Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    oke, nou meid ik ga super voor je bidden dat je niet ongi word!knuff!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je meid!

3. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Tirtilisko, wat een goed nieuws zeg! Zo fijn ook dat je bij hem mag slapen.

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hier zijn vanochtend de :evil: doorgekomen. Ik voel me nu gewoon heel erg rot. Waarom heb ik toch iedere maand hoop? Dan is die teleurstelling zo groot :cry: .
    Op naar de volgende ronde dus.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Toetje, balen meid, dikke knuffel! Hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt..

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    toetje, wat jammer meid! maar geef de hoop niet op hoor, ooit komt jou dag!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe gaat het hier met jullie? Hier nog steeds snotter de snotter, maar minder dan vanochtend.

Hopes, daar zijn we voor om elkaar te steunen. Ook ik heb veel steun aan jullie gehad waar ik jullie ook heel dankbaar voor ben. Ik weet hoe het is om een kinderwens te hebben ondanks dat de mijne nu vervuld is, ik blijf duimen voor jullie dat jullie ook gauw aan de beurt zijn!
    Enise, spannend lief. Ik zal voor je blijven duimen dat het dit keer wel raak is.
    Toetje, balen meid. Op naar nieuwe ronden nieuwe kansen.
    Mounia, dank je schat. Het was je dag niet gisteren zo te lezen haha, maar ja scherven brengen geluk zeggen ze haha.
    Yippie, knuff meid en doe het rustig aan.

Liefs,

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Toetje, zoals ik ook al tegen Hopes zei, die hoop hebben we allemaal elke maand opnieuw, zelfs als je verstand zegt dat het toch niks is. Ik mag me van mezelf één of hooguit anderhalve dag echt zielig voelen en dan ga ik weer verder. Maar het blijft lastig.

@Hopes, dank je voor je lieve woorden! Ik vind het zelf ook altijd erg fijn dat ik een plek heb waar ik kan klagen tegen mensen die me ECHT begrijpen. Mijn omgeving steunt me heel erg, maar ze kunnen nooit echt weten wat we voelen.

@Mounia, met de hard werkende vrouw gaat het goed hoor. :D Ik ben druk bezig met het huis, met het werk en tussendoor klussen we flink wat af op de dagen dat het nodig is. En gelukkig voelt het nog steeds niet al moeten. Ik had van een collega nog wat ovu-testen gehad dus ik weet zeker dat we deze maand goed zitten.

@Enise, ik hoop zo erg voor je dat het dit keer raak is! Het zou zo mooi zijn!

@de rest, een ontzettend dikke knuffel!

9. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    roosje en mounia dankje meiden hoop dat het bij ons allemaal snel mag lukken

@tirtil hopelijk gaat het nu beter met je zoontje

@ enise spannend meid ik hoop dat je zwanger bent

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij zijn ook langer dan een jaar bezig. December 2007 begonnen en nu in ronde 17. In december hebben we alle onderzoeken gehad en er is niks mis. Nu gaan we weer tot de winter proberen en anders weer naar de gynaecoloog. Hoop natuurlijk voor die tijd zwanger te zijn. Vaak gaat het goed, maar soms heb ik het er heel erg moeilijk mee. Afgelopen weekend ook weer. Vooral ook omdat een vriendin weer zwanger is, haar tweede, en weer meteen de eerste ronde raak. Ben heel blij voor ze, maar wordt dan zo verdrietig.. Vooral omdat ik zelf een dag eerder ongesteld werd. Ik schrijf veel en heb er toen een stuk over geschreven. Dat troost wel. Ik kan het hier ook wel plaatsen, misschien vindt je er wel herkenning in zit. Mochten jullie je afvragen waarom er ronde 1 onder m'n banner staat, werd zo treurig van 'ronde 17 - ronde 4 na hsg' dat ik weer opnieuw ben begonnen met tellen 8) Tja, in het kader van het optimisme, je met toch wat he..! Wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat het snel raak is voor iedereen!

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ze zeggen dat als ik teveel aan je denk, dat je dan niet komt. Dus ik denk niet aan je. Tenminste, dat denk ik. Ik ben blij, ik zing en dans, ik feliciteer iedereen, en gun het anderen zo. Ik doe leuke dingen, drink mijn wijntje, eet veel bloederige dingen en lekker veel met rauwe kaas. Ik ga op stap tot in de late uurtjes, zeg dat ik zo van mijn luxe vrije leven geniet. Ik denk vooral niet aan jou.

Ik richt me op van alles en nog wat. Die kast moet maar eens opgeruimd, en wat is die gootsteen vies zeg. Die muur kan wel een verfje gebruiken, en wat moet ik ook alweer allemaal doen voor mijn werk? Ja, doe vooral van alles zeggen ze, en weet je wat je vooral niet moet doen? Eraan denken! Slecht hoor. Eraan denken. Dus ik denk er niet aan, vooral niet aan jou.

