@Zeehondje, zeker balen meid! Mijn cyclus was ook normaal na de operatie.. werd gewoon optijd ongesteld..
Mounia, dan moet het helemaal goed komen haha. Hopes, jullie hebben goed je best gedaan zo te lezen. Onze lichaam kan ons goed voor de gek houden, maar we hopen toch na 3jr dat het dit keer niet gebeurt en dat het raak is. Ik duim voor je...
hey meiden, tirtil is naar het ziekenhuis met de kleine, hij is geel en er is bloedonderzoek gedaan. en dat wees uit dat de kleine (minstens 3 dagen) moet worden opgenomen. ik weet nog niet precies hoe en wat, maar ik hoor meer van tirtil als ze in het ziekenhuis is. hopelijk knapt de kleine snel op! @zeehondje, ow wat balen meid! de hormonen die ik ga spuiten zijn decapeptyl en pregnyl.
hoi dames, ik wil me hier ook even melden..ben nu ook bijna ruim een jaar bezig, eigenlijk al gelijk na de geboorte van mijn eerste wilde ik alweer een tweede, zeg maar dat ik nu al zo een 10 maanden bezig ben..., ik ben nu alweer een dag overtijd maar ik voel dat mijn menstruatie gewoon door wil komen... verder wil ik mezelf best even voorstellen, 29 jaar, moeder van een zoontje van 1 jaar, marokkaanse en op dit moment nog huismoeder.. nou ik hoop dat dit een leuke gezellige topic is. gr.
@lizam ik hoop t ook! @vrijheid helaas welkom hier, maar natuurlijk ook heel gezellig hopelijk word je snel verblijd met een wondertje!
even snel een berichtje. k voel me zo leeg ik mis myn kleintje zo erg. Zooo erg. k voel me helemaal verdoofd wat hou ik toch mega veel van hem vanmiddag waren zyn waardes van bliburine ofzo iets over de grens dus moest hy onder de lamp hy kwam onder 2 lampen heb net het zh gebeld ze hebben weer geprikt de waardes waren erg hoog hy heeft nu ook van onder een soort lamp. k had echt niet verwacht dat hy zo achteruit zou gaan in het zh. k pff heb er geen woorden voor jullie begrypen me wel. k heb het truitje wat hy aan had meegenomen ruikt echt net als hem lig de hele tyd met het truitje ga ermee slapen wat zal het verschrikkelyk zyn als ik vanacht myn ogen open doe en zyn wiegje leeg is. Sorry lieverds zit echt alleen ego bericht te typen
tirtil, schat veel sterkte voor jou en je kleine, ik vind het heel verdrietig, hopelijk knapt de kleine snel op!spreek je snel lieverd
dankje wel schat. Nog even snel ga nu naar het zh. Ik had dus vanacht gebeld en toen waren de waardes erg verhoogd en toen om 3 uur snachts weer gebeld troen waren ze weer iets lager. Nu bel ik net zegt ze (zei ze gister avond ook al ) dat hij zijn voeding niet wilt drinken en dat hij erg slapjes is. Hij mag normaal 40cc gister avond net voor ik weg ging heeft hij als een gek aan 60cc gezogen ik kreeg het flesje niet uit zn mond. Hoe kan het dat mijn mannetje nu ineens niets wilt drinken gister avond zei de kinderarts is hij in je buik ook zo druk geweest wat een druk jongetje (van beweging huilen doet hij haast nooit) hij was de hele tijd met zn benen en armen aan het bewegen ze konden hem niet stil leggen. En nu zegt ze hij is wel erg slapjes hij wordt niet wakker. Het gaat volgens mij alleen achteruit ik sta helemaal met trillende handen te typen. Wat gebeurt er met ons kleintje. Gister avond was het allemaal nog zo ''goed'' iedergeval beter
@Tirtil; jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg. Ik leef echt met je mee, had bijna tranen in mijn ogen door hoe jij over je kleintje en je gevoelens schrijft. Heel veel sterkte meid!
Even over mezelf; vanmorgen dalende temp., naar 36,7. Maar nog steeds niet ongi. Echt irritant. Heel raar, maar deze ronde wil ik juist dat die ongi snel komt. Nu maar weer afwachten. Ik moet als ik ongi wordt bellen naar de gyn. Dan een afspraak maken voor de 2e of 3e menstruatiedag. Maar ja, dat zal dus nu wel in het weekend vallen. Hoop dat ze dan ook open zijn.
Lieve schatten ik heb niet alles gelezen zit hier met tranen te typen ik ben in het ziekenhuis ik blijf vanaf vandaag hier bij mijn zontje slapen. Er wordt straks een ct scan gemaakt ze gaan kijken of alles goed is in zijn hoofd en hersens omdat ze vinden dat zijn armen erg slap zijn. Terwijl hij thuis zo bewegelijk was met zijn armen we moesten zo lachen omdat hij steeds met zn handjes voor zijn mond kwam tijdens het voeden en hij zo sterk was dat ik het moeilijk weg kreeg. Ik voel me zo machteloos ik voel me zo ik weet het eigenlijk niet ik weet niet hoe ik me voel. Ik voel me heel leeg heel verdoofd. Willen jullie aub nog meer dua's doen voor onze kleine schat. Nog maar 5 dagen en al een ct scan en dat m te kijken of alles wel in zijn hoofd en hersens goed zijn. Ze zeggen dat hij misschien ook een bloeding heeft in zijn hoofd wegens de stortbevalling. 2 min persen. Ze zeiden dat hij niet dronk ik heb hem gevoed en hij heeft de 60cc zo op gedronken.
Tirti, dikke knuff meid. Hou je hoofd boven water meid, omwille van je kind! Het komt wel goed, als je er in gelooft! Zeehondje, hopelijk komt je ongie gauw door zodat je verder kan. Vrijheid, welkom heelaas. Hopelijk zal het niet lang meer duren voor je 2de. Hier gaat het weer de mist in denk ik, de griep blijkt niet helemaal weg te zijn. Het niezen is weer aanwezig en ik heb nu ook last van mijn buik en duizeligheid, denk dat ik het aan mijn ijzer heb.
@Tirtilisko, meid wat erg allemaal.. ik zal voor je zoontje bidden, dat is het enige wat ik voor je kan doen meid.. Wens je veel geduld en sterkte! @Vrijheid, helaas welkom hier. Hoop dat je snel zwanger mag worden @Roosje, meid jij hebt het wel goed te pakken he? Veel beterschap!
meiden,nu zit ik hier met trillende handen te schrijven, het gaat niet goed met de kleine van tirtil, hij heeft een bloeding in zijn hoofdje, en word nu naar een ander ziekenhuis gebracht voor de intensive care. ik ben erg geschrokken! ik hou jullie op de hoogte. @zeehondje hoop dat je snel ongi word, want zo zit je ook alleen maar in onzekerheid. @roosje veel beterschap!zorg goed voor jezelf.
Mounia, pff dat is idd schrikken. Hopelijk komt het allemaal goed met de kleine, we blijven duimen! Enise, ja mijn weerstand is echt laag geworden sinds ik zw ben. Hopelijk is dit de laatste keer, aangezien de lente eraan komt. Yippie, en hoe voel je je nu meis? Ik mis Danjo hier?