Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    de lijst is idd nu een stuk kleiner!
    kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik dat plaatje goed kan mee quoten?

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    laatste nieuws van de kleine van tirtil:
    hij is net getest (bloed) en zijn waardes zijn te hoog en ze hebben een echo van zijn longen gemaakt, daar krijgt tirtil over 1 uur de uitslag van en de kleine gaat waarschijnlijk 100% aan de beademing.
    :( vreselijk!

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het zit nog niet echt mee he? Ik hoop zo voor haar dat het snel beter met hem gaat. Dit is niet de manier waarop je je kraamtijd wilt doorbrengen. :(

Wat betreft het foto's quoten, het werkt als volgt:
    Als je het bericht van de vorige persoon quote, krijg je bij het fotogedeelte het volgende te zien:

[url =http://img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png]img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png[/url]

Je verwijdert vervolgens alles behalve het daadwerkelijke webadres van de foto (http://img229.imageshack.us/img229/248/12685860op7.png). Daar zet je vervolgens [​IMG] erachter. Je kunt hem ook selecteren en dan bovenin op het Img knopje drukken. En dan krijg je de foto te zien. :D

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik weet niet of ik het aankan voel me helemaal op Helemaal! k kryg over een uur de uitslagen van YESSS DE WAARDES ZYN NOG NOOT ZO LAAG GEWEEST! Hy gaat voorlopig NET aan de beademing morgen ochtend wordt hy weer geprikt! ze zeiden van t zh geen nieuws is goed nieuws en voor de uitslagen zou ik! Bellen maar net ging de tel het zh belde ik begon meteen helemaal te trillen en te huilen zyn waardes waren als laagst rond de 9,nog wat en nu 8,2 ow ik ben zo bly nu nog over een uur de echo Zou iemand dit willen kopieren by feb mamas en thee met baklavas dit keer ben ik via de tel online dus typen gaat erg traag en kan niet kopieren alvast hartstikke bedankt

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik heb het net even gekopieerd.

tirtil fijn dat het zo'n goede uitslag is! :D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hoop dat het nu vooruit gaat meis.

ben al vanaf 5 uur wakker vreselijk dit

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meiden de waardes zijn eigenlijk nog te hoog. (dus hoger dan normaal maar batuhan's laagste waarden was iets boven de 9 en gister avond 8,2 dus dat is de laagste waarde wat hij had maar nog steeds hoog. Ze gaan vandaag weer prikken en als het goed is de MRI ook vandaag Ik hoop dat alles goed zal zijn. En dat we geen slecht nieuws krijgen.

Vandaag dus de ''grote'' dag hoop dat alles goed zal zijn

8. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik blijf heel hard mee hopen!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tirtil, meid hoop ook zo erg dat alles goed is!

@LizaM, met mij gaat het wel goed. Alleen die laatste dagen zijn zo slopend. Voel de ongi een beetje aankomen en heb last van gevoelige borsten. Voel me dus zoals altijd :( :(

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Lieve meiden,

ik ben hier anderhalve week ofzo niet geweest. Sorry...

Tirtilisko, jullie baby is geboren, maar wat een naar bevallingsverhaal en wat er nu allemaal met jullie kleintje gebeurt is nog veel erger. Nu heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met dat mooie wondertje, maar ik vind dat in de situatie zoals die nu is ook nogal misplaatst. Dus geef ik je maar een dikke virtuele knuffel meid, en wens jullie alle kracht toe die je nodig hebt, maar vooral ook een voorspoedige genezing van de kleine...

@Mounia, wat bijzonder dat je de bevalling mee mocht maken. Bij jullie gaat er binnenkort dus ook weer wat van start. Spannend hoor.

@Yippie, wat ongelooflijk vervelend dat jullie IUI niet doorging. Hopelijk heeft het zelf klussen zin gehad en is het niet meer nodig.

Sorry als ik wat meiden vergeten ben, er is ook veel gebeurt afgelopen week.

Zoals jullie weten hebben mijn man en ik een huis bekeken. Inmiddels al voor de tweede keer zelfs. De mensen die het weten kunnen hebben ons gezegd dat het een mooi en goed onderhouden huis is, ook al ziet het er oud uit. We zijn dus heel positief. Morgenmiddag zullen we naar de hypotheker gaan om te vragen hoe we nu het beste verder kunnen. We hebben ook een onderhandelaar gevonden en hopen eind deze week een eerste bod te kunnen uitbrengen op het huis. Feitelijk is het nog afhankelijk van of we een overeenstemming kunnen vinden met de verkoper. Als dat het geval is, zullen we binnenkort huisbezitter zijn :)

Aan jullie allemaal een warme groet,

Free-Willy

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @FreeWilly, spannend meid! Hoop dat jullie het huis voor een mooi bedagje kunnen kopen :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik hoop en duim met je mee Tirtil.

Tuurlijk meiden kom ik zo nu en dan langs maar word tijd dat lijst langer dan een jaar bezig zwanger ook eens actief gaat worden.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Idd Danjo je hebt gelijk. Ik hoop dat we er snel allemaal bij mogen! ;)

14. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    hoi meiden, ik kom me ook hier melden
    volgende maand word het een jaar dat we bezig zijn

15. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goodmorning ladies,

welkom ilayda, en hopelijk kunnen we je snel wegbonjouren naar de "lijst langer dan een jaar bezig geweest.."en ben je snel zwanger!

Hier alles rustig, ongi zit eraan te komen...

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden.

De mri scan was gelukkig goed :D HEt enige wat te zien was, was het bloed rond de hersenvliezen. Maar dat moet van zelf wegtrekken zei de dokter.

Ze gaan nu kijken waarom hij af en toe oppervlakkig ademhaalt. En niet goed oorademt en waarom hij af en toe zo slap is.

Gisteren was het echt erg ik had hem op schoot en ineens werden zijn lippen blauw en blauwer en zijn gezicht ook. ZIjn zuusrtof gehalte was gedaald naar de 74 (hoort tussen 95 en 100 te zitten)

EN toen ik later belde in de avond om te vragen hoe het met hem ging hoorde ik dat het weer was gebeurd en dit keer was gedaald naar de 60. Het was verschrikkelijk om hem zo te zien ik raakte helemaal in paniek.

Ik ga zo weer naar hem toe. Ben als de dood voor de tandarts had al 3 dagen erg veel pijn maar nam steeds paracetamolletjes. Maar nu is mijn gezicht mega erg opgezwollen aan een kant dus ik moet volgens mij nu toch echt gaan alleen (ik beval liever dan naar de tandarts zo bang ben ik :( )

17. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    och meis toch wat een ellende allemaal zeg! ik snap dat je zo bang werd hoor, ik zou ook in paniek raken!
    Hier nog één die mega bang is voor de tandarts!
    succes!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tirtil wat fijn dat de scan goed was en nu hopen dat het ademen ook weer goed gata komen.

Over de tandarts ken het niet ben niet zo bang eigenlijk. Maar hoe dan ook ik zou wel gaan voordat het nog erger word

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames, hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik wens jullie allen veel succes/sterkte in de mmm.

Liefs Roosje,

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ilayda, helaas welkom meid! Loop je al bij het ziekenhuis?

@Tirtil, meid ben ook super blij dat de MRI scan goed was!

@Hopes, balen meid, hier komt de ongi er ook aan helaas :(

Verder niets bijzonders, beetje druk met voorbereidingen van onze nieuwe woning. Onze huidige woning is verkocht, eind van de maand moeten we verhuizen. Tijdelijk ergens anders wonen..

Deel Deze Pagina