Ik hou me groot, hef mijn hoofd. Ga naar de drogist en sla maar weer eens in voor deze maand. Had ik deze week niet een feestje? Goh wat fijn.... Heb wel zin in een mojito. En ja, de vakantie is toch al geboekt, eigenlijk wel praktisch zo. Ja.. Het komt eigenlijk wel beter uit zo.. Hoe plan ik mijn agenda vol genoeg? En waaraan kan ik allemaal denken? Want dan denk ik vooral niet aan jou.

Maar dat gaat niet... Want voor hetzelfde geld was je er nu al. Dan wist ik al hoe het moest, had ik je al eens in bad gedaan. Had ik je al vol trots getoond aan iedereen die je wilde bewonderen. Had ik met je gewandeld buiten toen het gesneeuwd had. Had ik ‘s nachts naar je gekeken als je sliep. Had ik je geknuffeld en geroken. Maar dat kan niet. Ik mag zelfs niet aan je denken. Want dan kom je niet. Zeggen ze.....

Maar ik mis je toch.

12. wow mooi geschreven en zo herken baar..

enise.. ik ga ook voorj e bidden..

ik groet iedereen met een slaap knuf..
    en zeg tot morgen ik moet nu 5 dagen werken en dan VAKANTIE!

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    tranen in mijn ogen, zo herkenbaar :(

Enise, knap dat je je in kan houden met testen :) duim voor je!

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Milla Rose, ik had je stukje in het algemene forum ook al gelezen. Heel erg mooi geschreven! En welkom hier. Als je er doorheen zit is er hier altijd een luisterend oor.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; hoe gaat het nu met je? Ik duim echt heel erg hard voor je!

Hopes; moeilijk he om niet te testen. Soms wil je het gewoon weten en niet meer in die spanning zitten. Op het laatste zorgde ik gewoon dat er geen testen in huis waren. Misschien een idee? Een hele dikke knuffel voor je en meid ik duim voor je dat je te vroeg getest heb.

Yippie; een dikke knuffel voor je, volgens mij kun je die wel even gebruiken.

FT; het is bij jouw werk hollen of stilstaan nietwaar? Hopelijk is het snel weer een beetje rustiger. Ook een knuffel voor jou!

Tril; wat een goed nieuws zeg! Hopelijk heb je heerlijk geslapen bij je mannetje.

Mounia; hoe is het met jou? Nog steeds niets gehoord van de pleegzorg?

Toetje; balen meid, voor jou natuurlijk ook een knuffel

Mila Rose; helaas welkom hier. Mooi stukje, heel herkenbaar.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben want ik liep een beetje achter.

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    MillaRose, ik kon het niet laten om even te vertellen dat ik het zo'n mooi stukje vind.

Wil je allemaal even een hart onder de riem steken, na 2 1/2 jaar was ik ook spontaan zwanger. En waarom, geen idee, geen afwijking te vinden maar ook steeds niet zwanger. En dan toch, na zo'n tijd gebeurt het je. Zwanger worden blijft een wonder!

Tirtilisko, ik lees dat het steeds een beetje beter gaat, ik hoop dat je vannacht goed geslapen hebt bij je kindje.

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Milla Rose, helaas welkom hier meid! Hoop dat je snel zwanger mag worden ;) Wat heb je dat stukje mooi geschreven, heeel herkenbaar :D

En de rest van de dames,
    Heel erg bedankt voor het duimen/bidden! Ik ben nog steeds niet ongi.. heb nog wel last van lichte ongi krampen. Ook heb ik nog niet getest, wacht tot morgenochtend. Weet niet meer wat ik moet denken, zit echt met een dubbel gevoel :D :D

Zonder hormonen zou ik morgen eigenlijk ongi moeten worden. En met hormonen 2 dagen geleden al. Tis een beetje verwarrend allemaal. Daarom wacht ik lekker tot morgen en zien we het wel :D

18. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    Spannend hoor Enise. Knap van je dat je kunt wachten tot morgenochtend.

Wij zijn ook al lange tijd bezig en vanochtend heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn. Nu nog 3 weken wachten voordat wij daar terecht kunnen en misschien ziet het er dan binnenkort voor ons ook zo gunstig uit.

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Hanneke, jaa we wachten al zo lang en die paar dagen kan er ook wel bij ;)

Gaan jullie voor het eerst naar de gyn?

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hellow!

@Tirtilisko, fijn dat het beter gaat meid. En heerlijk dat je vannacht bij je kindje mocht slapen.
    @Enise, spannend, ik duim mee voor je.
    @MillaRose, welkom hier. En wat een mooi geschreven stukje. Omschrijft precies zoals het is, erg herkenbaar.

Hier zitten we midden in de onderhandelingen. Ons startersbod was uiteraard te laag. Zij zeiden: min. 140. Maar ja, we proberen daar toch nog wat onder te komen, want eigenlijk is 139 onze max. Er moet nl o.a. een nieuwe keuken, badkamer en toilet in dat huis en nog heel veel andere dingen meer, en dat gaat veel geld kosten... We vinden het enorm spannend!

Deel Deze Pagina