Hier gaat het aardig goed enise en roosje.. Ben nog wel onder invloed van de hormonen want ik jank echt om niets maar goed mag allemaal.. verder heb ik nergens zin in is hier in huis ook te zien. Vandaag gebeld met het ziekenhuis voor wat vragen die ik nog had word daar nog over terug gebeld zorg van uit hun is echt top! Lief dat jullie er naar vragen. Danjo is wat grieperig.. niet helemaal fit en is nu aan het werk als ik het goed heb.. yippie
Yippie, wat hormonen allemaal met een mens kunnen doen pfff. Gelukkig is de zorg van je zh top, een heling op de wond. Danjo, beterschap meid en werk ze. Het heerst nu..
@Yippie, is niet makkelijk hoor om alles te verwerken! Veel sterkte.. @Roosje, geloof het best, zwangerschap en hormomen je lichaam reageerd overal anders op.
ik heb tirtil net gesproken, en haar zoontje is stabiel! ze zijn net met sirenes dus overgebracht naar het andere ziekenhuis, de wegen waren afgezet. in het ziekenhuis is hij meteen onderzocht en het bloed zit gelukkig niet in zijn hersentjes maar eromheen. tirtil mag hem op schoot nemen, en zijn bloed word zometeen weer onderzocht om te kijken hoe zijn waardes nu zijn. hij moet wel erg goed in de gaten worden blijven gehouden. als ik weer meer weet meld ik het meteen! voor danjo beterschap meid! @yippie fijn dat je zo goed word geholpen door de mensen van het ziekenhuis!
Titil ik wil je onwijs veel sterkte wensen meid en ik duim voor je mannetje. danjo is idd niet helemaal toppie hoop naar morgen dat alles beter gaat
Tril; ik zit met tranen achter mijn computer. Wat verschrikkelijk allemaal. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop. Sterkte meid! Yippie; hopelijk hoef je het niet vaker te doen. Ik duim voor je. Enise: Hoe voel jij je? Het aftellen begint bijna.
hey meiden, het laatste nieuws wat ik van tirtil weet is dat de kleine met een slangetje wat zuurstof krijgt,want dat gaat erg moeizaam. vannochtend heb ik nog niks gehoord, maar als ik meer weet meld ik het zo snel mogelijk. liefs mounia
@Tirtil Jeetje meid, wat een verhaal zeg! Ik ben twee dagen niet online geweest en nu lees ik dit! Ik hoop dat alles goed gaat met hem!
hoi meiden lang geleden dat ik hier ben geweest wat is er met het zoontje van tir? hoe is het hier met de andere meiden? met mij gaat het redelijk..
hey caruli! leuk dat je ff langs komt. Hoe is het met je girl? De kleine van tirtil heeft bloedinkjes rond zijn hersentjes ofzoiets, het fijne weet ik er ook niet van maar hij ligt in het ziekenhuis. Mounia houdt ons de hele tijd op de hoogte.
jeetje zeg ik dacht dat alles goed was ik had het stuk over de komende inleiding van haar bevalling wel gelezen maar dit had ik gemist hier heeft de kleine meid vakantie maandag weer naar school lekker rustig aan gedaan deze week verder heb ik ook de pil in de prullenbak gegooid die had ik omdat ik dan weet hoe mijn cyclus is en nu ga ik eens kijken hoe het is zonder die hormonsters
zelf vanmiddag ook ongi geworden. Gelijk gyn. gebeld voor een afspraak op dag 2 of 3. Maar dat is in het weekend en dan zijn ze er niet. Heb nu maandag een afspraak. Hoop niet dat dat heel veel uitmaakt. Want dan begin ik dus pas op dag vier met de gonal-f. Hoop dat de gyn. maandag niet zegt dat dat te laat is en we nog een ronde moeten wachten met de hormonen. Maandagavond dus voor het eerst spuiten, spannend hoor...
laatste nieuws van tirtil is dat de kleine een sonde heeft en er is een hartfilmpje gemaakt en gelukkig geen hartafwijking. hij zit ook een een flow (ofzoiets) voor zuurstof, en ze hadden nog gekeken naar de longentjes die zagen er goed uit, maar het was wel een beetje andere kleur. @zeehondje gek he hoe blij je soms kan zijn met een ongi,fijn dat het nu echt start, veel succes met alles! ik denk dat het niet veel uitmaakt dat je maandag pas kan gaan. @caruli wat leuk dat je even komt gluren! heerlijk zonder hormonen, ik weet niet of ik iets over het hoofd heb gelezen maar had je nog een gesprek gehad met artsen? (ik weet dat je 1 gesprek af had moeten zeggen) @FT hoe is het met jou?
Meiden ik ben zwanger 6 weken en 5 dagen en het hartje van ons mopje klopte Mounia ik bel tirtil vanavond anders morgen even
Danjo; hier ook gefeliciteerd van mij! Je weet dat ik duim voor je! Mounia; wat een rot nieuws allemaal. Hopelijk knapt hij snel op. Caruli; wat leuk dat je even 'binnen wipt' hoe gaat het met je?