
    o ja, wat fijn dat de echo van jou goed was! :D

14. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Mounia, wat fijn om dat vooruitzicht te hebben, eindelijk het gevoel te hebben een stap vooruit te gaan. Ik hoop voor jou dat de maanden omvliegen.

15. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haaaiii ladiesssssss :D :D :D

@Mounia, meid hoop echt dat de tijd snel vliegt voor jullie ;)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia lieverd, voor je het weet is het Juni ;). Je hebt nu een vooruitzicht en volgens de arts een hoge slagingspercentage! Op naar een geslaagde ICSI of nog beter een spontane zwangerschap (de wonderen zijn de wereld niet uit meid, u know!)

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    toetje,enise en roosje bedankt meiden! :D

roosje, wat toevallig ik begin met de icsi als jij bent uitgerekend :)

18. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Goodmorning ladies,

Danjo, hoe is het nu?
    Mounia, fijn dat je nu een datum hebt, geeft wat rust denk ik.... en voor je het weet is het zover!
    Roosje, ik hoop ook dat de vakantie vruchtbaar is geweest! za-di-wo-do-vr geklust en op do mijn eisprong gehad dus daar kan het niet aan liggen hahahaha, maar na bijna 3 jaar weet ik wel beter hoor!

werkse vandaag!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi,
    had vannacht maar kort geslapen, toch m'n temperatuur genomen. Deze was 36,9 (en dat is voor mij best hoog, zeker op dag 34). Dus ik heb met m'n stomme kop een test gedaan, nega! HELAAS...
    Ik had gewoon nog twee dagen moeten wachten, kijken wat mijn temp was als ik normaal had geslapen. Maar ik kon het toch niet laten.
    Nu maar snel ongi worden, want dit is helemaal irritant. Niet zwanger, maar ook niet ongi.
    Kan je cyclus misschien van slag zijn na een kijkoperatie?

@mounia; welke hormonen moet je gaan spuiten?

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Zeehondje; balen zeg dat de test negatief was. Het is logisch dat je duidelijkheid wil hebben, zelf heb ik dat ook wel een paar keer gehad. Hopelijk komt je ongi snel zodat je weer verder kan.
    Ik had trouwens na de kijkoperatie geen bijzondere dingen in mijn cyclus, ik weet niet of dit kan of niet, maar ze rommelen er wel flink dus gek zou ik het niet vinden.

Share This Page