Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meiden ik ben op heb echt geen kracht meer wil iedereen snel bedanken. Ben vandaag iets eerder naar huis gekomen ben net thuis. Hij ligt nu aan een ntp ? ofzo soort beademing maar de gas? waardes ofzo van zuurstof zijn te hoog. ze hebbn net weer bloed geprikt voor die waardes over een uur krijg ik de uitslag dan gaan ze kijken als hij nog erg hoog is moet hij aan de beademing :( ik heb echt geen kract huil dag en nach slaap met zijn laatst aangetrokken rompertje en truitje. Als hij aan de beademing moet gaat dat slangetje tot zijn longen langs zijn stembanden en dan kan hij dus geen eluid meer maken dus als hij dan huilt gaan wij dat niet horen. Ik voel me zo leeg ik kan er niet tegen om hem zo te zien overal slangetjes infuusjes zijn voeten zijn bond en blauw van het prikken. hij is ook op. maandag of dinsdag maken ze een mri en een uitgebreid bloedonderzoek. Nu weten ze hebben ze niks te zeggen. ze zei ze kunnen niet zeggen o het een paar dagen paar weken of paar maanden gaat duren.

Wil iemand dit stuk voor mij bij de feb mama's kopieren en plakken en bij thee met baklavas ik heb geen kracht echt ben op ga morgen vroeg weer naar hem toe wil alleen bij hem zij. Ze zeiden dat ze merken dat hij rustig als ik er ben tijdens het prikken dus ik moest een spuugdoekje de hele dag bij me houden in mijn bh en die hebben ze nu onder zijn hoofd gelegt voor mijn geur. sorry als er tikfouten ziijn

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden ik heb het ff zelfs snel gekopieerd voor die andere toppics hoeft niet meer gedaan te worden

ow ja alle meiden die mij hebben gesmst allemaal heel erg bedankt maar mijn tel slaat op hol als ik een sms typ valt steeds het scherm weg dus kan niet goed typen en heb er eigenlijk niet heel veel tijd voor gehad omdat je op de ic je tel niet aan mag hebben hij staat wel aan maar ver van ons ben bang dat iets gebeurd met de apparaten

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wouhet voor je erneer zetten maar zag dat je het zelf al had gedaan.

Meis rustig aan doen het is vreselijk om je mannetje zo daarte zien liggen
    Maar denk er maar aan dat ie daar in goeie handen is.
    Ik duim elke dag voor je kleine man

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @danjo lekker geshopt nog? :D

@esser hoe is het met jou meid?

@tirtil had je al gesproken maar ik wens je heel veel kracht en sterkte toe!ik leef elke dag met je mee, ik hoop dat de kleine snel opknapt!dikke kus!

tirtil schreef dat ze de uitslag van de waardes nog zal krijgen, die zijn helaas weer te hoog :( hij ademt nu voor een gedeelte zelfstandig, als het morgen hetzelfde is gaat hij aan de volledige beademing.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia wat vreselijk dit zeg bah ik denk veel aan ze

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    tirtilisko, wat moet dit erg zijn, je kleine mannetje zo te zien liggen. Heel veel sterkte de komende tijd!

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meiden even heel snel ben vandaag wat later ga zo naar het zh de waardes in zijn bloed zijn nog steeds hoog maar niet nog meer verhoogd dus hij ligt hmdl nog niet aan de beademing vanochtend hebben ze weer bloedgeprikt weer r vean de beademing hmdl maar ze hebben zo een gesprek met de arts ik hoor vanmiddag meer dus hoe ze dat gaan doen of hij er wel aan gaat of (nog) niet. Ik hoop met de wil van Allah dat het niet hoieft. Alleen dit was de zuster die gistermiddag ook dienst had ze zei dat hij veel levendiger is dan gisteren. Daar ben ik echt super blij om (dat je zo blij kan zijn met zulke ''kleine'' dingetjes) Ik heb hem heel erg gemist ga zo weer naar hem toe.

Allemaal heel erg bedankt ik kan de reacties niet lezen kom alleen af en toe om te laten weten hoe of wat. Sorry daar voor

8. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    tirtilisko Allahiesjefih (moge Allah hem beter maken)

9. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    dames ik kom me weer afmelden, ben deze maand zwanger geraakt, dat precies op de 1ste verjaardag van mijn zoontje :)

succes allen dames! hopelijk dat jullie snel zullen volgen

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tirtil meis ik blijf duimen hoor voor jullie.
    En denk maar fijn nu even aanjezelf en je kleine man. Ik bel je van de week weer even.

Vrijheid gefeliciteerd.

Als iemand tijd heeft en of zin zou je dan de lijst teoorschijn willen toveren
    Gezien ik nu niet meer zeer actief ga zijn hier

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere..

Zwangeren in Januari
    - LizaM
    Zwangeren in Februari
    - Danjo

NOD Maart
    3-3 Toetje
    5-3 Enise
    Yippie
    Hopes
    Mounia

IUI/IVF/ICSI
    3e IUI Enise

Afspraak MMM
    17-2 Toetje samenlevingstest

Meeting 8 mei
    Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, bedankt voor de update, wens je nogmaals heeeel veel sterkte! Je man ook natuurlijk :)

Vrijheid, gefeliciteerd meid ;)

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    danjo bedankt, jij ook super hoor!

Enise bedankt, sbar meid..dan komt het wel insjaAllah

14. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @tirtilisko, wat naar allemaal zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie kleintje toch heel snel weer beter wordt!

15. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Danjo GEFELICITEERD!!!

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tril; Meid ik duim heel hard voor jullie. Doe het rust aan. Hoe gaat je man er mee om? Hebben jullie steun aan elkaar?

Vrijheid; gefeliciteerd, geniet er lekker van.

Enise; hoe gaat het met je?

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @vrijheid GEFELICITEERD! geniet ervan!

@tirtil alle kleine dingetjes is een stap in de goede richting, sterkte schat!

18. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Danjo..... je blijft hier toch wel meekletsen? we kunnen niet zonder je hoor!

al nieuwe berichten of kleine tirtil?

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier een drukke weekend gehad, nu aan het uitrusten. Ik voel me op, en de laatste loodjes beginnen in zicht te komen.

Danjo, hartelijk gefeliciteerd meid. Ik duim voor je dat het dit keer goed zal gaan en de kleine zich na 7.5 maand gezond meldt!
    Tirti, lieverd toch ik hoop dat Batuhan er gauw weer bovenop komt want het lijkt me echt moeilijk.
    Vrijheid, wat leuk joh op de 1ste verjaardag van je kleine zwanger geraakt. Gefeliciteerd meid, Rabbi ikemmel liek bigayr.
    All, dikke knuff meiden.

Dames de lijst is stukken kleiner nu, ik duim voor de rest dat het niet lang meer hoeft te duren. Het is jullie gegund, 2009 moet gewoon jullie jaar zijn!

Liefs Roosje,

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere..

Zwangeren in Januari
    - LizaM
    Zwangeren in Februari