hey meiden, was de laatste dagen beetje drukjes @tirtil wat goed nieuws! @freewilly ik hoop dat je snel een huisbezitter bent! @ilayda welkom hier, en veel succes. @enise ik hoop dat die ongi weg blijft! 9 maanden lang! o ja meiden, tirtil had ik net nog gesproken door de telefoon, en de kleine is nu een medium care patient (ipv intensive care) hij ligt nog wel op de IC omdar medium care vol is. het gaat dus steeds beter
Tirtil wat een goed nieuws meid ben echt heel blij voor jullie Mounia miste je al hahaha Yippie zie je morgen meid
Meiden vandaag het ''echte'' gesprek met de dokter hij zei gisteren al dat Batuhan geen ic patient meer is maar dat de meidum care vol was. Ze willen hem weer terug sturen naar het zh bij ons in de buurt. Maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil vind dat het hier veel beter gaat kwa verzorging etc maar misschien is dat wel omdat dit de ic is. Hij zei dat hij de brief van overdracht al aan het schrijven was EINDELIJK goed nieuws dacht ik Maar hij zei dat ze vandaag ook nog bloed zouden afnemen en dat ik dan meer zou horen. Ik hoop dat ik gisteren niet al te veel heb gejuicht ben bang dat ik te vroeg heb gejuicht en dat ze nu weer zeggen van nee hij blijft hier. MAar aan de andere kant denk ik als hij maar helemaal gezond weer thuis komt. allemaal heeel erg bedankt! Ik reageer weer volop als batuhan eindelijk gezond thuis is ik ga nu weer richting hem. Steeds als ik dichterbij het zh kom krijg ik helemaal kriebels in mijn buik en van de spanning en van de angst dat ik iets ga tegenkomen wat ik niet verwachtte en omdat ik hem zo erg mis en dan weet dat ik hem ga zien. Lieve meiden echt elke dag zit ik voor jullie te duimen dat jullie allemaal ook snel aan de beurt zijn (niet zo natuurlijk maar met allemaal gezonde kindjes en zonder zulke zh bezoekjes) Trouwens danjo lieverd had je al gesproken maar SUPER SUPER SUPER SUPER! gefeliciteerd het was je zooooo! gegund
Hopes, hiero! Ziek op bed, last van griep. Tirti, hopelijk zul je alleen maar goede nieuws horen over je kleine en kunnnen jullie samen naar huis en genieten van elkaar.
gelukkig voelde me al eenzaam...hahaha wel erg toch dat jullie "zwangeren" de enige twee meiden zijn die me gezelschap houden... Hier alles rustig, nog steeds niet ongesteld, ook geen roze wat normaal al twee dagen van tevoren begint... geen zere borsten wat ik normaal altijd heb voor ik ongi ga worden... wel buikpijn en steken! met m'n stomme kop afgelopen dinsdag getest, dacht dat ik vandaag ongesteld zou worden... negatief. Kan ook gewoon niet hoor, maar toch die stomme hoop he....
Begrijpelijk hopes, maar ja wat er niet is kan nog komen toch? Ik zal voor je blijven duimen, geen bloed geeft moed!
Hoi meiden Ik heb het behoorlijk druk op het werk! Zit veel buiten de deur en als ik dan op kantoor ben is het daar ook druk! Maar af en toe kom ik nog wel even checken hoor! @Hopes, die hoop heb ik ook nog steeds elke maand hoor! Zelfs als de voortekenen er al zijn! En als ik dan ongi ben denk ik weer: suffe, je zou nu toch beter moeten weten! hihi maar de volgende maand ben ik toch weer zenuwachtig!
Meiden kom jullie snel goed nieuws vertelen ga weer zo richting zh kwam thuis om even kleertjes te halen. Maaaaaaaaaaaaaar Batuhan is van de Intensive Care af! We zijn terug gebracht naar het zh waar hij is geboren Hij heeft nog wel een zuurstof neusbrilletje en ligt nog wel aan de monitor maar... hij is iedergeval wel van de ic af en nog meer super nieuws ik mag bij hem slapen dus heb mijn piyama etc gepakt ga lekker vanacht bij de kleine slapen Blijven jullie wel duimen dat het steeds beter met hem gaat en dat we snel gezond naar huis kunnen
he hopes hier is iemand die eigenlijk nog niet de puf heeft om te reageren.. maar lees wel mee hoor.. ik ga me best doen.. jij sterkte liefs en een dikke knuf yippie
Tirtil, fijn zeg! super, en uiteraard blijf ik duimen dat het steeds beter gaat! Yippi, kop op meis, samen staan we sterk. lieve FT, Danjo, roosje, yippi, zonder jullie zou ik die teleurstellingen iedere maand als veel m,oeilijker en zwaarder ervaren, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun en luisterend oor! liefs hopes
@Tirtilisko, meid wat ben ik toch blij voor jullie echt super dat het met Batuhan beter gaat! Sterke man is het! @Hopes, meid zolang je ongi blijft is er nog hoop! @Yippie, dikke knuffel meid! Meiden, Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. ook geen last van roze.. wel al paar dagen last van buikpijn. Maar wordt niet meer.. begin voor het eerst hoop te krijgen dat ik misschien wel zwanger ben. Ben ook weer bang voor een teleurstelling.. Bij mijn 1e IUI was ik op dag 12 ongi en bij mijn 2e IUI op dag 11. En zit nu op dag 13 en er is nog steeds niks te zien.
hey meiden, ik had gister echt een ongeluk dag haha, eerst sla ik mijn klok met m'n dweil kapot, dan laat ik een kommetje met geklutste eieren vallen 2x achter elkaar! en daarna gooi ik onbewust de graatjes van mijn vis in mijn glas cola hahaha gaat lekker dus hier haha. maar ja verder gaat alles goed! @tirtil had je al gesproken maar ben super blij voor jullie dat alles zo goed gaat, ik blijf duimen dat je snel met je kindje naar huis mag. @roosje beterschap schat! @FT hoe is het verder met de druk werkende vrouw? @hopes ja zelfs ik blijf altijd stiekem hoop houden, en jij ook blijven doen schat, ik hoop voor je dat je niet meer lang hoeft te wachten. @danjo hoe is t met jou verders?
enise oow wat spannend zeg! ik begrijp dat je bang bent op weer een teleurstelling, maar ik ga heel hard voor je duimen! vandaag is je NOD toch?
@Mounia, ja vandaag is mijn NOD.. maar het lijkt ook alsof ik elk moment ongi kan worden omdat ik last heb van buikpijn.. beetje tegenstrijdig allemaal en daarom weet ik niet wat ik moet denken.
Ja zeker moeilijk. Ik ga denk ik pas zaterdagochtend testen. Want morgenochtend moet mijn man heel vroeg naar werk. En weekend is hij vrij.