Thanks Caruli! Ik sla wel enigzinds doodsangsten uit als ik een krampie of wat dan ook hem, maar probeer na zo'n gedachte weer GELIJK positief te denken! Hoe is het met jou meis?
silla: meid je zult denk ik nooit meer onbezorgt zwanger zijn na al die miskramen de angst is heel normaal maar tis idd wel goed om positief proberen te zijn! met mij gaat het redelijk, zit weer volop in de hormonen en hoop volgende week als alles meezit een terugplaatsing te krijgen dus word weer spannend
Op zich wel goed ze begreep dat de clomid toch niet echt werkt aankomende maand HSG onderzoek en daarna starten we met hormooninjecties in cominatie met IUI.
Silla van harte gefeliciteerd! Hier ongi geworden op naar ronde 18. deze ronde zonder clomid vanwege een HSG onderzoek en aarna gaan we weer volop door!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies ,Miesje,Loesie,Morgaantje,Smoeltje * Jelske1978,Daantje82,Koetje26 13 mnd bezig * Lot ,Sabrina,Vanilia,Tamara85 * Dechie,Linda,Miss Daantje,Knollie * MarielleB,Naima,Lindsey1981,Kelly83 * krokus,mounia 14 mnd bezig * Marina99,Mommytobe,Rach84,Hster * 7Samantha7,Denise85,Britt28 * Xanado83,Rensie,Elisa,charlie01 15 mnd bezig * Josien,Noesje,Jen, zico * Poema ,Lievemama18,Esser * yippieajee 16 mnd bezig * Tinkerbel80,Veke3107,Prima * 1ekindje,Mickey06,Jinky,dani86 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend,Jessica,Missbutterfly * Hopes,Mammawannebe,Tirtilisko 18 mnd bezig * Jimmy,Marijke,bebe29 * Lola1982,Gerlinde1, Cira 19 mnd bezig * Kareltje,Wies31,Marisha,Nieckey * Sunnycloud,Eef16 20 mnd bezig * Marijke,Samen * Chelleke 21 mnd bezig * Sill@,Marieke21,Droom * Ingiemoppie 22 mnd bezig * Pooltje,Lizzy30,Nataly 23 mnd bezig * Ginny,Manonie 24 mnd bezig * Mercedes,Kymanni123,Shannen 83 passagiers 8 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Vruchtje24,Stef1978,Anouk * Naomi33 26 mnd bezig * Houda ,Sjolie 27 mnd bezig * Danjo,Lydje,Vonneke79 28 mnd bezig * Kaatje85,Stientje 29 mnd bezig 30 mnd bezig * Katootje,Tijgertje23,Mandy80 * Scat 31 mnd bezig * Grace20 34 mnd bezig * Vlindertje 1977 17 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 37 mnd bezig ,Funnyme 38 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig,Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
Wij zitten ook bijna aan het jaar. We zijn nu in maand 11. Mijn schildklier werkt te traag waardoor ik onregelmatige cyclussen heb en niet altijd een eisprong. Gelukkig heb ik er nu medicijnen voor gekregen en is het afwachten.
Mag ik met de lijst meedoen voor ronde 28? Net als Jessica83 heb ik ook schildklierproblemen waardoor ik miskramen krijg en dus niet zwanger word/blijf. Begin december naar de internist voor onderzoek en evt. medicatie.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 12 mnd bezig * Lies ,Miesje,Loesie,Morgaantje,Smoeltje * Jelske1978,Daantje82,Koetje26 13 mnd bezig * Lot ,Sabrina,Vanilia,Tamara85 * Dechie,Linda,Miss Daantje,Knollie * MarielleB,Naima,Lindsey1981,Kelly83 * krokus,mounia 14 mnd bezig * Marina99,Mommytobe,Rach84,Hster * 7Samantha7,Denise85,Britt28 * Xanado83,Rensie,Elisa,charlie01 15 mnd bezig * Josien,Noesje,Jen, zico * Poema ,Lievemama18,Esser * yippieajee 16 mnd bezig * Tinkerbel80,Veke3107,Prima * 1ekindje,Mickey06,Jinky,dani86 17 mnd bezig * Sunflower * Lolake * Foreverfriend,Jessica,Missbutterfly * Hopes,Mammawannebe,Tirtilisko 18 mnd bezig * Jimmy,Marijke,bebe29 * Lola1982,Gerlinde1, Cira 19 mnd bezig * Kareltje,Wies31,Marisha,Nieckey * Sunnycloud,Eef16 20 mnd bezig * Marijke,Samen * Chelleke 21 mnd bezig * Sill@,Marieke21,Droom * Ingiemoppie 22 mnd bezig * Pooltje,Lizzy30,Nataly 23 mnd bezig * Ginny,Manonie 24 mnd bezig * Mercedes,Kymanni123,Shannen 83 passagiers 8 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 mnd bezig * Vruchtje24,Stef1978, * Naomi33 26 mnd bezig * Houda ,Sjolie 27 mnd bezig * Danjo,Lydje,Vonneke79 28 mnd bezig * Kaatje85,Stientje, Anouk 29 mnd bezig 30 mnd bezig * Katootje,Tijgertje23,Mandy80 * Scat 31 mnd bezig * Grace20 34 mnd bezig * Vlindertje 1977 17 passagiers 1 zwanger Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig * Caruli 37 mnd bezig ,Funnyme 38 mnd bezig * Eendje 39 mnd bezig,Ponchy 56 mnd bezig * Kisbaba 19 jaar bezig 5 passagiers 1 zwanger
anouk en jessica succes! ik heb me eisprong nu gehad en nu is het weer wachten geblazen tot me NOD,dat worden weer laaange dagen haha
alle nieuwelingen hartelijk welkom. silla: van harte gefeliciteerd (mocht ik dat nog niet gedaan hebben...). Ik hoop dat je ondanks je vorige ervaringen hier nu wel heeeeeeel lang van mag gaan genieten! Ik ben door naar ronde 22. Vannacht menstruatie in alle hevigheid gekregen. Voor mijn gevoel 4 dagen te vroeg. Het schommelt de laatste nogal i.v.m. afvallen denk ik. Maar ja, zwangerschap zat er niet in, want mijn man was precies in mijn vruchtbare periode een week in Korea.... tja dan vlieg je niet effe op en neer hahahaha (8 uur tijdsverschil... weg eitje in de tussentijd hahaha). Dus we kijken weer uit naar deze ronde. Liefs, Ingie
Ik sta nog steeds bij 16mnd maar het moet 17 zijn. Ik weet niet hoe ik die lijst goed kopieer...Wil iemand dat voor mij doen?
Ik heb helaas slecht nieuws. Onze 1e I.C.S.I poging is mislukt. Ik ben vandaag negatief getest Ben erg teleurgesteld want ik had er zo'n goed gevoel over! Een verdrietige Scat (Ik zit nog wel in de 30e maand)