he enise leuk joh v erhuizen.. en je nod komt ook al in de buurt moest er toevallig vanmiddag effe aan denken. hoe is het met je.. Mounia hoest met jou meis.. danjo: gaat goed he met elkaar bereiken.. liefs van mij.. Tri weet dat we voor jullie bidden,, all: dikke knuf.. Hier word ik eindelijk weer wat rustiger in mijn lijf.. liefs mij
Nou wat zwanger worden betreft gaat het niet echt lekker.. heb de hele dag ongi krampen. Het is meer geworden dan de afgelopen dagen. Zal wel na morgen doorbreken..
@Ilayda, helaas welkom meid. Ik hoop idd dat je niet zo lang hoeft te blijven plakken hier! @Enise, wat spannend dat je gaat verhuizen. Gelukkig hebben jullie je oude huis verkocht. Jullie hebben ook een nieuwbouwwoning toch? Hoe lang duurt het nog voordat die klaar is? Wij verwachten eind van deze maand de sleutel. @Tirtil, gelukkig was de MRI goed! En wat de tandarts betreft, ik heb er ook een hekel aan! Ik ben dit keer doorgestuurd naar een mondhygiënist die boven èn onder het tandvlees gaat schoonmaken! Ik ben donderdag de pineut. Zweet nu ook al peentjes bij het idee...
@Tirtilisko, ik ben blij dat de MRI goed is, maar ik kan me ook voorstellen dat je bang wordt als je je kindje zo ziet. Ik hoop dat het heel snel beter met hem gaat.
@Freewilly, wat leuk dat het zo goed gaat met de huizenjacht! Succes met de verdere onderhandelingen. Mijn temperatuur is sinds gisteren aan het dalen, dus ik denk dat het deze maand weer niet raak zal zijn Wachten op de dus en op naar de volgende ronde.
@Fairy Tale, hebben jullie ook een nieuwbouw gekocht? Wat leuk! Wij krijgen begin april de sleutel. Exacte datum is nog niet bekend. We zijn nu druk bezig met het regelen van dingen. Alles is namelijk casco, er komt echt veel bijkijken. Maar hartstikke leuk! Jaa we zijn echt blij dat we het huis verkocht hebben, na 7 maanden eindelijk een koper Wonen jullie huur of hebben jullie ook huis verkocht?
Hopes, enise en Toetje; ik duim voor jullie dat het niet gaat doorzetten. Geen bloed geeft moed. Tril; fijn dat de MRI goed was. Hopelijk vinden ze snel waarom hij af en toe zo ademt. Ik kan me voorstellen dat je dan heel erg schrikt!
hoi meiden dankje voor jullie berichten @ enise nee ik loop niet in het ziekenhuis wil na april weer me ha bellen had al 2 keer gebeld ze willen dat ik echt een jaar wacht wat erg wat tirtilisko over haar zoontjes gecmis olsun
Klopt, meestal word je pas na een jaar doorverwezen. Ik had geluk dat ik na 10 maanden al werd doorverwezen. Had een cyclus van 24 dagen, dus ik had al meer kansen gehad binnen 10 maanden. En heb een erg relaxte huisarts, dat speelt denk ik ook wel een rol. Tis echt vervelend voor Tirtil @LizaM, dat hoop ik ook, maar denk toch dat het gaat gebeuren..
@enise, wij hadden een koophuis en dat hebben we meteen verkocht nadat we bij de notaris waren geweest voor het nieuwe huis. Nu zitten we al sinds september in een huurhuis. Bij ons wordt idd ook alles casco opgeleverd.
hey meiden Ft en enise dus wel even lekkere afleiding. meiden stuur de duivels weg hoor. Hier moe dus ga zo mn bedje opzoeken
@Danjo, ga je een zwangerschapsbanner maken of houd je lekker deze? Ik weet dat dat voor ieder persoon heel verschillend is, maar ik weet zeker dat ik er een ga maken zodra het kan! hihi Ik vind (uiteraard persoonlijk) dat we die banner meer dan verdiend hebben.
Vind mn banner met danjo en mn vlindertjes zo mooi hahaha. Mischien een nieuwe maken met erin dat ik zwanger ben hahahaha
Hoi lieve meiden, Lekker geslapen allemaal? Tirti, hoe gaat het nu met je schat? Enise en Freewilly, op huizenjacht heerlijk is dat verhuizen. Ft, jullie hebben het ook meer dan verdiend ben ik ook met je eens. Danjo, neem zovel mogelijk rust waar het kan want deze eerste weken van de zw zijn heel belangerijk. Mounia, waar hang je uit meid? Ilayda, welkom hier heelaas. Hopelijk duurt het voor jou niet lang, succes met alles. All, dikke knuff
Hello daar, @Tirtil, hoe is het met jou en met je kleine mannetje? @Enise, mooi dat 't huis verkocht is. Wel veel gedoe dat je tijdelijk nog ergens anders moet wonen dan in je nieuwe huis. Wij zitten in een huurhuis, dus hebben daar geen last van. Vandaag brengt onze onderhandelaar een bod voor ons uit, we vinden het vet spannend! @Danjo, lekker uitrusten meid. @Yippie & Mounia, hoest met jullie? Ik ga snel weer aan m'n studie enzo, kom er nu toch al niet echt aan toe met al dat 'gedoe' met het huis. Is allemaal wel leuk hoor, maar kost zoveel energie! Groetjes!
Lieve meiden weer heel snel ben vandaag weer wat later. Ik ben gisteren voor die ontsteking naar de tandarts geweest want de verpleegster van mijn zoontje zei als het erger wordt en je krijgt koorts kan je niet meer bij je zoontje langs komen. Ik heb nu antibiotica gekregen. Maar vanochtend toen ik wakker werd wowwww het is veel erger geworden het zit nu tot aan mijn oog mijn oog is piep klein geworden. Maaaaaaaaaaaaar ik heb goed nieuws hoop dat het zo blijft gaan. Met batuhan gaat het sinds gisteren iets beter hij is meer alert en meer wakker. Zijn bloedgas waardes waren eerst 13 normaal tussen 4 en 6 toen gezakt naar de 9 waren ze erg blij nog steeds hoog maar voor het eerst zo laag bij hem en ik belde net gister avond was hij weer geprikt en was het gezakt naar de 7 Ik hoop dat het steeds beter met hem gaat en dat hij vol gezondheid weer naar huis kan komen.
Wat een goed nieuws! Het zou idd lekker zijn als je kleine man gewoon weer lekker thuis is. Wat vervelend alleen van je ontsteking! Dat kan flink zeer doen!
@Danjo, is zeker een goed afleiding! @FairyTale, wens je heel veel succes met je nieuwe woning meid @Roosje, hihi hoop dat het heerlijk is verhuizen, vindt het tot nu toe erg leuk om nieuwe spullen te kopen @FreeWilly, we zijn echt heel erg blij! Het zijn moeilijk tijden. Hoop dat jullie een goede deal kunnen maken @Tirtil, veel beterschap meid! En fijn dat het met Batuhan beter gaat hoop dat ie ook snel naar huis mag.. Hier gaat het goed, heb nog steeds last van ongi krampen, maar geen ongi te zien!