? een paar maanden rust? Zo rustig heb je het dus niet gehouden, haha. VAN HARTE DANJO, WE GAAN MET Z'N ALLEN DUIMEN DAT HET DEZE KEER GEWOON GOED GAAT. Wat schrikken van die kleine van Tirtilisko, ook voor haar draaien de duimen!
Sorry ladies maar had meelezers dus vandaar ' en we wouden deze keer echt wachten met vertellen tot de eerste echo
danjo: gefeliciteerd meid ben echt heel blij dat het deze keer goed zit en er een hartje klopt lizaM: jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap meid mounia: je hebt niks gemist hoor ik heb idd de second opinion afgezegt en nu ga ik even zonder hormonsters kijken hoe ik me voel en wie weet komt er in de toekomst nog een behandeling maar nu is het allemaal na bijna 5 jaar teveel geworden
danjo super super super gefeliciteerd!geweldig! @caruli oke, ja begrijpelijk dat je na al die jaren even rust wilt, ik zal altijd blijven duimen voor een wondertje voor jou!
@ Danjo, GEFELICITEERD!!!! Wat fijn om te horen dat het hartje goed klopt zeg. En nu idd maar hopen dat alles goed blijft gaan en dat je over 7 1/2 maand een wolk van een kindje in je armen mag houden! Heerlijk, weer een zwangere in ons topic! @Mounia, hier alles rustig hoor. Over ongeveer een maand krijgen we de sleutel van ons huis, dus dat is spannend. En wat betreft zwanger worden, mijn ei komt weer in de buurt dus we gaan er weer flink tegenaan. Mijn ongi was wel weer langer na de HSG maar goed, het is weer voorbij. Ik moet wel toegeven dat ik er echt elke dag mee bezig ben, met het hele gebeuren. Soms tot het irritante aan toe. Ik kan het niet echt van me afzetten en dat had ik eigenlijk wel verwacht nu we "rust" hebben. Maar goed, het is niet anders. Laten we hopen dat het binnenkort raak is en ik ook op een roze wolk kan wegdrijven. Hoewel... (en dit meen ik echt niet echt! ) we gaan 13 en 14 juni met de zaak naar Eurodisney en ik ben dol op achtbanen! Dus mocht het dan nog niet raak zijn, dan is dat wel een goede "pleister op de wonde" .
Hey Danjo wat super meid! Gefeliciteerd! Wat zal dit een grote opluchting voor jou zijn meid. Krijg je wel weer snel een 2de echo of vonden ze dat niet nodig?
ik heb net tirtil gesproken, ze was erg verdrietig, ik kon moeilijk mijn tranen inhouden. het laatste nieuws is dat de kleine word beademt voor 100% (als ik het goed heb begrepen van dr ze vertelde het huilend) de kleine was erg aan het huilen daardoor. maandag of dinsdag word er een MRI gemaakt, ze weten nog steeds niet wat er aan de hand is. de artsen zeiden ook dat tirtil er rekening mee moet houden dat het nog lang kan duren. @FT ooow wat leuk een nieuw huis!wat duurt een maand dan lang he, je kan zeker niet wachten? haha. ja die tijden heb ik ook vaak er elke dag mee bezig zijn, en wat leuk disney land! ja ik heb ook zoiets van als de eerste icsi mislukt boek ik meteen een reis naar tunesie haha, al ben ik natuurlijk veeeeeeeel liever zwanger! je begrijpt t wel @danjo he zwangere!hoe is het?
Ohh tirtil meid, je maakt wat me zeg Hoop echt dat alles goed komt, blijf voor jullie bidden.. veel sterkte nogmaals!
och jeetje wat sneu dit zeg bah echt heel erg hoop dat dat kleine mannetje snel weer opknapt. Enise 13 maart heb ik weer een echo dus lekker snel. Mounia hier goed ga nu ff voor mn zelf shoppen want mn broekjes passen niet meer
Danjo meid.............woehoe..........! Ben zooo blij voor je! Nou, dit kleintje moet zich zo goed vasthouden aan jou hoor! Hele, dikke proficiat! liefs
Voor Tirtil........ik steek iedere avond een kaarsje voor jullie prachtige en sterk zoontje op...! Wens jullie veel kracht toe....! liefs
Wat erg voor tril. Ik kan me voorstellen dat ze helemaal leeg is. Hopelijk komen er snel antwoorden. Ik denk aan jullie
Meiden bedankt allemaal. Ik heb vanmiddag Tirtil even gebelt het was eigenlijk nog hetzelfde als dat Mounia zei